Předmětem této diplomové práce je návrh projektu marketingové strategie pro inovativní multifunkční cvičební pomůcku. Teoretická část je rešerší odborné literatury z oblasti marketingu a přináší tak důležité poznatky, které jsou obsaženy v této práci. V praktické části je teorie využita k analýze tržního prostředí, ve kterém se vyskytujeme. V poslední části je prezentován návrh marketingové strategie na základě získaných informací z provedených analýz SWOT, PESTLE, hodnotový canvas a produktový benchmarking. Na závěr je návrh podroben nákladové, časové a rizikové analýze.
Anotace v angličtině
The aim of this diploma thesis is to draft the project of the marketing strategy for an innovative multifunctional workout tool. The content of the theoretical part is a literature review in the field of marketing, and therefore provides a valuable source of information contemplated in this thesis. In the practical part, the theoretical knowledge is applied in order to analyze the marketing environment in which we operate. In the final part, we present our draft of the marketing strategy. The draft is based on the data obtained from the conducted analysis, using the canvas model of analysis SWOT, PESTLE, alue added canvas, and product benchmarking. In the conclusion of the thesis, the draft is subjected to the cost, marketing timing, and risk analysis.
Marketing strategy, marketing analysis, marketing mix, communication mix, SWOT, PESTLE analysis, value added canvas, product benchmarking, product.
Rozsah průvodní práce
89 stran
Jazyk
CZ
Anotace
Předmětem této diplomové práce je návrh projektu marketingové strategie pro inovativní multifunkční cvičební pomůcku. Teoretická část je rešerší odborné literatury z oblasti marketingu a přináší tak důležité poznatky, které jsou obsaženy v této práci. V praktické části je teorie využita k analýze tržního prostředí, ve kterém se vyskytujeme. V poslední části je prezentován návrh marketingové strategie na základě získaných informací z provedených analýz SWOT, PESTLE, hodnotový canvas a produktový benchmarking. Na závěr je návrh podroben nákladové, časové a rizikové analýze.
Anotace v angličtině
The aim of this diploma thesis is to draft the project of the marketing strategy for an innovative multifunctional workout tool. The content of the theoretical part is a literature review in the field of marketing, and therefore provides a valuable source of information contemplated in this thesis. In the practical part, the theoretical knowledge is applied in order to analyze the marketing environment in which we operate. In the final part, we present our draft of the marketing strategy. The draft is based on the data obtained from the conducted analysis, using the canvas model of analysis SWOT, PESTLE, alue added canvas, and product benchmarking. In the conclusion of the thesis, the draft is subjected to the cost, marketing timing, and risk analysis.
Marketing strategy, marketing analysis, marketing mix, communication mix, SWOT, PESTLE analysis, value added canvas, product benchmarking, product.
Zásady pro vypracování
Úvod
Definujte cíle práce a použité metody zpracování práce.
I. Teoretická část
Proveďte literární rešerši vztahující se k problematice marketingového plánu.
II. Praktická část
Analyzujte současnou situaci na trhu sportovních pomůcek.
Navrhněte marketingový plán vybrané multifunkční cvičební pomůcky.
Návrh podrobte časové, rizikové a nákladové analýze.
Závěr
Zásady pro vypracování
Úvod
Definujte cíle práce a použité metody zpracování práce.
I. Teoretická část
Proveďte literární rešerši vztahující se k problematice marketingového plánu.
II. Praktická část
Analyzujte současnou situaci na trhu sportovních pomůcek.
Navrhněte marketingový plán vybrané multifunkční cvičební pomůcky.
Návrh podrobte časové, rizikové a nákladové analýze.
Závěr
Seznam doporučené literatury
ABRAMS, Rhonda. Successful Business Plan: Secrets&Strategies. 6th ed. Palo Alto: PlanningShop, 2014, 430 s. ISBN 978-1-933895-46-8.
HARLESWORTH, Alan. Digital marketing: a practical approach. 3rd edition. New York: Routledge, Taylor & Francis Group, 2018. ISBN 978-1138039568.
BERMAN, Barry, Joel EVANS a Patrali CHATTERJEE. Retail Management, Global Edition. London: Pearson Education Limited, 2017, 592 s. ISBN 9781292214672.
KALOUDA, František. Finanční analýza a řízení podniku. 2. rozšířené vydání. Plzeň: Vydavatelství a nakladatelství Aleš Čeněk, 2016. 321 s. ISBN 978-80-7380- 591-3.
KOTLER, Philip and Gary ARMSTRONG. Principles of marketing. 17th edition. Hoboken: Pearson Higher Education, 2018. ISBN 978-0134492513.
Seznam doporučené literatury
ABRAMS, Rhonda. Successful Business Plan: Secrets&Strategies. 6th ed. Palo Alto: PlanningShop, 2014, 430 s. ISBN 978-1-933895-46-8.
HARLESWORTH, Alan. Digital marketing: a practical approach. 3rd edition. New York: Routledge, Taylor & Francis Group, 2018. ISBN 978-1138039568.
BERMAN, Barry, Joel EVANS a Patrali CHATTERJEE. Retail Management, Global Edition. London: Pearson Education Limited, 2017, 592 s. ISBN 9781292214672.
KALOUDA, František. Finanční analýza a řízení podniku. 2. rozšířené vydání. Plzeň: Vydavatelství a nakladatelství Aleš Čeněk, 2016. 321 s. ISBN 978-80-7380- 591-3.
KOTLER, Philip and Gary ARMSTRONG. Principles of marketing. 17th edition. Hoboken: Pearson Higher Education, 2018. ISBN 978-0134492513.
Přílohy volně vložené
CD ROM
Přílohy vázané v práci
-
Převzato z knihovny
Ne
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
Vedoucí práce: Ing. Radomír Vydra, 24 b
Oponent práce: doc. Ing. Alena Klapalová, Ph.D., 15 b
Otázky vedoucího:
1. Proč jste si zvolil právě toto téma pro zpracování DP? - zodp. zcela
2. Jaké plány se cvičební pomůckou máte do budoucna? Budete využívat i možnost spolupráce s VaV institucemi např. UTB ve Zlíně? - zodp. zcela
Otázky oponenta:
1. V práci se - v teoretické části - u marketingového mixu zmiňujete o distribuci. To je ale jenom část jednoho z P mixu. Proč jste opomenul "celé'' P? - zodp. částečně
2. Jako cíle práce uvádíte navrhnout nejdříve optimální, posléze účinnou marketingovou strategii, nicméně v rešeršní části o tom, jak se měří optimální a jak účinná marketingová strategie, není nic uvedeno a v projektové části také ne. Jaké nástroje a jaké kritéria byste použil? - zodp. částečně
Další otázky:
Ing. Kamil Dobeš, Ph.D.: Popište Vaši ideu crowdfundingu. - zodp. částečně
Ing. Jiří Bejtkovský, Ph.D.:
Ing. Šárka Papadaki, Ph.D.: Co myslíte sponzorským darem? - zodp. zcela
Ing. Eliška Kozubíková, Ph.D.: Myslíte, že Vám vystačí rozpočet? - zodp. zcela
prof. MUDr. Jaroslav Slaný, CSc.:
doc. Ing. Michal Pilík, Ph.D.: Máte už představu, jaké influencery využijete? - zodp. zcela