Práce pojednává o marketingové komunikační strategii a propagaci jako významném faktoru úspěšnosti festivalu, který je zaměřený na parašutistické seskoky z letadla. Je rozdělena na teoretickou a praktickou část.
První část vymezuje základní teoretická východiska, která se tématu dotýkají.
Praktická část analyzuje projektové aktivity s přihlédnutím ke sponzoringu. Krátce je věnována úspěšnému navázání spolupráce s partnery. Dále se práce zabývá jednotlivými nástroji komunikačního mixu a nabízí základní předpoklady, které vytváří nezbytnou platformu pro úspěšnou realizaci sportovní akce ve Slováckém aeroklubu Kunovice
Anotace v angličtině
This work deals with the marketing communication strategy and promotion as significant factor of the successful realized festival which is focused on skydiving. It is devided into theoretical and practical parts.
First part defines the basic theoretical ressource that links the whole theme.
The practical part analyses project activity as regards sponsoring. Shortly is dedicated how to link-up cooperation with customers. Is engaged in comunication mix instruments and project also offer basic conditions, that migh help to create a necessary platform for the succesful realization of the sporting action in Slovak aeroclub Kunovice.
Klíčová slova
Marketingová komunikace, reklama, podpora prodeje, public relations, osobní prodej, přímý marketing, fundraising, sponzoring, sport.
Klíčová slova v angličtině
Marketing comunication, advertisement, sales promotion, propagation, public relations, personal sale, direct marketing, fundraising, sponzoring, sport.
Rozsah průvodní práce
71 s.
Jazyk
CZ
Anotace
Práce pojednává o marketingové komunikační strategii a propagaci jako významném faktoru úspěšnosti festivalu, který je zaměřený na parašutistické seskoky z letadla. Je rozdělena na teoretickou a praktickou část.
První část vymezuje základní teoretická východiska, která se tématu dotýkají.
Praktická část analyzuje projektové aktivity s přihlédnutím ke sponzoringu. Krátce je věnována úspěšnému navázání spolupráce s partnery. Dále se práce zabývá jednotlivými nástroji komunikačního mixu a nabízí základní předpoklady, které vytváří nezbytnou platformu pro úspěšnou realizaci sportovní akce ve Slováckém aeroklubu Kunovice
Anotace v angličtině
This work deals with the marketing communication strategy and promotion as significant factor of the successful realized festival which is focused on skydiving. It is devided into theoretical and practical parts.
First part defines the basic theoretical ressource that links the whole theme.
The practical part analyses project activity as regards sponsoring. Shortly is dedicated how to link-up cooperation with customers. Is engaged in comunication mix instruments and project also offer basic conditions, that migh help to create a necessary platform for the succesful realization of the sporting action in Slovak aeroclub Kunovice.
Klíčová slova
Marketingová komunikace, reklama, podpora prodeje, public relations, osobní prodej, přímý marketing, fundraising, sponzoring, sport.
Klíčová slova v angličtině
Marketing comunication, advertisement, sales promotion, propagation, public relations, personal sale, direct marketing, fundraising, sponzoring, sport.
Zásady pro vypracování
Úvod
I.Teoretická část
Zpracujete literární prameny v oblasti marketingu, marketingových komunikací s přihlédnutím ke sponzoringu a formulujte teoretická východiska pro analýzu sponzoringu konkrétní akce.
II. Praktická část
Analyzujte strukturu služeb, stanovte a ověřte pracovní hypotézy, formulujte závěry analýzy.
Zpracujte projekt realizace sportovní akce z marketingového hlediska.
Zhodnoťte přínosy navrhovaného projektu, případná rizika jeho realizace.
Závěr
Zásady pro vypracování
Úvod
I.Teoretická část
Zpracujete literární prameny v oblasti marketingu, marketingových komunikací s přihlédnutím ke sponzoringu a formulujte teoretická východiska pro analýzu sponzoringu konkrétní akce.
II. Praktická část
Analyzujte strukturu služeb, stanovte a ověřte pracovní hypotézy, formulujte závěry analýzy.
Zpracujte projekt realizace sportovní akce z marketingového hlediska.
Zhodnoťte přínosy navrhovaného projektu, případná rizika jeho realizace.
Závěr
Seznam doporučené literatury
1)TELLIS, G.J. Reklama a podpora prodeje. 1. Vyd. Praha : Grada, 2000. 620 s. ISBN 80-7169-997-7.
2) KOTLER, P. Marketing podle Kotlera. Jak vytvářet a ovládat nové trhy. 1. Vyd. Praha : Management Press, 2002. 258s. ISBN 80-7261-010-4.
3)FORET, M. Marketingová komunikace. 2. Vyd. Brno : Masarykova univerzita, 1997. 157 s. ISBN 80-210-1681-7.
4) VYSEKALOVÁ, J.; KOMÁRKOVÁ, R. Psychologie reklamy. 2. Vyd. Praha : Grada, 2002. 264 s. ISBN 80-247-0402-1.
5) KŘÍŽEK, Z. Tvorba propagačních prostředků. 1.Vyd. 2001. ISBN 80-7318-019-7.
Seznam doporučené literatury
1)TELLIS, G.J. Reklama a podpora prodeje. 1. Vyd. Praha : Grada, 2000. 620 s. ISBN 80-7169-997-7.
2) KOTLER, P. Marketing podle Kotlera. Jak vytvářet a ovládat nové trhy. 1. Vyd. Praha : Management Press, 2002. 258s. ISBN 80-7261-010-4.
3)FORET, M. Marketingová komunikace. 2. Vyd. Brno : Masarykova univerzita, 1997. 157 s. ISBN 80-210-1681-7.
4) VYSEKALOVÁ, J.; KOMÁRKOVÁ, R. Psychologie reklamy. 2. Vyd. Praha : Grada, 2002. 264 s. ISBN 80-247-0402-1.
5) KŘÍŽEK, Z. Tvorba propagačních prostředků. 1.Vyd. 2001. ISBN 80-7318-019-7.