Tato bakalářská práce se zabývá zvýšením povědomí o značce vybrané firmy na základě aktivit na sociální síti. Cílem bakalářské práce bylo vypracování teoretické rešerše zaměřené na oblast marketingové komunikace a následná tvorba teoretických východisek pro zpracování praktické části. Cílem praktické části byla analýza současného stavu marketingové komunikace vybrané společnosti a následné vyhodnocení výsledků realizovaných analýz. V rámci této části bylo využito především kvalitativního a kvantitativního výzkumu. Součástí bakalářské práce jsou také reálná doporučení, která jsou zaměřena na zlepšení současného stavu marketingové komunikace vybrané společnosti, se zaměřením na sociální sítě.
Anotace v angličtině
This bachelor's thesis deals with the increase of awareness of a chosen company's brand based on activities on the social network. The aim of the bachelor's thesis was to conduct theoretical research focused on the field of marketing communication and a subsequent creation of theoretical basis for the processing of the practical part. The aim of the practical part was an analysis of the current state of marketing communication of the chosen company and a subsequent evaluation of the results of the performed analyses. In this part, mainly qualitative and quantitative methods of research were used. Realistic recommendations, which are focused on improving the current state of marketing communication of the chosen company, with a focus on social networks, are also included in this bachelor's thesis.
Klíčová slova
marketingová komunikace, dotazníkové šetření, sociální sítě, PESTE analýza, Porterův model pěti konkurenčních sil, SWOT analýza
Klíčová slova v angličtině
marketing communication, questionnaire survey, social networks, PESTE analysis, Porter's Five Forces Model, SWOT analysis
Rozsah průvodní práce
78 s. (124 073 znaků)
Jazyk
CZ
Anotace
Tato bakalářská práce se zabývá zvýšením povědomí o značce vybrané firmy na základě aktivit na sociální síti. Cílem bakalářské práce bylo vypracování teoretické rešerše zaměřené na oblast marketingové komunikace a následná tvorba teoretických východisek pro zpracování praktické části. Cílem praktické části byla analýza současného stavu marketingové komunikace vybrané společnosti a následné vyhodnocení výsledků realizovaných analýz. V rámci této části bylo využito především kvalitativního a kvantitativního výzkumu. Součástí bakalářské práce jsou také reálná doporučení, která jsou zaměřena na zlepšení současného stavu marketingové komunikace vybrané společnosti, se zaměřením na sociální sítě.
Anotace v angličtině
This bachelor's thesis deals with the increase of awareness of a chosen company's brand based on activities on the social network. The aim of the bachelor's thesis was to conduct theoretical research focused on the field of marketing communication and a subsequent creation of theoretical basis for the processing of the practical part. The aim of the practical part was an analysis of the current state of marketing communication of the chosen company and a subsequent evaluation of the results of the performed analyses. In this part, mainly qualitative and quantitative methods of research were used. Realistic recommendations, which are focused on improving the current state of marketing communication of the chosen company, with a focus on social networks, are also included in this bachelor's thesis.
Klíčová slova
marketingová komunikace, dotazníkové šetření, sociální sítě, PESTE analýza, Porterův model pěti konkurenčních sil, SWOT analýza
Klíčová slova v angličtině
marketing communication, questionnaire survey, social networks, PESTE analysis, Porter's Five Forces Model, SWOT analysis
Zásady pro vypracování
Úvod
Definujte cíle práce a použité metody zpracování práce.
I. Teoretická část
Zpracujte rešerši literatury související s tématem bakalářské práce.
II. Praktická část
Proveďte analýzu současného stavu marketingové komunikace ve vybrané firmě.
Na základě výsledků analýzy navrhněte vhodná doporučení a opatření ke zlepšení současného stavu marketingové komunikace dané společnosti.
Závěr
Zásady pro vypracování
Úvod
Definujte cíle práce a použité metody zpracování práce.
I. Teoretická část
Zpracujte rešerši literatury související s tématem bakalářské práce.
II. Praktická část
Proveďte analýzu současného stavu marketingové komunikace ve vybrané firmě.
Na základě výsledků analýzy navrhněte vhodná doporučení a opatření ke zlepšení současného stavu marketingové komunikace dané společnosti.
Závěr
Seznam doporučené literatury
DODSON, Ian. The art of digital marketing: the definitive guide to creating strategic, targeted, and measurable online campaigns. Hoboken: Wiley, 2016, 385 s. ISBN 9781119265702.
EGER, Ludvík, David PRANTL a Karolína PTÁČKOVÁ. Komerční komunikace. 2. přepracované a rozšířené vydání. Plzeň: ZČU v Plzni, 2017, 146 s. ISBN 9788026106890.
PŘIKRYLOVÁ, Jana. Moderní marketingová komunikace. 2. zcela přepracované vydání. Praha: Grada, 2019, 328 s. ISBN 978-802-7107-872.
TAHAL, Radek. Základní metody sběru primárních dat v marketingovém výzkumu. 1. vydání. Praha: C.H. Beck, 2015, 99 s. ISBN 9788074005855.
VYSEKALOVÁ, Jitka a Jiří MIKEŠ. Reklama: jak dělat reklamu. 4. aktualizované a doplněné vydání. Praha: Grada, 2018, 232 s. ISBN 9788024758657.
Seznam doporučené literatury
DODSON, Ian. The art of digital marketing: the definitive guide to creating strategic, targeted, and measurable online campaigns. Hoboken: Wiley, 2016, 385 s. ISBN 9781119265702.
EGER, Ludvík, David PRANTL a Karolína PTÁČKOVÁ. Komerční komunikace. 2. přepracované a rozšířené vydání. Plzeň: ZČU v Plzni, 2017, 146 s. ISBN 9788026106890.
PŘIKRYLOVÁ, Jana. Moderní marketingová komunikace. 2. zcela přepracované vydání. Praha: Grada, 2019, 328 s. ISBN 978-802-7107-872.
TAHAL, Radek. Základní metody sběru primárních dat v marketingovém výzkumu. 1. vydání. Praha: C.H. Beck, 2015, 99 s. ISBN 9788074005855.
VYSEKALOVÁ, Jitka a Jiří MIKEŠ. Reklama: jak dělat reklamu. 4. aktualizované a doplněné vydání. Praha: Grada, 2018, 232 s. ISBN 9788024758657.
Přílohy volně vložené
CD ROM
Přílohy vázané v práci
ilustrace, grafy, tabulky
Převzato z knihovny
Ne
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
Vedoucí práce: Ing. Nikola Vykydalová, 15 bodů
Oponent práce: Ing. Petra Barešová, MSc., PhD., 20 bodů
Otázky vedoucí:
Jak přijmula vaše návrhy firma Jan Cala CZ s.r.o.? zodpovězeno částečně
Bude firma zaměstnávat člověka na sociální sítě Tiktok a Clubhouse? Zodpovězeno částečně
Otázky oponent:
Proč jste si vybral pro zpracování Vaší BP tuto společnost? Zodpovězeno částečně
V praktické části navrhujete zapojení influencerů. Koho konkrétně navrhujete, aby společnost oslovila? Zodpovězeno částečně
dr. Vydrová - Kdo je Vaše cílová skupina, jako zákazník? SWOT analýza - externí faktory, příležitosti. Zodpovězeno částečně
dr. Crhová - Hlavní cílová skupina v dotazníku. Zodpovězeno částečně
dr. Mikeska - Hlavní cíl práce. Zodpovězeno částečně