Diplomová práce je zaměřena na zlepšení marketingové komunikace výjezdů UTB studentů do zahraničí a jejím cílem tak bylo vytvořit projekt, jehož úkolem je současný stav marketingové komunikace výjezdů UTB studentů do zahraničí zlepšit. Nejprve byla stanovena teoretická východiska o marketingové komunikaci a internacionalizaci vysokoškolského vzdělávání, která byla získaná literární rešerší. V analytické části, jejíž cílem bylo analyzovat současný stav marketingové komunikace výjezdů UTB studentů do zahraničí, bylo využito popisné analýzy, situačních analýz a také kvalitativního i kvantitativního marketingového výzkumu. Výsledky těchto analýz a výzkumu byly poté použity jako východiska pro vytvoření projektu vedoucího ke zlepšení současného stavu marketingové komunikace výjezdů UTB studentů do zahraničí. Projekt je podroben časové, nákladové a rizikové analýze.
Anotace v angličtině
This master thesis is focused on the improvement of the current marketing communication of TBU students going abroad and its aim was to create a project improving the current state of marketing communication of TBU students going abroad. The theoretical basis in the form of literary research describes marketing communication and the internationalization of higher education. The goal of the analytical part was to analyze the current state of marketing communication of TBU students going abroad. Descriptive analysis, situation analyzes and qualitative and quantitative marketing research were used in this part. The results of these analyzes and research were used as a basis for creating an improvement project of the current state of marketing communication of TBU students going abroad. The project is subjected to time, cost and risk analysis.
Klíčová slova
marketingová komunikace, internacionalizace vysokoškolského vzdělávání, zahraniční mobility studentů, marketingový výzkum
Klíčová slova v angličtině
Marketing Communication, Internationalization of Higher Education, International Student Mobility, Marketing Research
Rozsah průvodní práce
119 s., 48 s. p. (212 287 zn.)
Jazyk
CZ
Anotace
Diplomová práce je zaměřena na zlepšení marketingové komunikace výjezdů UTB studentů do zahraničí a jejím cílem tak bylo vytvořit projekt, jehož úkolem je současný stav marketingové komunikace výjezdů UTB studentů do zahraničí zlepšit. Nejprve byla stanovena teoretická východiska o marketingové komunikaci a internacionalizaci vysokoškolského vzdělávání, která byla získaná literární rešerší. V analytické části, jejíž cílem bylo analyzovat současný stav marketingové komunikace výjezdů UTB studentů do zahraničí, bylo využito popisné analýzy, situačních analýz a také kvalitativního i kvantitativního marketingového výzkumu. Výsledky těchto analýz a výzkumu byly poté použity jako východiska pro vytvoření projektu vedoucího ke zlepšení současného stavu marketingové komunikace výjezdů UTB studentů do zahraničí. Projekt je podroben časové, nákladové a rizikové analýze.
Anotace v angličtině
This master thesis is focused on the improvement of the current marketing communication of TBU students going abroad and its aim was to create a project improving the current state of marketing communication of TBU students going abroad. The theoretical basis in the form of literary research describes marketing communication and the internationalization of higher education. The goal of the analytical part was to analyze the current state of marketing communication of TBU students going abroad. Descriptive analysis, situation analyzes and qualitative and quantitative marketing research were used in this part. The results of these analyzes and research were used as a basis for creating an improvement project of the current state of marketing communication of TBU students going abroad. The project is subjected to time, cost and risk analysis.
Klíčová slova
marketingová komunikace, internacionalizace vysokoškolského vzdělávání, zahraniční mobility studentů, marketingový výzkum
Klíčová slova v angličtině
Marketing Communication, Internationalization of Higher Education, International Student Mobility, Marketing Research
Zásady pro vypracování
Úvod
Definujte cíle práce a použité metody zpracování práce.
I. Teoretická část
Zpracujte literární rešerši z oblasti marketingové komunikace.
II. Praktická část
Proveďte analýzu současného stavu marketingové komunikace výjezdů UTB studentů do zahraničí.
Na základě analýz vytvořte projekt na zlepšení marketingové komunikace výjezdů UTB studentů do zahraničí.
Projekt podrobte nákladové, časové a rizikové analýze.
Závěr
Zásady pro vypracování
Úvod
Definujte cíle práce a použité metody zpracování práce.
I. Teoretická část
Zpracujte literární rešerši z oblasti marketingové komunikace.
II. Praktická část
Proveďte analýzu současného stavu marketingové komunikace výjezdů UTB studentů do zahraničí.
Na základě analýz vytvořte projekt na zlepšení marketingové komunikace výjezdů UTB studentů do zahraničí.
Projekt podrobte nákladové, časové a rizikové analýze.
Závěr
Seznam doporučené literatury
KARLÍČEK, Miroslav. Marketingová komunikace: jak komunikovat na našem trhu. 2., aktualizované a doplněné vydání. Praha: Grada, 2016, 221 s. ISBN 978-80-247-5769-8.
KARLÍČEK, Miroslav. Základy marketingu. 2., přepracované a rozšířené vydání. Praha: Grada, 2018, 285 s. ISBN 9788024758695.
KOTLER, Philip a Kevin KELLER. Marketing management. 15th Ed. Boston: Pearson, 2016, 714 s. ISBN 978-1-292-09262-1.
SMITH, P. R. a Ze ZOOK. Marketing communications: offline and online integration, engagement and analytics. Sixth edition. London: KoganPage, 2016, 578 s. ISBN 9780749473402.
VAŠTÍKOVÁ, Miroslava. Marketing služeb: efektivně a moderně. 2., aktualiz. a rozš. vyd. Praha: Grada, 2014, 268 s. ISBN 9788024750378.
Seznam doporučené literatury
KARLÍČEK, Miroslav. Marketingová komunikace: jak komunikovat na našem trhu. 2., aktualizované a doplněné vydání. Praha: Grada, 2016, 221 s. ISBN 978-80-247-5769-8.
KARLÍČEK, Miroslav. Základy marketingu. 2., přepracované a rozšířené vydání. Praha: Grada, 2018, 285 s. ISBN 9788024758695.
KOTLER, Philip a Kevin KELLER. Marketing management. 15th Ed. Boston: Pearson, 2016, 714 s. ISBN 978-1-292-09262-1.
SMITH, P. R. a Ze ZOOK. Marketing communications: offline and online integration, engagement and analytics. Sixth edition. London: KoganPage, 2016, 578 s. ISBN 9780749473402.
VAŠTÍKOVÁ, Miroslava. Marketing služeb: efektivně a moderně. 2., aktualiz. a rozš. vyd. Praha: Grada, 2014, 268 s. ISBN 9788024750378.
Přílohy volně vložené
CD ROM
Přílohy vázané v práci
ilustrace, grafy, tabulky
Převzato z knihovny
Ne
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
Diplomantka Bc. Denisa Konvičná výslovně souhlasila s předčasným zahájením státní závěrečné zkoušky, zkoušení započalo dříve, než bylo plánováno v časovém harmonogramu.
Vedoucí práce: Ing. Petra Barešová, MSc. Ph.D., 27 b.
Oponent práce: Ing. Jiří Bejtkovský, Ph.D., 25 b.
Otázky vedoucího práce:
1) Proč jste si vybrala téma zaměřené na výjezdy studentů do zahraničí? ZODPOVĚZENO ZCELA
2) V dotazníkovém šetření jste se detailně zabývala analýzou marketingové komunikace na univerzitní, tak i fakultní úrovni. Proč? ZODPOVĚZENO ZCELA
Otázky oponenta práce:
1) Jaká další rizika by mohla ohrozit realizace projektu? Jakým způsobem lze tato rizika efektivně eliminovat či minimalizovat? ZODPOVĚZENO ZCELA
2) Měla již diplomantka možnost projednat svoji DP s představiteli UTB ve Zlíně, jaké byly případné reakce? ZODPOVĚZENO ZCELA