Tato práce si klade za cíl analyzovat aktuální stav personálního marketingu ve vybrané společnosti, a to zejména v oblasti získávání, výběru a udržení zaměstnanců. V teoretické části jsou popsány obecně platné metody interního a externího personálního marketingu včetně rozvíjejícího se využívání sociálních sítí pro získání nových zaměstnanců. Praktická část pak navazuje analýzou konkrétního stavu ve vybrané organizaci. Závěrem jsou shrnuty poznatky a navrhnuta doporučení pro zlepšení personálního marketingu.
Anotace v angličtině
This work aims to analyze current situation of personnel marketing in a selected company especially of recruitment, selection and retention of employees. The theoretical part describes the generally valid methods of internal and external personnel marketing including the evolving use of social networks to gain new employees. The practical part is followed analyze the specific situation in selected organization. The conclusion summarizes the findings and recommendations are proposed to improve the current situation.
Klíčová slova
personální marketing, personalistika, marketing, sociální sítě, zaměstnanci
Klíčová slova v angličtině
personnel marketing, human resources, marketing, social networks, employees
Rozsah průvodní práce
67 s.
Jazyk
CZ
Anotace
Tato práce si klade za cíl analyzovat aktuální stav personálního marketingu ve vybrané společnosti, a to zejména v oblasti získávání, výběru a udržení zaměstnanců. V teoretické části jsou popsány obecně platné metody interního a externího personálního marketingu včetně rozvíjejícího se využívání sociálních sítí pro získání nových zaměstnanců. Praktická část pak navazuje analýzou konkrétního stavu ve vybrané organizaci. Závěrem jsou shrnuty poznatky a navrhnuta doporučení pro zlepšení personálního marketingu.
Anotace v angličtině
This work aims to analyze current situation of personnel marketing in a selected company especially of recruitment, selection and retention of employees. The theoretical part describes the generally valid methods of internal and external personnel marketing including the evolving use of social networks to gain new employees. The practical part is followed analyze the specific situation in selected organization. The conclusion summarizes the findings and recommendations are proposed to improve the current situation.
Klíčová slova
personální marketing, personalistika, marketing, sociální sítě, zaměstnanci
Klíčová slova v angličtině
personnel marketing, human resources, marketing, social networks, employees
Zásady pro vypracování
Úvod
Definujte cíle práce a použité metody zpracování práce.
I. Teoretická část
Zpracujte základní teoretické poznatky personálního marketingu a formulujte teoretická východiska pro zpracování praktické části.
II. Praktická část
Popište a analyzujte současný stav personálního marketingu ve vybrané společnosti.
Na základě zjištěných skutečností navrhněte doporučení pro zlepšení současného stavu personálního marketingu.
Závěr
Zásady pro vypracování
Úvod
Definujte cíle práce a použité metody zpracování práce.
I. Teoretická část
Zpracujte základní teoretické poznatky personálního marketingu a formulujte teoretická východiska pro zpracování praktické části.
II. Praktická část
Popište a analyzujte současný stav personálního marketingu ve vybrané společnosti.
Na základě zjištěných skutečností navrhněte doporučení pro zlepšení současného stavu personálního marketingu.
Závěr
Seznam doporučené literatury
BRŮHA, Dominik et al. Abeceda personalisty. 10. akt. vyd. Olomouc: ANAG, 2020, 528 s. ISBN 978-80-7554-260-1.
DVOŘÁKOVÁ, Zuzana et al. Řízení lidských zdrojů. 1. vyd. Praha: C. H. Beck, 2012, 559 s. ISBN 978-80-7400-347-9.
HEADWORTH, Andy. Social media recruitment: how to successfully integrate social media into recruitment strategy. 7th ed. London: Kogan Page, 2015, 209 s. ISBN 978-07-494-7370-9.
KITA, Jaroslav. Marketing. 1. vyd. Bratislava: Wolters Kluwer, 2017, 419 s. ISBN 978-80-816-8550-7.
LOSEKOOT, Michelle a Eliška VYHNÁNKOVÁ. Jak na sítě: ovládněte čtyři principy úspěchu na sociálních sítích. 1. vyd. Brno: Jan Melvil, 2019, 325 s. ISBN 978-80-7555-084-2.
Seznam doporučené literatury
BRŮHA, Dominik et al. Abeceda personalisty. 10. akt. vyd. Olomouc: ANAG, 2020, 528 s. ISBN 978-80-7554-260-1.
DVOŘÁKOVÁ, Zuzana et al. Řízení lidských zdrojů. 1. vyd. Praha: C. H. Beck, 2012, 559 s. ISBN 978-80-7400-347-9.
HEADWORTH, Andy. Social media recruitment: how to successfully integrate social media into recruitment strategy. 7th ed. London: Kogan Page, 2015, 209 s. ISBN 978-07-494-7370-9.
KITA, Jaroslav. Marketing. 1. vyd. Bratislava: Wolters Kluwer, 2017, 419 s. ISBN 978-80-816-8550-7.
LOSEKOOT, Michelle a Eliška VYHNÁNKOVÁ. Jak na sítě: ovládněte čtyři principy úspěchu na sociálních sítích. 1. vyd. Brno: Jan Melvil, 2019, 325 s. ISBN 978-80-7555-084-2.
Přílohy volně vložené
1 CD
Přílohy vázané v práci
ilustrace, grafy, tabulky
Převzato z knihovny
Ne
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
Vedoucí práce: doc. Ing. Michal Pilík, Ph.D., 19 bodů
Oponent práce: Ing. Denisa Hábrová, 20 bodů
Otázky vedoucí:
Mohla byste v rámci obhajoby rámcově vyčíslit náklady, které s sebou nesou jednotlivá doporučení? Zodpovězeno zcela
Otázky oponent:
Měla pandemie Covid vliv na personální marketing vybrané společnosti? Zodpovězeno částečně
Jakou formu propagace volného pracovního místa považujete s ohledem na poměr náklad/počet reakcí za nejvýhodnější? Zodpovězeno částečně
Bude společnost některé z Vašich doporučení realizovat? Zodpovězeno částečně
prof. Popesko - Jaký je postup při nabírání zaměstnanců? Zodpovězeno zcela
dr. Vydrová - Co jsou to příležitosti ve SWOT analýze? Zodpovězeno zcela