Diplomová práce je zaměřena na projekt zlepšení online marketingové komunikace ve společnosti Peon TSL s.r.o. Podstatou realizace tohoto projektu bylo zvýšení povědomí o společnosti, a to především za využití nástrojů výkonnostního marketingu. Teoretická část práce shrnuje základní poznatky související s danou tématikou. V praktické části byla provedena analýza současného stavu online marketingové komunikace společnosti, na základě které byl zpracován projekt samotného zlepšení. Celý projekt byl v závěru podroben časové, nákladové a rizikové analýze.
Anotace v angličtině
The diploma thesis focuses on the project of improving online marketing communication in the company Peon TSL s.r.o. the essence of the project realization was to increase brand awareness of the company, mostly due to utilization of performance marketing. The teoretical part focuses on the topic of subject matter. In the practical part, analysis of comapny's current state of online marketing communication was carried out. Based on this analysis, the improvement project was constructed. At the end, time, cost and risk analysis of the project was executed.
Klíčová slova
online marketing, marketingová komunikace, e-shop, sociální sítě, PPC reklama, SEO, SEM
Klíčová slova v angličtině
Online Marketing, Marketing Communication, E-shop, Social Networks, PPC Advertising, SEO, SEM
Rozsah průvodní práce
112 s. (171 486 znaků)
Jazyk
CZ
Anotace
Diplomová práce je zaměřena na projekt zlepšení online marketingové komunikace ve společnosti Peon TSL s.r.o. Podstatou realizace tohoto projektu bylo zvýšení povědomí o společnosti, a to především za využití nástrojů výkonnostního marketingu. Teoretická část práce shrnuje základní poznatky související s danou tématikou. V praktické části byla provedena analýza současného stavu online marketingové komunikace společnosti, na základě které byl zpracován projekt samotného zlepšení. Celý projekt byl v závěru podroben časové, nákladové a rizikové analýze.
Anotace v angličtině
The diploma thesis focuses on the project of improving online marketing communication in the company Peon TSL s.r.o. the essence of the project realization was to increase brand awareness of the company, mostly due to utilization of performance marketing. The teoretical part focuses on the topic of subject matter. In the practical part, analysis of comapny's current state of online marketing communication was carried out. Based on this analysis, the improvement project was constructed. At the end, time, cost and risk analysis of the project was executed.
Klíčová slova
online marketing, marketingová komunikace, e-shop, sociální sítě, PPC reklama, SEO, SEM
Klíčová slova v angličtině
Online Marketing, Marketing Communication, E-shop, Social Networks, PPC Advertising, SEO, SEM
Zásady pro vypracování
Úvod
Definujte cíle práce a použité metody zpracování práce.
I. Teoretická část
Na základě literárních zdrojů zpracujte teoretické poznatky týkající se problematiky inovace online marketingu.
II. Praktická část
Analyzujte a zhodnoťte současný stav využívaní online marketingu ve vybrané společnosti.
Na základě analýzy navrhněte projekt inovace online marketingové komunikace v dané společnosti.
Projekt podrobte časové, nákladové a rizikové analýze.
Závěr
Zásady pro vypracování
Úvod
Definujte cíle práce a použité metody zpracování práce.
I. Teoretická část
Na základě literárních zdrojů zpracujte teoretické poznatky týkající se problematiky inovace online marketingu.
II. Praktická část
Analyzujte a zhodnoťte současný stav využívaní online marketingu ve vybrané společnosti.
Na základě analýzy navrhněte projekt inovace online marketingové komunikace v dané společnosti.
Projekt podrobte časové, nákladové a rizikové analýze.
Závěr
Seznam doporučené literatury
BAINES, Paul, Chris FILL, Sara ROSENGREN a Paolo ANTONETTI. Marketing. 5th edition. Oxford: Oxford University Press 2019, 738 s. ISBN 9780198809999.
LOSEKOOT, Michelle a Eliška VYHNÁNKOVÁ. Jak na sítě: ovládněte čtyři principy úspěchu na sociálních sítích. V Brně: Jan Melvil Publishing, 2019, 328 s. ISBN 978-80-7555-084-2.
MILLER, Michael. B2B digital marketing: using the web to market directly to businesses. Indianapolis: Que, 2012, 339 s. ISBN 9780789748874.
PŘIKRYLOVÁ, Jana. Moderní marketingová komunikace. 2., zcela přepracované vydání. Praha: Grada, 2019, 344 s. ISBN 9788027107872.
Seznam doporučené literatury
BAINES, Paul, Chris FILL, Sara ROSENGREN a Paolo ANTONETTI. Marketing. 5th edition. Oxford: Oxford University Press 2019, 738 s. ISBN 9780198809999.
LOSEKOOT, Michelle a Eliška VYHNÁNKOVÁ. Jak na sítě: ovládněte čtyři principy úspěchu na sociálních sítích. V Brně: Jan Melvil Publishing, 2019, 328 s. ISBN 978-80-7555-084-2.
MILLER, Michael. B2B digital marketing: using the web to market directly to businesses. Indianapolis: Que, 2012, 339 s. ISBN 9780789748874.
PŘIKRYLOVÁ, Jana. Moderní marketingová komunikace. 2., zcela přepracované vydání. Praha: Grada, 2019, 344 s. ISBN 9788027107872.
Přílohy volně vložené
1 CD ROM
Přílohy vázané v práci
ilustrace, grafy, schémata, tabulky
Převzato z knihovny
Ne
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
Vedoucí práce: Mgr. Jan Kramoliš, Ph.D. - 22 bodů.
Oponent práce: Ing. Janka Vydrová, Ph.D. - 24 bodů: Bude Váš projekt realizován? Zodpovězeno zcela. Představte komisi správně sestavenou SWOT analýzu. Zodpovězeno zcela.
Ing. Jana Matošková, Ph.D.: Proč jste zařadil mezi hrozby vyšší ceny oproti konkurenci? Zodpovězeno zcela. Doc. Ing. Jitka Kloudová, Ph.D.: Znáte svoji konkurenci na českém trhu? Zodpovězeno zcela.