Hlavním cílem této diplomové práce je vytvoření projektu na zlepšení online marketingové komunikace pro společnost AHORN CZ s.r.o.. První část práce se věnuje teoretickým poznatkům týkajících se vybraných online marketingových nástrojů a popisuje dnešní trendy v online komunikaci. Druhá část práce analyzuje stav současné online marketingové komunikace, doplněný o analýzu konkurence a analýzu SWOT. Na základě výsledků analytické části je navržen projekt na zlepšení online marketingová komunikace. Projekt byl podroben nákladové, rizikové a časové analýze. Výsledky a celkové zhodnocení se nachází v poslední části práce.
Anotace v angličtině
The main aim of the thesis is to elaborate a project to improve the online marketing communication in a company AHORN CZ s.r.o.. The first part of the thesis focuses on the theoretical knowledge of selected online marketing tools and the trends in the online communication. The second part analyses a current state of the online marketing communication supplemented by competition analysis and SWOT analysis. Based on the analytical results a complex project is designed to improve the online marketing communication. The project was subjected to a cost, risk and time analysis. The last part covers the results and overall project evaluation.
Klíčová slova
online marketingová komunikace, PPC, SEO, sociální sítě, e-shop
Klíčová slova v angličtině
online marketing communication, PPC ads, SEO, social media, e-shop
Rozsah průvodní práce
111 s.
Jazyk
CZ
Anotace
Hlavním cílem této diplomové práce je vytvoření projektu na zlepšení online marketingové komunikace pro společnost AHORN CZ s.r.o.. První část práce se věnuje teoretickým poznatkům týkajících se vybraných online marketingových nástrojů a popisuje dnešní trendy v online komunikaci. Druhá část práce analyzuje stav současné online marketingové komunikace, doplněný o analýzu konkurence a analýzu SWOT. Na základě výsledků analytické části je navržen projekt na zlepšení online marketingová komunikace. Projekt byl podroben nákladové, rizikové a časové analýze. Výsledky a celkové zhodnocení se nachází v poslední části práce.
Anotace v angličtině
The main aim of the thesis is to elaborate a project to improve the online marketing communication in a company AHORN CZ s.r.o.. The first part of the thesis focuses on the theoretical knowledge of selected online marketing tools and the trends in the online communication. The second part analyses a current state of the online marketing communication supplemented by competition analysis and SWOT analysis. Based on the analytical results a complex project is designed to improve the online marketing communication. The project was subjected to a cost, risk and time analysis. The last part covers the results and overall project evaluation.
Klíčová slova
online marketingová komunikace, PPC, SEO, sociální sítě, e-shop
Klíčová slova v angličtině
online marketing communication, PPC ads, SEO, social media, e-shop
Zásady pro vypracování
Úvod
Definujte cíle práce a použité metody zpracování práce.
I. Teoretická část
Zpracujte teoretické poznatky týkající se online marketingové komunikace.
II. Praktická část
Popište a analyzujte současný stav online marketingové komunikace ve vybrané společnosti.
Vytvořte projekt na zlepšení online marketingové komunikace.
Projekt podrobte nákladové, rizikové a časové analýze.
Závěr
Zásady pro vypracování
Úvod
Definujte cíle práce a použité metody zpracování práce.
I. Teoretická část
Zpracujte teoretické poznatky týkající se online marketingové komunikace.
II. Praktická část
Popište a analyzujte současný stav online marketingové komunikace ve vybrané společnosti.
Vytvořte projekt na zlepšení online marketingové komunikace.
Projekt podrobte nákladové, rizikové a časové analýze.
Závěr
Seznam doporučené literatury
BARKER, Melissa S. a kol. Social media marketing: a strategic approach. 2nd ed. Boston: Cengage Learning, 2017, 330 s. ISBN 978-1-305-50275-8.
CHARLESWORTH, Alan. Digital marketing: a practical approach. 2nd ed. Abingdon, Oxon: Routledge, 2014, 342 s. ISBN 978-0-415-83482-7.
EGER, Ludvík a kol. Marketing na internetu. 1. vyd. Plzeň: ZČU, 2015, 157 s. ISBN 978-80-261-0573-2.
JANOUCH, Viktor. Internetový marketing. 2. vyd. Brno: Computer Press, 2014, 376 s. ISBN 978-80-251-4311-7.
PENKALA, Jana. Online marketing. Brno: Computer Press, 2014, 212 s. ISBN 978-80-251-4155-7.
Seznam doporučené literatury
BARKER, Melissa S. a kol. Social media marketing: a strategic approach. 2nd ed. Boston: Cengage Learning, 2017, 330 s. ISBN 978-1-305-50275-8.
CHARLESWORTH, Alan. Digital marketing: a practical approach. 2nd ed. Abingdon, Oxon: Routledge, 2014, 342 s. ISBN 978-0-415-83482-7.
EGER, Ludvík a kol. Marketing na internetu. 1. vyd. Plzeň: ZČU, 2015, 157 s. ISBN 978-80-261-0573-2.
JANOUCH, Viktor. Internetový marketing. 2. vyd. Brno: Computer Press, 2014, 376 s. ISBN 978-80-251-4311-7.
PENKALA, Jana. Online marketing. Brno: Computer Press, 2014, 212 s. ISBN 978-80-251-4155-7.
Přílohy volně vložené
CD
Přílohy vázané v práci
-
Převzato z knihovny
Ne
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
Diplomant Bc. Stanislav Horák výslovně souhlasil s předčasným zahájením státní závěrečné zkoušky, zkoušení započalo dříve, než bylo plánováno v časovém harmonogramu.
Vedoucí práce: doc. Ing. Michal Pilík, Ph.D., 25 b.
Oponent práce: Ing. Kamil Dobeš, Ph.D., 21 b.
Otázky vedoucího práce:
1) Jako riziko uvádíte vysokou cenu za proklik. Co je v online businessu považováno za "vysokou" cenu za proklik? Jak se pohybují ceny za proklik u klíčových slov "matrace", "levné matrace"? ZODPOVĚZENO ZCELA
Otázky oponenta práce:
1) Uveďte, prosím, jaký byl cíl Vaší diplomové práce. Jednu formulaci máte uvedenou v abstraktu a jinou formulaci máte v kapitole Cíle a metody zpracování práce. ZODPOVĚZENO ZCELA
2) V kapitole 12.1 Nákladová analýza (s 91) uvádíte, že Vámi navrhovaný projekt je důležitým strategickým krokem firmy. Přitom jsou ale uvedeny náklady a činnosti na období 8 měsíců. Které z uvedených nákladových položek bude muset firma opakovat i mimo sledované období? ZODPOVĚZENO ZCELA