Cílem diplomové práce je analýza aktuální spokojenosti zákazníků se službami a činností internetového obchodu společnosti VÍNO HRUŠKA a následné vytvoření vlastního projektu zvýšení spokojenosti zákazníků. Základem projektu je analýza aktuálního stavu uskutečněná těmito nástroji marketingu - analýzami PEST a SWOT a marketingovým průzkumem, jehož základem je dotazníkové šetření a specializovaný UX / UI výzkum. Výsledkem analýzy je zjištění nedostatků a navržení vlastního řešení vedoucího ke zvýšení spokojenosti zákazníků internetové společnosti VÍNO HRUŠKA.
Anotace v angličtině
The aim of this diploma thesis is to analyze the current state of customer satisfaction with the activities and services of the online store VÍNO HRUŠKA. On the basis of this analysis is creating our own project of increasing customer satisfaction. The basis for creating our own project is an analysis of the current state performed by classic marketing tools - PEST analysis, SWOT analysis and marketing research. The basis of marketing research is
a questionnaire survey and specialized UX / UI research. The result of the analysis is the identification of shortcomings, on the basis of which a solution of increasing customer satisfaction of the VÍNO HRUŠKA online store is proposed.
digital customer, eshop, online marketing, customer satisfaction, increasing customer satisfaction
Rozsah průvodní práce
71 s. (96 450 znaků)
Jazyk
CZ
Anotace
Cílem diplomové práce je analýza aktuální spokojenosti zákazníků se službami a činností internetového obchodu společnosti VÍNO HRUŠKA a následné vytvoření vlastního projektu zvýšení spokojenosti zákazníků. Základem projektu je analýza aktuálního stavu uskutečněná těmito nástroji marketingu - analýzami PEST a SWOT a marketingovým průzkumem, jehož základem je dotazníkové šetření a specializovaný UX / UI výzkum. Výsledkem analýzy je zjištění nedostatků a navržení vlastního řešení vedoucího ke zvýšení spokojenosti zákazníků internetové společnosti VÍNO HRUŠKA.
Anotace v angličtině
The aim of this diploma thesis is to analyze the current state of customer satisfaction with the activities and services of the online store VÍNO HRUŠKA. On the basis of this analysis is creating our own project of increasing customer satisfaction. The basis for creating our own project is an analysis of the current state performed by classic marketing tools - PEST analysis, SWOT analysis and marketing research. The basis of marketing research is
a questionnaire survey and specialized UX / UI research. The result of the analysis is the identification of shortcomings, on the basis of which a solution of increasing customer satisfaction of the VÍNO HRUŠKA online store is proposed.
digital customer, eshop, online marketing, customer satisfaction, increasing customer satisfaction
Zásady pro vypracování
Úvod
Definujte cíle práce a použité metody zpracování práce.
I. Teoretická část
V systematickém přehledu prezentujte základní poznatky o měření spokojenosti zákazníka.
Tyto poznatky aplikujte do oblasti internetového obchodování.
II. Praktická část
Proveďte analýzu současného stavu spokojenosti zákazníků se službami internetového obchodu společnosti VÍNO HRUŠKA s.r.o.
Identifikujte nedostatky současného stavu spokojenosti zákazníků se službami internetového obchodu společnosti VÍNO HRUŠKA s.r.o.
Vytvořte projekt zvýšení spokojenosti zákazníků internetového obchodu společnosti VÍNO HRUŠKA s.r.o.
Závěr
Zásady pro vypracování
Úvod
Definujte cíle práce a použité metody zpracování práce.
I. Teoretická část
V systematickém přehledu prezentujte základní poznatky o měření spokojenosti zákazníka.
Tyto poznatky aplikujte do oblasti internetového obchodování.
II. Praktická část
Proveďte analýzu současného stavu spokojenosti zákazníků se službami internetového obchodu společnosti VÍNO HRUŠKA s.r.o.
Identifikujte nedostatky současného stavu spokojenosti zákazníků se službami internetového obchodu společnosti VÍNO HRUŠKA s.r.o.
Vytvořte projekt zvýšení spokojenosti zákazníků internetového obchodu společnosti VÍNO HRUŠKA s.r.o.
Závěr
Seznam doporučené literatury
BROOKS, Roger L. The Power of Loyalty. Canada: Entrepreneur Press, 2010, 218 s. ISBN 978-1-59918-393-0.
GEFFROY, Edgar K. Digitální zákazník - náš protivník nebo partner? Praha: Management Press, 2015, 180 s. ISBN 978-80-726-1255-0.
KOTLER, Philip et al. Marketing Management. United Kingdom: Pearson Education Limited, 2019, 840 s. ISBN 1292248440.
MIKULÁŠKOVÁ, Petra a Mirek SEDLÁK. Jak vytvořit úspěšný a výdělečný internetový obchod. Brno: Computer Press, 2015, 408 s. ISBN 978-80-251-4383-4.
TAHAL, Radek a kol. Marketingový výzkum. Praha: Grada, 2017, 264 s. ISBN 978-80-271-9867-2.
Seznam doporučené literatury
BROOKS, Roger L. The Power of Loyalty. Canada: Entrepreneur Press, 2010, 218 s. ISBN 978-1-59918-393-0.
GEFFROY, Edgar K. Digitální zákazník - náš protivník nebo partner? Praha: Management Press, 2015, 180 s. ISBN 978-80-726-1255-0.
KOTLER, Philip et al. Marketing Management. United Kingdom: Pearson Education Limited, 2019, 840 s. ISBN 1292248440.
MIKULÁŠKOVÁ, Petra a Mirek SEDLÁK. Jak vytvořit úspěšný a výdělečný internetový obchod. Brno: Computer Press, 2015, 408 s. ISBN 978-80-251-4383-4.
TAHAL, Radek a kol. Marketingový výzkum. Praha: Grada, 2017, 264 s. ISBN 978-80-271-9867-2.
Přílohy volně vložené
CD
Přílohy vázané v práci
ilustrace, schémata
Převzato z knihovny
Ne
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
Vedoucí práce: doc. Ing. Michal Pilík, Ph.D. - 21 bodů: Jak pandemie Covid-19 ovlivnila online business s vínem pro tuto firmu? Zodpovězeno zcela.
Oponent práce: Ing. Petra Benyahya, Ph.D. - 22 bodů: Kdo prováděl analýzu v příloze P IV? Když teď vidíte výsledky té analýzy, zvládla byste ji udělat sama? Zodpovězeno zcela.
Doc. Ing. Vojtěch Spáčil, CSc.: Cítíte rozdíl mezi věrností a loajalitou? Zodpovězeno zcela. Jakým číslem byste kvantifikovala spokojenost? Jaké závěry z Vaší analýzy plynou? Zodpovězeno částečně. Jak byste zvyšovala loajalitu zákazníků? Zodpovězeno zcela.