Tato diplomová práce se zabývá využitím nástrojů marketingového mixu v kopřivnickém hokejovém klubu. Cílem bylo zvýšit image klubu na základě projektu, který byl podroben nákladové, časové a rizikové analýze. Vyhodnocení probíhalo pomocí analytických metod a marketingového průzkumu, ze kterých následně vznikly akční plány pro projektovou část. Akční plány byly navrženy tak, aby organizaci umožnily dostatečnou konkurenceschopnost, zajistily vyšší návštěvnost, zvýšil se prodej suvenýrů a došlo k potencionálnímu zisku nových sponzorů.
Anotace v angličtině
This master thesis deals with the use of marketing mix tools in the Kopřivnice hockey club. The aim was to increase the image of the club on the basis of the project that was underwent cost, time and risk analysis. The evaluation was performed using analytical methods and marketing research, from which actions plans for the project part were subsequently created. The action plans were designed to enable the organization to be sufficiently competitive, to ensure higher attendance, to increase the sale of souvenirs and potentially gain new sponsors.
Klíčová slova
marketing, sport, lední hokej, marketingový mix, sportovní marketing
Tato diplomová práce se zabývá využitím nástrojů marketingového mixu v kopřivnickém hokejovém klubu. Cílem bylo zvýšit image klubu na základě projektu, který byl podroben nákladové, časové a rizikové analýze. Vyhodnocení probíhalo pomocí analytických metod a marketingového průzkumu, ze kterých následně vznikly akční plány pro projektovou část. Akční plány byly navrženy tak, aby organizaci umožnily dostatečnou konkurenceschopnost, zajistily vyšší návštěvnost, zvýšil se prodej suvenýrů a došlo k potencionálnímu zisku nových sponzorů.
Anotace v angličtině
This master thesis deals with the use of marketing mix tools in the Kopřivnice hockey club. The aim was to increase the image of the club on the basis of the project that was underwent cost, time and risk analysis. The evaluation was performed using analytical methods and marketing research, from which actions plans for the project part were subsequently created. The action plans were designed to enable the organization to be sufficiently competitive, to ensure higher attendance, to increase the sale of souvenirs and potentially gain new sponsors.
Klíčová slova
marketing, sport, lední hokej, marketingový mix, sportovní marketing
Definujte cíle práce a použité metody zpracování práce.
I. Teoretická část
Zpracujte literární rešerši v oblasti marketingového mixu se zaměřením na sportovní marketing.
II. Praktická část
Analyzujte současný stav využití nástrojů marketingového mixu v organizaci HC ISMM Kopřivnice.
Na základě analýzy vypracujte projekt pro zlepšení využití nástrojů marketingového mixu v organizaci HC ISMM Kopřivnice.
Projekt podrobte časové, nákladové a rizikové analýze.
Závěr
Zásady pro vypracování
Úvod
Definujte cíle práce a použité metody zpracování práce.
I. Teoretická část
Zpracujte literární rešerši v oblasti marketingového mixu se zaměřením na sportovní marketing.
II. Praktická část
Analyzujte současný stav využití nástrojů marketingového mixu v organizaci HC ISMM Kopřivnice.
Na základě analýzy vypracujte projekt pro zlepšení využití nástrojů marketingového mixu v organizaci HC ISMM Kopřivnice.
Projekt podrobte časové, nákladové a rizikové analýze.
Závěr
Seznam doporučené literatury
FILL, Chris. Marketing communications: brands, experiences and participation. 6th ed. Harlow: Pearson, 2013, 820 s. ISBN 9780273770541.
KUNZ, Vilém. Sportovní marketing: CSR a sponzoring. Praha: Grada, 2018, 173 s. ISBN 9788027105601.
NOVÁ, Jana, Jan NOVOTNÝ, Oldřich RACEK a kol. Management, marketing a ekonomika sportu. Brno: Masarykova univezita, 2016, 283 s. ISBN 9788021083462.
SETHNA, Zubin a Jim BLYTHE. Consumer behaviour. 3rd edition. Los Angeles: SAGE, 2016, 499 s. ISBN 9781473919136.
TAHAL, Radek. Marketingový výzkum: postupy, metody, trendy. Praha: Grada, 2017, 261 s. ISBN 9788027102068.
Seznam doporučené literatury
FILL, Chris. Marketing communications: brands, experiences and participation. 6th ed. Harlow: Pearson, 2013, 820 s. ISBN 9780273770541.
KUNZ, Vilém. Sportovní marketing: CSR a sponzoring. Praha: Grada, 2018, 173 s. ISBN 9788027105601.
NOVÁ, Jana, Jan NOVOTNÝ, Oldřich RACEK a kol. Management, marketing a ekonomika sportu. Brno: Masarykova univezita, 2016, 283 s. ISBN 9788021083462.
SETHNA, Zubin a Jim BLYTHE. Consumer behaviour. 3rd edition. Los Angeles: SAGE, 2016, 499 s. ISBN 9781473919136.
TAHAL, Radek. Marketingový výzkum: postupy, metody, trendy. Praha: Grada, 2017, 261 s. ISBN 9788027102068.
Přílohy volně vložené
CD
Přílohy vázané v práci
grafy, schémata, tabulky
Převzato z knihovny
Ne
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
Diplomant Bc. Michael Škorňa výslovně souhlasil s předčasným zahájením státní závěrečné zkoušky, zkoušení započalo dříve, než bylo plánováno v časovém harmonogramu.
Vedoucí práce: doc. Ing. Vratislav Kozák, Ph.D., 29 b.
Oponent práce: Ing. Jiří Bejtkovský, Ph.D., 20 b.
Otázky vedoucího práce:
1) Jak vidíte perspektivu českého hokeje (umístění ČR na hokejovém mistrovství světa v letošním roce)? ZODPOVĚZENO ZCELA
2) Můžete blíže specifikovat riziko e-sportů pro hokejový klub (s. 82)? ZODPOVĚZENO ZCELA
Otázky oponenta práce:
1) Proč není projekt zaměřen na všechny nástroje marketingového mixu, tak jak je uvedeno v oficiálních Zásadách pro vypracování DP? ZODPOVĚZENO ZCELA
2) Měl již diplomant možnost projednat svoji DP s představiteli hokejového klubu ISMM Kopřivnice, jaké byly případné reakce? ZODPOVĚZENO ZCELA
Další otázky:
1) Mgr. Jan Kramoliš, Ph.D., Jak zjistíte, že se zlepšila image? ZODPOVĚZENO ZCELA