Tato diplomová práce pojednává o marketingovém mixu v maloobchodě, jehož předmětem podnikání je prodej nábytku a bytových doplňků. Práce je rozdělena
na teoretickou a praktickou část. Teoretická část obsahuje základní poznatky
o maloobchodě a nástrojích marketingového mixu, které se v maloobchodě využívají. Praktická část zahrnuje charakteristiku společnosti J & H, spol. s r.o., analýzu jejího postavení na trhu a současného stavu maloobchodního mixu. Na základě získaných informací je pak vypracován projekt lepšího využití maloobchodního mixu ke zvýšení konkurenceschopnosti této společnosti.
Anotace v angličtině
This diploma thesis treat of marketing mix in retail which main subjekt of business activity is retail sale of furniture and home´s accessories. The work is divided into theoretic and practical part. The theoretic part includes the basic knowledges about the retail and tools of the marketing mix which are used in the retail. The practical part includes the charakteristic the company J & H, spol. s r.o., the analyse of its position in the market and the actual situation of the retail mix. Base on acquired informations the project of better retail mix utilization for strengthening competition position of this company is worked out.
Klíčová slova
Marketing, maloobchod, marketingové prostředí, mikroprostředí, makroprostředí, PEST analýza, Porterův model pěti sil, SWOT analýza, marketingový mix, maloobchodní mix, komunikační mix
Klíčová slova v angličtině
Marketing, retail, marketing environment, microenvironment, macroenvironment, PEST analyse, Porter analyse, SWOT analyse, marketing mix, retail mix, communication mix
Rozsah průvodní práce
97 s., 15 s. obr. příloh
Jazyk
CZ
Anotace
Tato diplomová práce pojednává o marketingovém mixu v maloobchodě, jehož předmětem podnikání je prodej nábytku a bytových doplňků. Práce je rozdělena
na teoretickou a praktickou část. Teoretická část obsahuje základní poznatky
o maloobchodě a nástrojích marketingového mixu, které se v maloobchodě využívají. Praktická část zahrnuje charakteristiku společnosti J & H, spol. s r.o., analýzu jejího postavení na trhu a současného stavu maloobchodního mixu. Na základě získaných informací je pak vypracován projekt lepšího využití maloobchodního mixu ke zvýšení konkurenceschopnosti této společnosti.
Anotace v angličtině
This diploma thesis treat of marketing mix in retail which main subjekt of business activity is retail sale of furniture and home´s accessories. The work is divided into theoretic and practical part. The theoretic part includes the basic knowledges about the retail and tools of the marketing mix which are used in the retail. The practical part includes the charakteristic the company J & H, spol. s r.o., the analyse of its position in the market and the actual situation of the retail mix. Base on acquired informations the project of better retail mix utilization for strengthening competition position of this company is worked out.
Klíčová slova
Marketing, maloobchod, marketingové prostředí, mikroprostředí, makroprostředí, PEST analýza, Porterův model pěti sil, SWOT analýza, marketingový mix, maloobchodní mix, komunikační mix
Klíčová slova v angličtině
Marketing, retail, marketing environment, microenvironment, macroenvironment, PEST analyse, Porter analyse, SWOT analyse, marketing mix, retail mix, communication mix
Zásady pro vypracování
Úvod
I. Teoretická část
Zpracujte literární rešerši týkající se konkurenceschopnosti a marketingového mixu.
II. Praktická část
Analyzujte současný stav konkurenceschopnosti a využití marketingového mixu společnosti J and H, spol. s r.o.
Vypracujte projekt využití marketingového mixu pro zvýšení konkurenceschopnosti společnosti J and H, spol. s r.o.
Projekt podrobte nákladové a rizikové analýze.
Závěr
Zásady pro vypracování
Úvod
I. Teoretická část
Zpracujte literární rešerši týkající se konkurenceschopnosti a marketingového mixu.
II. Praktická část
Analyzujte současný stav konkurenceschopnosti a využití marketingového mixu společnosti J and H, spol. s r.o.
Vypracujte projekt využití marketingového mixu pro zvýšení konkurenceschopnosti společnosti J and H, spol. s r.o.
Projekt podrobte nákladové a rizikové analýze.
Závěr
Seznam doporučené literatury
1. BOUČKOVÁ, J. Marketing. 1. vyd. Praha: C. H. Beck, 2003. ISBN 80-7179-5771.
2. ČICHOVSKÝ, L. Marketing konkurenceschopnosti. 1. vyd. Praha: Radix, 2002. ISBN 80-86031-35-7.
3. FORET, M. Marketingová komunikace. 1. vyd. Brno: Computer Press, 2003. ISBN 80-7226-811-2.
4. KOTLER, P. Marketing management. 10. rozšířené vyd. Praha: GRADA Publishing, 2001. ISBN 80-247-0016-6.
5. SMITH, P. Moderní marketing. 1. vyd. Praha: Computer Press, 2000. ISBN 80- 7226-252-1.
Seznam doporučené literatury
1. BOUČKOVÁ, J. Marketing. 1. vyd. Praha: C. H. Beck, 2003. ISBN 80-7179-5771.
2. ČICHOVSKÝ, L. Marketing konkurenceschopnosti. 1. vyd. Praha: Radix, 2002. ISBN 80-86031-35-7.
3. FORET, M. Marketingová komunikace. 1. vyd. Brno: Computer Press, 2003. ISBN 80-7226-811-2.
4. KOTLER, P. Marketing management. 10. rozšířené vyd. Praha: GRADA Publishing, 2001. ISBN 80-247-0016-6.
5. SMITH, P. Moderní marketing. 1. vyd. Praha: Computer Press, 2000. ISBN 80- 7226-252-1.