Práca je zameraná na zvýšenie úrovne ponúkaných služieb v organizácií pan-optik s.r.o., na základe 7P nástrojov marketingového mixu. Cieľom práce bolo vytvorenie projektu, ktorý bol vytvorený na základe analýz mikroprostredia, makroprostredia a rozšíreného marketingového mixu. Tento projekt bol podrobený časovej, nákladovej a rizikovej analýze.
Anotace v angličtině
The work is focused on increasing the level of services offered in the organization pan-optik s.r.o., based on 7P tools of the marketing mix. The aim of the work was to create a project that was created on the basis of analyzes of the microenvironment, macroenvironment and extended marketing mix. This project was subjected to time, cost and risk analysis.
Klíčová slova
služby, marketingový mix, očná optika, analýza
Klíčová slova v angličtině
services, marketing mix, optics, analysis
Rozsah průvodní práce
94
Jazyk
CZ
Anotace
Práca je zameraná na zvýšenie úrovne ponúkaných služieb v organizácií pan-optik s.r.o., na základe 7P nástrojov marketingového mixu. Cieľom práce bolo vytvorenie projektu, ktorý bol vytvorený na základe analýz mikroprostredia, makroprostredia a rozšíreného marketingového mixu. Tento projekt bol podrobený časovej, nákladovej a rizikovej analýze.
Anotace v angličtině
The work is focused on increasing the level of services offered in the organization pan-optik s.r.o., based on 7P tools of the marketing mix. The aim of the work was to create a project that was created on the basis of analyzes of the microenvironment, macroenvironment and extended marketing mix. This project was subjected to time, cost and risk analysis.
Klíčová slova
služby, marketingový mix, očná optika, analýza
Klíčová slova v angličtině
services, marketing mix, optics, analysis
Zásady pro vypracování
Úvod
Definujte cíle práce a použité metody zpracování práce.
I. Teoretická část
Zpracujte teoretické poznatky týkající se nástrojů marketingového mixu se zaměřením na služby v oční optice.
II. Praktická část
Analyzujte současný stav aplikace nástrojů marketingového mixu ve společnosti PanOptik.
Zpracujte projekt zvýšení úrovně poskytovaných služeb PanOptik využitím nástrojů marketingového mixu.
Projekt podrobte časové, nákladové a rizikové analýze.
Závěr
Zásady pro vypracování
Úvod
Definujte cíle práce a použité metody zpracování práce.
I. Teoretická část
Zpracujte teoretické poznatky týkající se nástrojů marketingového mixu se zaměřením na služby v oční optice.
II. Praktická část
Analyzujte současný stav aplikace nástrojů marketingového mixu ve společnosti PanOptik.
Zpracujte projekt zvýšení úrovně poskytovaných služeb PanOptik využitím nástrojů marketingového mixu.
Projekt podrobte časové, nákladové a rizikové analýze.
Závěr
Seznam doporučené literatury
KARLÍČEK, Miroslav. Základy marketingu. 2. přepracované a rozšířené vydání. Praha: Grada, 2018, 288 s. ISBN 978-80-247-5869-5.
KOTLER, Philip a Gary ARMSTRONG. Principles of Marketing. 16th edition. Boston: Pearsonn, 2016, 708 s. ISBN 978-01-337-9502-8.
SLOUKA, David. Vedení a marketing malých zdravotnických zařízení: Příručka pro praxi. Praha: Grada, 2017, 144 s. ISBN 978-80-271-0469-7.
VAŠTÍKOVÁ, Miroslava. Marketing služeb: efektivně a moderně. 2. aktualiz. a rozš. vyd. Praha: Grada, 2014, 272 s. ISBN 978-80-247-5037-8.
WIRTZ, Jochen a Christopher LOVELOCK. Services Marketing: People, Technology, Strategy. Eighth edition. New Jersey: World Scientific Publishing Co Inc, 2016, 800 s. ISBN 978-19-446-5900-4.
Seznam doporučené literatury
KARLÍČEK, Miroslav. Základy marketingu. 2. přepracované a rozšířené vydání. Praha: Grada, 2018, 288 s. ISBN 978-80-247-5869-5.
KOTLER, Philip a Gary ARMSTRONG. Principles of Marketing. 16th edition. Boston: Pearsonn, 2016, 708 s. ISBN 978-01-337-9502-8.
SLOUKA, David. Vedení a marketing malých zdravotnických zařízení: Příručka pro praxi. Praha: Grada, 2017, 144 s. ISBN 978-80-271-0469-7.
VAŠTÍKOVÁ, Miroslava. Marketing služeb: efektivně a moderně. 2. aktualiz. a rozš. vyd. Praha: Grada, 2014, 272 s. ISBN 978-80-247-5037-8.
WIRTZ, Jochen a Christopher LOVELOCK. Services Marketing: People, Technology, Strategy. Eighth edition. New Jersey: World Scientific Publishing Co Inc, 2016, 800 s. ISBN 978-19-446-5900-4.
Přílohy volně vložené
bez príloh
Přílohy vázané v práci
ilustrace, grafy, tabulky
Převzato z knihovny
Ne
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
Vedoucí práce: Ing. Radomír Vydra, 21 b
Oponent práce: Ing. Monika Horáková, Ph.D., 13 b
Otázky vedoucího:
1. Bude Vámi navržený projekt realizován?
- zodpovězeno zcela
2. Jaká další rizika se v průběhu realizace mohou vyskytnout?
- zodpovězeno zcela
Otázky oponenta:
1. Uveďte hlavní cíl Vaší práce a metody, které vedly k naplnění cíle?
- zodpovězeno částečně
2. Uveďte cílovou kategorii zákazníků a vhodnou marketingovou strategii pro zacílení dané cílové skupiny.
- zodpovězeno částečně
Další otázky:
Ing. Šárka Papadaki, Ph.D. - Jaké náklady jsou vázané na marketingovou strategii? - zodpovězeno částečně
prof. Ing. Beáta Gavurová, Ph.D. - proč má vyšetřující ukládat osobní údaje pacientů z vyšetření? - zodpovězeno zcela
Ing. Eliška Kozubíková, Ph.D. - jaké jsou náklady a výnosy celého projektu v tomto a dalších letech? Byly vyčísleny? - zodpovězeno částečně