Cieľom tejto diplomovej práce je navrhnúť projekt využitia sociálnych sietí pre marketingové účely filantropického projektu spoločnosti AGRO TEAM, s. r. o., v podobe vlastnej značky kávy August Roy. Teoretická časť je zameraná na digitálny marketing, sociálne siete, marketing na sociálnych sieťach a možnosti propagácie na sociálnych sieťach. Praktická časť tejto práce sa zaoberá analýzou súčasného využívania sociálnych sietí spoločnosťou, vrátane jej charakteristiky a SWOT analýzy. V projektovej časti boli navrhnuté kroky, ktoré slúžia k zvýšeniu efektivity propagácie na sociálnych sieťach. Nakoniec som tento projekt podorobila časovej, nákladovej a rizikovej analýze.
Anotace v angličtině
The aim of this diploma thesis is to design the project of social networks of the philanthropic project of AGRO TEAM, s. r. o. for marketing purposes, by the means of its own coffee brand, August Roy. The theoretical part is focused on digital marketing, social networks, social networks´ marketing and the opportunities for propagation on social networks. The practical part of this thesis deals with the analysis of current usage of social networks by the company and includes also its characteristics and SWOT analysis. In the project part we suggested steps how to increase propagation on social networks effectively. At the end the project was exposed to time, outlay analysis and analysis of risks.
Klíčová slova
Internetový marketing, sociálne siete, Facebook, Instagram, marketingová stratégia
Klíčová slova v angličtině
Internet Marketing, Social Networks, Facebook, Instagram, Marketing Strategy
Rozsah průvodní práce
81 s. (16 059 slov)
Jazyk
CZ
Anotace
Cieľom tejto diplomovej práce je navrhnúť projekt využitia sociálnych sietí pre marketingové účely filantropického projektu spoločnosti AGRO TEAM, s. r. o., v podobe vlastnej značky kávy August Roy. Teoretická časť je zameraná na digitálny marketing, sociálne siete, marketing na sociálnych sieťach a možnosti propagácie na sociálnych sieťach. Praktická časť tejto práce sa zaoberá analýzou súčasného využívania sociálnych sietí spoločnosťou, vrátane jej charakteristiky a SWOT analýzy. V projektovej časti boli navrhnuté kroky, ktoré slúžia k zvýšeniu efektivity propagácie na sociálnych sieťach. Nakoniec som tento projekt podorobila časovej, nákladovej a rizikovej analýze.
Anotace v angličtině
The aim of this diploma thesis is to design the project of social networks of the philanthropic project of AGRO TEAM, s. r. o. for marketing purposes, by the means of its own coffee brand, August Roy. The theoretical part is focused on digital marketing, social networks, social networks´ marketing and the opportunities for propagation on social networks. The practical part of this thesis deals with the analysis of current usage of social networks by the company and includes also its characteristics and SWOT analysis. In the project part we suggested steps how to increase propagation on social networks effectively. At the end the project was exposed to time, outlay analysis and analysis of risks.
Klíčová slova
Internetový marketing, sociálne siete, Facebook, Instagram, marketingová stratégia
Klíčová slova v angličtině
Internet Marketing, Social Networks, Facebook, Instagram, Marketing Strategy
Zásady pro vypracování
Úvod
Definujte cíle práce a použité metody zpracování práce.
I. Teoretická část
Zpracujte základní teoretické poznatky z oblasti sociálních sítí a jejich možného využití pro marketingové účely.
II. Praktická část
Popište a analyzujte současný stav online marketingové komunikace a její využití ve vybrané firmě.
Na základě zjištěných poznatků definujte doporučení pro vybranou firmu.
Závěr
Zásady pro vypracování
Úvod
Definujte cíle práce a použité metody zpracování práce.
I. Teoretická část
Zpracujte základní teoretické poznatky z oblasti sociálních sítí a jejich možného využití pro marketingové účely.
II. Praktická část
Popište a analyzujte současný stav online marketingové komunikace a její využití ve vybrané firmě.
Na základě zjištěných poznatků definujte doporučení pro vybranou firmu.
Závěr
Seznam doporučené literatury
ANDERSON, Eric. Social media marketing: game theory and the emergence of collaboration. First edition. Heidelberg: Springer, 2013, 188 s. ISBN 978-3-642-13298-8
BEDNÁŘ, Vojtěch. Marketing na sociálních sítích: prosaďte se na Facebooku a Twitteru. 1. vyd. Brno: Computer Press, 2011, 197 s. ISBN 978-80-251-3320-0.
JANOUCH, Viktor. Internetový marketing. 2. vyd. Brno: Computer Press, 2014, 376 s. ISBN 978-80-251-4311-7.
RYAN, Damian. Understanding digital marketing: marketing strategies for engaging the digital generation. Fourth edition. London: Kogan Page, 2017, 424 s. ISBN 978-0-7494-7843-8.
Seznam doporučené literatury
ANDERSON, Eric. Social media marketing: game theory and the emergence of collaboration. First edition. Heidelberg: Springer, 2013, 188 s. ISBN 978-3-642-13298-8
BEDNÁŘ, Vojtěch. Marketing na sociálních sítích: prosaďte se na Facebooku a Twitteru. 1. vyd. Brno: Computer Press, 2011, 197 s. ISBN 978-80-251-3320-0.
JANOUCH, Viktor. Internetový marketing. 2. vyd. Brno: Computer Press, 2014, 376 s. ISBN 978-80-251-4311-7.
RYAN, Damian. Understanding digital marketing: marketing strategies for engaging the digital generation. Fourth edition. London: Kogan Page, 2017, 424 s. ISBN 978-0-7494-7843-8.
Přílohy volně vložené
1 CD
Přílohy vázané v práci
-
Převzato z knihovny
Ne
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
Vedoucí práce: doc. Ing. Michal Pilík, Ph.D. - 19 bodů: Jak se projevila pandemie Covid-19 na online obchodu s kávou? Zodpovězeno zcela.
Oponent práce: doc. Ing. Josef Kubík - 19 bodů: Jaká je odezva a úspěšnost tohoto konkrétního filantropického projektu u klientů společnosti? Zodpovězeno zcela. Seznámila jste vedení společnosti s vašim projektem? Pokud ano, jak na daný projekt reagovalo? Zodpovězeno zcela.
Ing. Petra Barešová, Ph.D.: V kapitole 8.2 máte uvedenou analýzu nákladů. Jakého influencera byste chtěla oslovit a proč? Vyčíslujete částku 90 EUR, kterou byste mu posílala - jak jste se k této částce dopracovala? Zodpovězeno zcela. Ing. Jana Matošková, Ph.D.: Na základě čeho jste ohodnocovala jednotlivá rizika? Zodpovězeno zcela. Doc. Ing. Vojtěch Spáčil, CSc.: Jak jste se dopracovala k Vámi uvedené cílové skupině? Zodpovězeno zcela.