Cílem diplomové práce je rozšíření služeb Charity Valašské Klobouky o komunitní centrum pro seniory.
Teoretická část se zaměřuje na pojmy stárnutí a stáří, jsou zde vymezeny aktivity pro seniory ve volném čase, v další kapitole jsou uvedeny sociální služby, jejich dělení, služby pro seniory a nestátní neziskové organizace. Poslední kapitolou této části je marketing služeb spolu s marketingovou komunikací a marketingovým výzkumem.
Praktická část se zabývá organizací Charita Valašské Klobouky, je zde uvedena nabídka služeb nebo finanční stránka organizace. Dále je provedena analýza vybraných organizací, které již komunitní centrum pro seniory provozují. Důležitou částí je provedení strukturovaných rozhovorů s vybranými organizacemi a dotazníkové šetření mezi občany, na základě kterých je následně navržen projekt komunitního centra pro seniory včetně provedení nákladové, časové a rizikové analýzy.
Anotace v angličtině
The aim of the master's thesis is to extend the services of Charita Valašské Klobouky by a community center for seniors.
The theoretical part focuses on the concepts of aging and old age, where the activities for seniors in their leisure time are defined, the next chapter introduces social services, their division, services for seniors and non-governmental non-profit organizations. The last chapter of this part includes the marketing of services together with marketing communication and marketing research.
The practical part deals with the organization Charita Valašské Klobouky, where the offer of services or the financial state of the organization is presented. Further, an analysis of selected organizations that already operate a community center for seniors is performed. An important part is the conduct of structured interviews with selected organizations and a citizens' questionnaire survey, on the basis of which the project of a community center for seniors is subsequently proposed, including a cost, time, and risk analysis.
Klíčová slova
senior, volnočasové aktivity, sociální služby, marketing služeb, primární výzkum, projekt, komunitní centrum
Klíčová slova v angličtině
senior, leisure activities, social services, marketing of services, primary research, project, community center
Rozsah průvodní práce
136 s., 41 s. p. (229 374 zn.)
Jazyk
CZ
Anotace
Cílem diplomové práce je rozšíření služeb Charity Valašské Klobouky o komunitní centrum pro seniory.
Teoretická část se zaměřuje na pojmy stárnutí a stáří, jsou zde vymezeny aktivity pro seniory ve volném čase, v další kapitole jsou uvedeny sociální služby, jejich dělení, služby pro seniory a nestátní neziskové organizace. Poslední kapitolou této části je marketing služeb spolu s marketingovou komunikací a marketingovým výzkumem.
Praktická část se zabývá organizací Charita Valašské Klobouky, je zde uvedena nabídka služeb nebo finanční stránka organizace. Dále je provedena analýza vybraných organizací, které již komunitní centrum pro seniory provozují. Důležitou částí je provedení strukturovaných rozhovorů s vybranými organizacemi a dotazníkové šetření mezi občany, na základě kterých je následně navržen projekt komunitního centra pro seniory včetně provedení nákladové, časové a rizikové analýzy.
Anotace v angličtině
The aim of the master's thesis is to extend the services of Charita Valašské Klobouky by a community center for seniors.
The theoretical part focuses on the concepts of aging and old age, where the activities for seniors in their leisure time are defined, the next chapter introduces social services, their division, services for seniors and non-governmental non-profit organizations. The last chapter of this part includes the marketing of services together with marketing communication and marketing research.
The practical part deals with the organization Charita Valašské Klobouky, where the offer of services or the financial state of the organization is presented. Further, an analysis of selected organizations that already operate a community center for seniors is performed. An important part is the conduct of structured interviews with selected organizations and a citizens' questionnaire survey, on the basis of which the project of a community center for seniors is subsequently proposed, including a cost, time, and risk analysis.
Klíčová slova
senior, volnočasové aktivity, sociální služby, marketing služeb, primární výzkum, projekt, komunitní centrum
Klíčová slova v angličtině
senior, leisure activities, social services, marketing of services, primary research, project, community center
Zásady pro vypracování
Úvod
Definujte cíle práce a použité metody zpracování práce.
I. Teoretická část
Na základě dostupné literatury zpracujte poznatky se zaměřením na sociální služby.
Popište a definujte marketing služeb.
II. Praktická část
Popište a analyzujte současnou situaci služeb Charity Valašské Klobouky.
Na základě analýz navrhněte projekt pro rozšíření služeb o komunitní centrum pro seniory.
Podrobte projekt časové, rizikové a nákladové analýze.
Závěr
Zásady pro vypracování
Úvod
Definujte cíle práce a použité metody zpracování práce.
I. Teoretická část
Na základě dostupné literatury zpracujte poznatky se zaměřením na sociální služby.
Popište a definujte marketing služeb.
II. Praktická část
Popište a analyzujte současnou situaci služeb Charity Valašské Klobouky.
Na základě analýz navrhněte projekt pro rozšíření služeb o komunitní centrum pro seniory.
Podrobte projekt časové, rizikové a nákladové analýze.
Závěr
Seznam doporučené literatury
BERI, Govind Chand. Marketing Research. 5th Edition. New Delhi: Tata McGraw-Hill Education, 2013, 627 s. ISBN 978-1-25-900490-2.
DVOŘÁČKOVÁ, Dagmar. Kvalita života seniorů: v domovech pro seniory. 1. vyd. Praha: Grada, 2012, 372 s. ISBN 978-80-247-4138-3.
MALÍKOVÁ, Eva. Péče o seniory v pobytových zařízeních sociálních služeb. 1. vyd. Praha: Grada, 2011, 328 s. ISBN 978-80-247-3148-3.
VAŠTÍKOVÁ, Miroslava. Marketing služeb: efektivně a moderně. 2., aktualiz. a rozš. vyd. Praha: Grada, 2014, 272 s. ISBN 978-80-247-5037-8.
WILSON, Alan. Marketing Research. 4th Edition. London: Red Globe Press, 2019, 374 s. ISBN 978-1-352-00111-2.
Seznam doporučené literatury
BERI, Govind Chand. Marketing Research. 5th Edition. New Delhi: Tata McGraw-Hill Education, 2013, 627 s. ISBN 978-1-25-900490-2.
DVOŘÁČKOVÁ, Dagmar. Kvalita života seniorů: v domovech pro seniory. 1. vyd. Praha: Grada, 2012, 372 s. ISBN 978-80-247-4138-3.
MALÍKOVÁ, Eva. Péče o seniory v pobytových zařízeních sociálních služeb. 1. vyd. Praha: Grada, 2011, 328 s. ISBN 978-80-247-3148-3.
VAŠTÍKOVÁ, Miroslava. Marketing služeb: efektivně a moderně. 2., aktualiz. a rozš. vyd. Praha: Grada, 2014, 272 s. ISBN 978-80-247-5037-8.
WILSON, Alan. Marketing Research. 4th Edition. London: Red Globe Press, 2019, 374 s. ISBN 978-1-352-00111-2.
Přílohy volně vložené
CD ROM
Přílohy vázané v práci
ilustrace, grafy, tabulky
Převzato z knihovny
Ne
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
Vedoucí práce: Ing. Petra Barešová, MSc. Ph.D., 27 b.
Oponent práce: prof. MUDr. Jaroslav Slaný, CSc., 25 b.
Otázky vedoucího práce:
1) Proč jste si vybrala cílovou skupinu, pro kterou navrhujete tento projekt? ZODPOVĚZENO ZCELA
2) Na základě, čeho jste navrhla jednotlivé služby, které budou poskytovány v komunitním centru? ZODPOVĚZENO ZCELA
Otázky oponenta práce:
1) Jakým způsobem probíhala distribuce dotazníku v tištěné podobě? ZODPOVĚZENO ZCELA
2) Jaká je pravděpodobnost realizace projektu? ZODPOVĚZENO ZCELA