Diplomová práce je zaměřena na zlepšení současného stavu marketingové komunikace ve vybrané společnosti. Hlavním cílem bylo zvýšení povědomí o vybrané společnosti u veřejnosti a potenciálních zákazníků a její propagace. Cílem teoretické části bylo vypracování literární rešerše, jež se zaměřovala zejména na oblast marketingové komunikace a také tvorba teoretických východisek pro zpracování praktické části. Cílem praktické části bylo provedení analýzy současného stavu marketingové komunikace ve vybrané společnosti. Bylo zde využito kvalitativního a kvantitativního výzkumu ve smyslu interview, dotazníkového šetření a také vlastního pozorování. Výsledky, jež vyplynuly z těchto analýz sloužily jako podklad ke zpracování projektu, který vedl ke zlepšení současného stavu marketingové komunikace ve vybrané společnosti. Tento projekt zahrnoval několik návrhů a následně byl podroben časové, nákladové a rizikové analýze.
Anotace v angličtině
This Master thesis is focused on improving the marketing communication of the selected organization. The main aim was to promote the selected organization and to increase awareness of the selected organization among the public and potential customers. The theoretical part was aimed at the research of marketing communications strategies and also served as the basis for the practical part. The aim of the practical part was to analyze the current marketing strategy of the selected organization. The practical part included qualitative and quantitative methods such as interviews, questionnaire survey and respective observation to get the highest quality information. The results from these analyses were used to create the project proposal which was aimed at improving the marketing communication of the selected organization. This project contained several proposals that were subjected to cost, time and risk analysis.
Klíčová slova
marketing, marketingová komunikace, marketingový výzkum, nástroje marketingové ko-munikace
Diplomová práce je zaměřena na zlepšení současného stavu marketingové komunikace ve vybrané společnosti. Hlavním cílem bylo zvýšení povědomí o vybrané společnosti u veřejnosti a potenciálních zákazníků a její propagace. Cílem teoretické části bylo vypracování literární rešerše, jež se zaměřovala zejména na oblast marketingové komunikace a také tvorba teoretických východisek pro zpracování praktické části. Cílem praktické části bylo provedení analýzy současného stavu marketingové komunikace ve vybrané společnosti. Bylo zde využito kvalitativního a kvantitativního výzkumu ve smyslu interview, dotazníkového šetření a také vlastního pozorování. Výsledky, jež vyplynuly z těchto analýz sloužily jako podklad ke zpracování projektu, který vedl ke zlepšení současného stavu marketingové komunikace ve vybrané společnosti. Tento projekt zahrnoval několik návrhů a následně byl podroben časové, nákladové a rizikové analýze.
Anotace v angličtině
This Master thesis is focused on improving the marketing communication of the selected organization. The main aim was to promote the selected organization and to increase awareness of the selected organization among the public and potential customers. The theoretical part was aimed at the research of marketing communications strategies and also served as the basis for the practical part. The aim of the practical part was to analyze the current marketing strategy of the selected organization. The practical part included qualitative and quantitative methods such as interviews, questionnaire survey and respective observation to get the highest quality information. The results from these analyses were used to create the project proposal which was aimed at improving the marketing communication of the selected organization. This project contained several proposals that were subjected to cost, time and risk analysis.
Klíčová slova
marketing, marketingová komunikace, marketingový výzkum, nástroje marketingové ko-munikace
Definujte cíle práce a použité metody zpracování práce.
I. Teoretická část
Zpracujte literární rešerši týkající se oblasti marketingové komunikace a formulujte teoretická východiska pro zpracování praktické části.
II. Praktická část
Proveďte analýzu současného stavu marketingové komunikace ve vybrané společnosti.
Na základě výsledků analýzy zpracujte projekt zaměřený na zlepšení současného stavu marketingové komunikace ve vybrané společnosti.
Proveďte časovou, nákladovou a rizikovou analýzu projektu.
Závěr
Zásady pro vypracování
Úvod
Definujte cíle práce a použité metody zpracování práce.
I. Teoretická část
Zpracujte literární rešerši týkající se oblasti marketingové komunikace a formulujte teoretická východiska pro zpracování praktické části.
II. Praktická část
Proveďte analýzu současného stavu marketingové komunikace ve vybrané společnosti.
Na základě výsledků analýzy zpracujte projekt zaměřený na zlepšení současného stavu marketingové komunikace ve vybrané společnosti.
Proveďte časovou, nákladovou a rizikovou analýzu projektu.
Závěr
Seznam doporučené literatury
KARLÍČEK, Miroslav. Základy marketingu. 1. vyd. Praha: Grada, 2013, 256 s. ISBN 978-80-247-80-4208-3. KOTLER, Philip a Kevin Lane KELLER. Marketing management. 15th ed. Boston: Pearson Education, 2016, 714 s. ISBN 978-1-292-09262-1. PELSMACKER, Patrick de, Maggie GEUENS a Joeri van den BERGH. Marketing communications: a European perspective. 3rd ed. Harlow, England: Pearson Education, 2007, 610 s. ISBN 978-0-273-70693-9. PŘIKRYLOVÁ, Jana a Hana JAHODOVÁ. Moderní marketingová komunikace. 1. vyd. Praha: Grada, 2010, 303 s. ISBN 978-80-247-3622-8. ZAMAZALOVÁ, Marcela. Marketing. 2. vyd. Praha: C. H. Beck, 2010, 499 s. ISBN 978-80-740-0115-4.
Seznam doporučené literatury
KARLÍČEK, Miroslav. Základy marketingu. 1. vyd. Praha: Grada, 2013, 256 s. ISBN 978-80-247-80-4208-3. KOTLER, Philip a Kevin Lane KELLER. Marketing management. 15th ed. Boston: Pearson Education, 2016, 714 s. ISBN 978-1-292-09262-1. PELSMACKER, Patrick de, Maggie GEUENS a Joeri van den BERGH. Marketing communications: a European perspective. 3rd ed. Harlow, England: Pearson Education, 2007, 610 s. ISBN 978-0-273-70693-9. PŘIKRYLOVÁ, Jana a Hana JAHODOVÁ. Moderní marketingová komunikace. 1. vyd. Praha: Grada, 2010, 303 s. ISBN 978-80-247-3622-8. ZAMAZALOVÁ, Marcela. Marketing. 2. vyd. Praha: C. H. Beck, 2010, 499 s. ISBN 978-80-740-0115-4.
Přílohy volně vložené
CD ROM
Přílohy vázané v práci
-
Převzato z knihovny
Ne
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
Vedoucí práce: Ing. Jiří Bejtkovský, Ph.D., 26 b.
Oponent práce: doc. Ing. Miloslava Chovancová, CSc., 25 b.
Otázky vedoucího práce:
1) Který z jedenácti prezentovaných akčních plánů považuje diplomantka za nejvíce účinný, a z jakého důvodu právě tento akční plán? ZODPOVĚZENO ZCELA
2) Měla již diplomantka možnost projednat svoji DP s představiteli vybrané společnosti, jaké byly případné reakce? ZODPOVĚZENO ZCELA
Otázky oponenta práce:
1) V rámci navrhovaného projektu navrhujete 11 akčních plánů na zlepšení marketingové komunikace. Kterému z těchto akčních plánů dáváte prioritu ? Uveďte prosím alespoň první tři. ZODPOVĚZENO ZCELA
2) V "Akčním plánu č. 11" navrhujete E - mailing. Domníváte se, že (i přes dodržení GDPR) u tohoto typu zboží (nábytek apod.) dává smysl zákazníky pravidelně zásobovat informacemi? Jak často mají zákazníci o nákup tohoto zboží zájem? ZODPOVĚZENO ZCELA
Další otázky:
1) doc. Ing. Lea Kubíčková, Ph.D., Máte někde zakalkulované náklady na správu sociálních sítí? ZODPOVĚZENO ČÁSTEČNĚ