Diplomová práce je zaměřena na marketingovou komunikaci pro nově vznikající společnost. Diplomová práce je rozdělena na teoretickou a praktickou část, která je rozdělena na část analytickou a projektovou. Teoretická část obsahuje východiska o marketingové komunikaci a komunikačních nástrojích získaná literární rešerší. V analytické části jsou analyzováni vybraní potenciální konkurenti a jejich aktivity na sociálních sítích a vnější faktory působící na společnost. Důležitou součástí je kvantitativní výzkum zaměřený na vnímání komunikačních nástrojů potenciálními cílovými skupinami společnosti a jejich spotřebitelské chování. Výsledky analýz byly následně využity jako východiska pro vytvoření projektu marketingové komunikace pro nově vznikající společnost. Projekt byl podroben časové, nákladové a rizikové analýze.
Anotace v angličtině
The diploma thesis is focused on marketing communication for the establish company. The diploma thesis is divided into theoretical and practical part, which is divided into analytical and project part. The teoretical part contains the basis of marketing communication and communication tools obtained by literary research. The analytical part analyzes selected potential competitors and their social media activities and external factors affecting the operation of the company. An important part is a quantitative research aimed to identify the perception of communication tools by potential company target groups and their consumer bahavior. The results of the analyzes and the questionnaire were used as basis for creating a marketing communication project for the establish company. The project was subjected to time, cost and risk analysis.
Klíčová slova
marketingová komunikace, sociální sítě, online marketingová komunikace, Facebook, Instagram
Klíčová slova v angličtině
Marketing Communication, Social Media, Online Marketing Communication, Facebook, Instagram
Rozsah průvodní práce
128 s., 44 s. p. (219 343 zn.)
Jazyk
CZ
Anotace
Diplomová práce je zaměřena na marketingovou komunikaci pro nově vznikající společnost. Diplomová práce je rozdělena na teoretickou a praktickou část, která je rozdělena na část analytickou a projektovou. Teoretická část obsahuje východiska o marketingové komunikaci a komunikačních nástrojích získaná literární rešerší. V analytické části jsou analyzováni vybraní potenciální konkurenti a jejich aktivity na sociálních sítích a vnější faktory působící na společnost. Důležitou součástí je kvantitativní výzkum zaměřený na vnímání komunikačních nástrojů potenciálními cílovými skupinami společnosti a jejich spotřebitelské chování. Výsledky analýz byly následně využity jako východiska pro vytvoření projektu marketingové komunikace pro nově vznikající společnost. Projekt byl podroben časové, nákladové a rizikové analýze.
Anotace v angličtině
The diploma thesis is focused on marketing communication for the establish company. The diploma thesis is divided into theoretical and practical part, which is divided into analytical and project part. The teoretical part contains the basis of marketing communication and communication tools obtained by literary research. The analytical part analyzes selected potential competitors and their social media activities and external factors affecting the operation of the company. An important part is a quantitative research aimed to identify the perception of communication tools by potential company target groups and their consumer bahavior. The results of the analyzes and the questionnaire were used as basis for creating a marketing communication project for the establish company. The project was subjected to time, cost and risk analysis.
Klíčová slova
marketingová komunikace, sociální sítě, online marketingová komunikace, Facebook, Instagram
Klíčová slova v angličtině
Marketing Communication, Social Media, Online Marketing Communication, Facebook, Instagram
Zásady pro vypracování
Úvod
Definujte cíle práce a použité metody zpracování práce.
I. Teoretická část
Zpracujte literární rešerši z oblasti marketingové komunikace.
II. Praktická část
Analyzujte potenciální konkurenty společnosti a jejich marketingovou komunikaci.
Proveďte dotazníkové šetření zaměřené na potenciální cílovou skupinu marketingové komunikace.
Vypracujte projekt marketingové komunikace pro nově vznikající společnost.
Závěr
Zásady pro vypracování
Úvod
Definujte cíle práce a použité metody zpracování práce.
I. Teoretická část
Zpracujte literární rešerši z oblasti marketingové komunikace.
II. Praktická část
Analyzujte potenciální konkurenty společnosti a jejich marketingovou komunikaci.
Proveďte dotazníkové šetření zaměřené na potenciální cílovou skupinu marketingové komunikace.
Vypracujte projekt marketingové komunikace pro nově vznikající společnost.
Závěr
Seznam doporučené literatury
KARLÍČEK, Miroslav. Marketingová komunikace: jak komunikovat na našem trhu. 2., aktualizované a doplněné vydání. Praha: Grada, 2016, 221 s. ISBN 9788024757698.
KARLÍČEK, Miroslav. Základy marketingu. 2., přepracované a rozšířené vydání. Praha: Grada, 2018, 285 s. ISBN 9788024758695.
KOTLER, Philip a Gary ARMSTRONG. Principles of marketing. 16e. Boston: Pearson, 2016, 731 s. ISBN 9781292092485.
PŘIKRYLOVÁ, Jana. Moderní marketingová komunikace. 2., zcela přepracované vydání. Praha: Grada, 2019, 344 s. ISBN 9788027107872.
SMITH, P. R. a Ze ZOOK. Marketing communications: offline and online integration, engagement and analytics. Sixth edition. London: KoganPage, 2016, 578 s. ISBN 9780749473402.
Seznam doporučené literatury
KARLÍČEK, Miroslav. Marketingová komunikace: jak komunikovat na našem trhu. 2., aktualizované a doplněné vydání. Praha: Grada, 2016, 221 s. ISBN 9788024757698.
KARLÍČEK, Miroslav. Základy marketingu. 2., přepracované a rozšířené vydání. Praha: Grada, 2018, 285 s. ISBN 9788024758695.
KOTLER, Philip a Gary ARMSTRONG. Principles of marketing. 16e. Boston: Pearson, 2016, 731 s. ISBN 9781292092485.
PŘIKRYLOVÁ, Jana. Moderní marketingová komunikace. 2., zcela přepracované vydání. Praha: Grada, 2019, 344 s. ISBN 9788027107872.
SMITH, P. R. a Ze ZOOK. Marketing communications: offline and online integration, engagement and analytics. Sixth edition. London: KoganPage, 2016, 578 s. ISBN 9780749473402.
Přílohy volně vložené
CD ROM
Přílohy vázané v práci
ilustrace, grafy, tabulky
Převzato z knihovny
Ne
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
Vedoucí práce: Ing. Petra Barešová, MSc. Ph.D., 28 b.
Oponent práce: Ing. Jiří Bejtkovský, Ph.D., 24 b.
Otázky vedoucího práce:
1) Proč jste si vybral tuto oblast podnikání? ZODPOVĚZENO ZCELA
2) Ve své práci jste zpracoval analýzu sociálních sítí konkurence, proč jste zvolil tento postup? ZODPOVĚZENO ZCELA
Otázky oponenta práce:
1) Jakým způsobem bude konkrétně fungovat nově vznikající společnost Taste of Vietnam, s.r.o., která vystupuje jako e-shop? Odkud se bude společnost řídit, z České republiky či Vietnamu? ZODPOVĚZENO ZCELA
2) Na základě, jakých dat či informací byly stanoveny jednotlivé slevy pro registrované zákazníky v rámci akčního plánu číslo 2? ZODPOVĚZENO ZCELA
Další otázky:
1) Mgr. Jan Kramoliš, Ph.D., Jak byste chtěl na případné zakazníky zapůsobit, abyste je přesvědčili k nákupu? ZODPOVĚZENO ČÁSTEČNĚ