Cílem této diplomové práce bylo zavedení internetového marketingu ve firmě Petr Bíza vinařství, která se zabývá výrobou, prodejem a distribucí lahvových vín.
V úvodní části práce, která je nazývána teoretickou částí byly zpracovány literární poznatky z oblasti internetového marketingu, díky němuž může firma zvýšit spokojenost stávajících zákazníků a získat nové zákazníky. V druhé části práce byla provedena SWOT analýza, kvantitativní marketingový průzkum a kvalitativní marketingový průzkum firmy Petr Bíza vinařství. Poslední část diplomové práce byla věnována vypracování samotného projektu zavedení internetového marketingu ve firmě Petr Bíza vinařství. Součástí poslední projek-tové části bylo vypracování časového harmonogramu a plánu nákladů pro zavedení interne-tového marketingu ve firmě.
Anotace v angličtině
The goal of the master theses have been introduction of Internet marketing to company Petr Bíza winery, which is concerned with production, sale and distribution of bottled wines.
In the first part of the work, which is called theoretical part, where was elaborated literary observation from Internet marketing area, whereupon the company can increase satisfac-tion of current customer and bring new customers. In second part of the work was accom-plished SWOT analysis, quantitative marketing research and qualitative marketing research of company Petr Bíza winery. The last part of diploma work was focused on project elabo-ration ''Introduction of Internet marketing to company Petr Bíza winery ‘‘. Last part of pro-ject was elaboration of time harmonogram and plan costs for introduce Internet marketing to company.
internet marketing, electronic business, e-shop, Internet, banner.
Rozsah průvodní práce
83 s., 4 s.
Jazyk
IT
Anotace
Cílem této diplomové práce bylo zavedení internetového marketingu ve firmě Petr Bíza vinařství, která se zabývá výrobou, prodejem a distribucí lahvových vín.
V úvodní části práce, která je nazývána teoretickou částí byly zpracovány literární poznatky z oblasti internetového marketingu, díky němuž může firma zvýšit spokojenost stávajících zákazníků a získat nové zákazníky. V druhé části práce byla provedena SWOT analýza, kvantitativní marketingový průzkum a kvalitativní marketingový průzkum firmy Petr Bíza vinařství. Poslední část diplomové práce byla věnována vypracování samotného projektu zavedení internetového marketingu ve firmě Petr Bíza vinařství. Součástí poslední projek-tové části bylo vypracování časového harmonogramu a plánu nákladů pro zavedení interne-tového marketingu ve firmě.
Anotace v angličtině
The goal of the master theses have been introduction of Internet marketing to company Petr Bíza winery, which is concerned with production, sale and distribution of bottled wines.
In the first part of the work, which is called theoretical part, where was elaborated literary observation from Internet marketing area, whereupon the company can increase satisfac-tion of current customer and bring new customers. In second part of the work was accom-plished SWOT analysis, quantitative marketing research and qualitative marketing research of company Petr Bíza winery. The last part of diploma work was focused on project elabo-ration ''Introduction of Internet marketing to company Petr Bíza winery ‘‘. Last part of pro-ject was elaboration of time harmonogram and plan costs for introduce Internet marketing to company.
internet marketing, electronic business, e-shop, Internet, banner.
Zásady pro vypracování
Úvod
I. Teoretická část
Zpracujte teoretické prameny v oblasti internetového marketingu.
II. Praktická část
Proveďte analýzu současného stavu internetového marketingu ve společnosti Petr Bíza vinařství.
Zhodnoťte výsledky analýzy a na základě výsledků vypracujte projekt využití vhodného internetového marketingu ve firmě Petr Bíza vinařství.
Navrhněte projekt využití internetového marketingu ve firmě Petr Bíza vinařství a podrobte jej nákladové a rizikové analýze.
Závěr
Zásady pro vypracování
Úvod
I. Teoretická část
Zpracujte teoretické prameny v oblasti internetového marketingu.
II. Praktická část
Proveďte analýzu současného stavu internetového marketingu ve společnosti Petr Bíza vinařství.
Zhodnoťte výsledky analýzy a na základě výsledků vypracujte projekt využití vhodného internetového marketingu ve firmě Petr Bíza vinařství.
Navrhněte projekt využití internetového marketingu ve firmě Petr Bíza vinařství a podrobte jej nákladové a rizikové analýze.
Závěr
Seznam doporučené literatury
1.KOTLER, Phillip. Marketing management. 10.rozšířené vydání. Praha: Grada, 2001. ISBN 80-247-0016-6.
2.HLAVENKA, Jiří. Internetový marketing. Praha: Computer Press, 2001. ISBN 80-7226-498-2.
3.BLŽKOVÁ, Martina. Jak využít internet v marketingu. Praha: Grada Publishing, 2005. ISBN 80-247-1095-1.
4.PŘIBILOVÁ, M. Marketingový výzkum v praxi. Praha: Grada Publishing, 1996. ISBN 80-2141-365-4.
5.SMITH, P. Moderní marketing Brno: Computer Press, 2001. ISBN 80-7226-252-1.
Seznam doporučené literatury
1.KOTLER, Phillip. Marketing management. 10.rozšířené vydání. Praha: Grada, 2001. ISBN 80-247-0016-6.
2.HLAVENKA, Jiří. Internetový marketing. Praha: Computer Press, 2001. ISBN 80-7226-498-2.
3.BLŽKOVÁ, Martina. Jak využít internet v marketingu. Praha: Grada Publishing, 2005. ISBN 80-247-1095-1.
4.PŘIBILOVÁ, M. Marketingový výzkum v praxi. Praha: Grada Publishing, 1996. ISBN 80-2141-365-4.
5.SMITH, P. Moderní marketing Brno: Computer Press, 2001. ISBN 80-7226-252-1.