Cílem této diplomové práce je vypracování projektu pro zlepšení současné marketingové komunikace společnosti Alcyone - Popelka s.r.o. Náplní teoretické části je definice základních marketingových pojmů a popis marketingového komunikačního mixu společně s vybranými moderními nástroji marketingové komunikace. Praktickou část tvoří charakteristika společnosti Alcyone - Popelka s.r.o. a analýza nástrojů marketingové komunikace, které v současnosti tato společnost a její největší konkurent používá. Závěrem těchto analýz je situační SWOT analýza, která je základem pro vypracování projektové části této diplomové práce. Praktická část je zakončena návrhem projektu pro zlepšení marketingové komunikace společnosti Alcyone - Popelka s.r.o., který je na závěr podroben nákladové, časové a rizikové analýze.
Anotace v angličtině
The aim of this diploma thesis is to develop a project to improve the current marketing communication of the company Alcyone - Popelka s.r.o. The content of the theoretical part is the definition of basic marketing concepts and a description of the marketing communication mix together with selected modern tools of marketing communication. The practical part consists of the characteristics of the company Alcyone - Popelka s.r.o. and an analysis of the marketing communication tools currenty used by this company and its largest competitor. The conclusion of these analyzes is a situational SWOT analysis which is the basis for the development of the project part of this thesis. The practical part ends with a project proposal to improve the marketing communication of the company Alcyone - Popelka s.r.o. which is finally subjected to cost, time and risk analysis.
marketing, marketing communication mix, marketing communication tools, marketing mix 4P, SWOT analysis.
Rozsah průvodní práce
87 s. (139 468 znaků)
Jazyk
CZ
Anotace
Cílem této diplomové práce je vypracování projektu pro zlepšení současné marketingové komunikace společnosti Alcyone - Popelka s.r.o. Náplní teoretické části je definice základních marketingových pojmů a popis marketingového komunikačního mixu společně s vybranými moderními nástroji marketingové komunikace. Praktickou část tvoří charakteristika společnosti Alcyone - Popelka s.r.o. a analýza nástrojů marketingové komunikace, které v současnosti tato společnost a její největší konkurent používá. Závěrem těchto analýz je situační SWOT analýza, která je základem pro vypracování projektové části této diplomové práce. Praktická část je zakončena návrhem projektu pro zlepšení marketingové komunikace společnosti Alcyone - Popelka s.r.o., který je na závěr podroben nákladové, časové a rizikové analýze.
Anotace v angličtině
The aim of this diploma thesis is to develop a project to improve the current marketing communication of the company Alcyone - Popelka s.r.o. The content of the theoretical part is the definition of basic marketing concepts and a description of the marketing communication mix together with selected modern tools of marketing communication. The practical part consists of the characteristics of the company Alcyone - Popelka s.r.o. and an analysis of the marketing communication tools currenty used by this company and its largest competitor. The conclusion of these analyzes is a situational SWOT analysis which is the basis for the development of the project part of this thesis. The practical part ends with a project proposal to improve the marketing communication of the company Alcyone - Popelka s.r.o. which is finally subjected to cost, time and risk analysis.
marketing, marketing communication mix, marketing communication tools, marketing mix 4P, SWOT analysis.
Zásady pro vypracování
Úvod
Definujte cíle práce a použité metody zpracování práce.
I. Teoretická část
Zpracujte kritickou literární rešerši na téma týkající se marketingové komunikace.
II. Praktická část
Analyzujte současnou marketingovou komunikaci společnosti Alcyone – Popelka s.r.o a její konkurence.
Na základě analýzy zpracujte projekt marketingové komunikace ve společnosti Alcyone-Popelka s.r.o.
Projekt podrobte nákladové, časové a rizikové analýze.
Závěr
Zásady pro vypracování
Úvod
Definujte cíle práce a použité metody zpracování práce.
I. Teoretická část
Zpracujte kritickou literární rešerši na téma týkající se marketingové komunikace.
II. Praktická část
Analyzujte současnou marketingovou komunikaci společnosti Alcyone – Popelka s.r.o a její konkurence.
Na základě analýzy zpracujte projekt marketingové komunikace ve společnosti Alcyone-Popelka s.r.o.
Projekt podrobte nákladové, časové a rizikové analýze.
Závěr
Seznam doporučené literatury
FILL, Chris. Marketing communications: brands, experiences and participation. 6th edition. Harlow: Pearson, 2013, 820 s. ISBN 9780273770541.
KARLÍČEK, Miroslav. Marketingová komunikace: jak komunikovat na našem trhu. 2. vyd. Praha: Grada Publishing, 2016, 221s. ISBN 9788024757698.
PŘIKRYLOVÁ, Jana. Moderní marketingová komunikace. 2. vyd. Praha: Grada Publishing, 2019, 328 s. ISBN 9788027107872.
SMITH, P.R. a Ze ZOOK. Marketing communications: offline and online integration, engagement and analytics. 6th edition. London: KoganPage, 2016, 578 s. ISBN 9780749473402.
TOMAN, Miloš. Intuitivní marketing pro 21. Století. Praha: Management Press, 2016, 163 s. ISBN 9788072613991.
Seznam doporučené literatury
FILL, Chris. Marketing communications: brands, experiences and participation. 6th edition. Harlow: Pearson, 2013, 820 s. ISBN 9780273770541.
KARLÍČEK, Miroslav. Marketingová komunikace: jak komunikovat na našem trhu. 2. vyd. Praha: Grada Publishing, 2016, 221s. ISBN 9788024757698.
PŘIKRYLOVÁ, Jana. Moderní marketingová komunikace. 2. vyd. Praha: Grada Publishing, 2019, 328 s. ISBN 9788027107872.
SMITH, P.R. a Ze ZOOK. Marketing communications: offline and online integration, engagement and analytics. 6th edition. London: KoganPage, 2016, 578 s. ISBN 9780749473402.
TOMAN, Miloš. Intuitivní marketing pro 21. Století. Praha: Management Press, 2016, 163 s. ISBN 9788072613991.
Přílohy volně vložené
1 CD
Přílohy vázané v práci
-
Převzato z knihovny
Ne
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
Vedoucí práce: doc. Ing. Michal Pilík, Ph.D. - 24 bodů: V DP sice uvádíte, že nebude řešena problematika veletrhů z dovodu pandemické situace. Bude se v budoucnosti firma účastnit veletrhů? Účastnila se i v předcovidové éře? A s jakých úspěchem? Zodpovězeno zcela.
Oponent práce: Ing. Petra Benyahya, Ph.D. - 24 bodů: Zdůvodněte volbu sítě LinkedIn pro propagaci dané společnosti. Zodpovězeno zcela. Liší se nějak Váš ideální zákazník na zahraničním trhu od českého zákazníka? Pokud ano, jak? Co z toho vyplývá pro marketingovou komunikaci dané firmy? Zodpovězeno zcela.
Ing. Petra Barešová, Ph.D.: Kdo je odběratelem Vašeho projektu? Jaké konkrétní kroky navrhujete v rámci komunikace? Zodpovězeno zcela. doc. Ing. Vojtěch Spáčil, CSc.: Upřesněte cíl Vašeho projektu marketingové komunikace. Zodpovězeno částečně.