Bakalářská práce se zabývá analýzou marketingové komunikace vybrané společnosti. Cílem teoretické části bylo zpracování teoretických podkladů zaměřených na marketing, marketingový mix a marketingovou komunikaci, následují moderní trendy marketingové komunikace se zaměřením především na digitální marketing. Cílem praktické části bylo posouzení současného stavu marketingové komunikace společnosti Godlike pomocí analýzy. Na základě výsledku analýzy byly navrženy doporučení pro zlepšení současné marketingové komunikace společnosti Godlike.
Anotace v angličtině
The bachelor thesis is focused on the analysis of the marketing communication in the selected company. The aim of the theoretical part was processing theoretical background focused on marketing, marketing mix and marketing communication, follow modern trends in marketing communication, focusing mainly on digital marketing. The aim of the practical part was assessment of the current state of marketing communication of company Godlike using analysis. Based of the results of the analysis were proposed recommendation for improvement of the current state of marketing communication of company Godlike.
Klíčová slova
marketing, marketingová komunikace, sociální sítě, komunikační mix, digitální marketing, sociální média
Klíčová slova v angličtině
marketing, marketing communication, social networks, communication mix, digital marketing, social media
Rozsah průvodní práce
89 s.
Jazyk
CZ
Anotace
Bakalářská práce se zabývá analýzou marketingové komunikace vybrané společnosti. Cílem teoretické části bylo zpracování teoretických podkladů zaměřených na marketing, marketingový mix a marketingovou komunikaci, následují moderní trendy marketingové komunikace se zaměřením především na digitální marketing. Cílem praktické části bylo posouzení současného stavu marketingové komunikace společnosti Godlike pomocí analýzy. Na základě výsledku analýzy byly navrženy doporučení pro zlepšení současné marketingové komunikace společnosti Godlike.
Anotace v angličtině
The bachelor thesis is focused on the analysis of the marketing communication in the selected company. The aim of the theoretical part was processing theoretical background focused on marketing, marketing mix and marketing communication, follow modern trends in marketing communication, focusing mainly on digital marketing. The aim of the practical part was assessment of the current state of marketing communication of company Godlike using analysis. Based of the results of the analysis were proposed recommendation for improvement of the current state of marketing communication of company Godlike.
Klíčová slova
marketing, marketingová komunikace, sociální sítě, komunikační mix, digitální marketing, sociální média
Klíčová slova v angličtině
marketing, marketing communication, social networks, communication mix, digital marketing, social media
Zásady pro vypracování
Úvod
Definujte cíle práce a použité metody zpracování práce.
I. Teoretická část
Proveďte literární rešerši zaměřenou na problematiku marketingové komunikace a na základě toho formulujte teoretická východiska.
II. Praktická část
Popište a analyzujte současný stav marketingové komunikace ve vybrané společnosti.
Na základě výsledků analýzy navrhněte doporučení vedoucí ke zlepšení současného stavu marketingové komunikace v dané společnosti.
Závěr
Zásady pro vypracování
Úvod
Definujte cíle práce a použité metody zpracování práce.
I. Teoretická část
Proveďte literární rešerši zaměřenou na problematiku marketingové komunikace a na základě toho formulujte teoretická východiska.
II. Praktická část
Popište a analyzujte současný stav marketingové komunikace ve vybrané společnosti.
Na základě výsledků analýzy navrhněte doporučení vedoucí ke zlepšení současného stavu marketingové komunikace v dané společnosti.
Závěr
Seznam doporučené literatury
ARMSTRONG, Gary a Philip KOTLER. Marketing: an introduction. Twelfth edition. Boston: Pearson, 2015, 672 s. ISBN 9781292016788.
FREY, Petr. Marketingová komunikace: nové trendy 3.0. 3., rozš. vyd. Praha: Management Press, 2011, 203 s. ISBN 978-80-7261-237-6.
JANOUCH, Viktor. Internetový marketing. 2. vyd. Brno: Computer Press, 2014, 376 s. ISBN 9788025143117.
PŘIKRYLOVÁ, Jana. Moderní marketingová komunikace. 2., zcela přepracované vydání. Praha: Grada, 2019, 344 s. ISBN 978-80-271-0787-2.
SHARP, Byron. Jak se budují značky: co obchodníci nevědí. Praha: Dobrovský, 2018, 241 s. ISBN 978-80-7390-618-4.
Seznam doporučené literatury
ARMSTRONG, Gary a Philip KOTLER. Marketing: an introduction. Twelfth edition. Boston: Pearson, 2015, 672 s. ISBN 9781292016788.
FREY, Petr. Marketingová komunikace: nové trendy 3.0. 3., rozš. vyd. Praha: Management Press, 2011, 203 s. ISBN 978-80-7261-237-6.
JANOUCH, Viktor. Internetový marketing. 2. vyd. Brno: Computer Press, 2014, 376 s. ISBN 9788025143117.
PŘIKRYLOVÁ, Jana. Moderní marketingová komunikace. 2., zcela přepracované vydání. Praha: Grada, 2019, 344 s. ISBN 978-80-271-0787-2.
SHARP, Byron. Jak se budují značky: co obchodníci nevědí. Praha: Dobrovský, 2018, 241 s. ISBN 978-80-7390-618-4.
Přílohy volně vložené
1 CD ROM
Přílohy vázané v práci
grafy, tabulky
Převzato z knihovny
Ne
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
Vedoucí práce: Ing. Michael Fafílek, 23 bodů
Oponent práce: Ing. Janka Vydrová, Ph.D., 16 bodů
Otázky vedoucí:
nepoloženy
Otázky oponent:
nepoloženy
doc. Krabec - Byly celkové tržby 765 tis. Kč? Zodpovězeno částečně
dr. Mikeska - Jaké zdravotní doklady má společnost? Jaký bude mít vliv konzumace těchto drinků na mladou generaci? Zodpovězeno částečně