Diplomová práce pojednává o současném stavu marketingových komunikací ve firmě HCV Group a.s. a současně předkládá možné změny, pomocí nichž může dojít k rychlejšímu rozvoji společnosti a rozšíření řad jejich spokojených zákazníků. Práce bude sloužit k interním účelům společnosti. Teoretická část stručně charakterizuje marketingové komu-nikace, jejich trendy a možné užití v praxi. Analytická část práce Vás seznámí s vnějším
a vnitřním okolím společnosti a ohodnotí současný stav marketingových komunikací ve firmě. Na základě získaných poznatků je vypracován projekt integrované marketingové komunikace. Kromě vytvoření komunikační strategie, stanovení cílových skupin a nástrojů, získáte přehled o načasování projektu, jeho nákladech, potenciálních rizicích a možnostech vyhodnocení účinnosti jednotlivých aktivit.
Anotace v angličtině
This Diploma thesis focuses on the actual level of marketing communication within the joint stock company HCV Group. Additionally, it submits proposed changes ensuring faster development of the company, as well as increasing the number of their satisfied cus-tomers. The thesis was elaborated for the internal purposes of the company. The theoretical part briefly characterises various marketing communications, new trends and their possible application in practical situations. The analytical part acquaints about the macro and micro environment of the company and evaluates the current position of their marketing commu-nications. Based on the researched information I elaborated the marketing communication project. Additional to the establishment of the communication strategy, the target groups as well as the tools, you will have the general overview of the timing, the costs and potential project risks. Furthermore you will have the possibility of evaluating individual activities.
Klíčová slova
integrovaná marketingová komunikace, komunikační strategie, IT, nástroje komunikačního mixu.
Klíčová slova v angličtině
marketing communication, communication strategy, IT, marketing communication tools.
Rozsah průvodní práce
107 s., 4 s. obr.příloh
Jazyk
CZ
Anotace
Diplomová práce pojednává o současném stavu marketingových komunikací ve firmě HCV Group a.s. a současně předkládá možné změny, pomocí nichž může dojít k rychlejšímu rozvoji společnosti a rozšíření řad jejich spokojených zákazníků. Práce bude sloužit k interním účelům společnosti. Teoretická část stručně charakterizuje marketingové komu-nikace, jejich trendy a možné užití v praxi. Analytická část práce Vás seznámí s vnějším
a vnitřním okolím společnosti a ohodnotí současný stav marketingových komunikací ve firmě. Na základě získaných poznatků je vypracován projekt integrované marketingové komunikace. Kromě vytvoření komunikační strategie, stanovení cílových skupin a nástrojů, získáte přehled o načasování projektu, jeho nákladech, potenciálních rizicích a možnostech vyhodnocení účinnosti jednotlivých aktivit.
Anotace v angličtině
This Diploma thesis focuses on the actual level of marketing communication within the joint stock company HCV Group. Additionally, it submits proposed changes ensuring faster development of the company, as well as increasing the number of their satisfied cus-tomers. The thesis was elaborated for the internal purposes of the company. The theoretical part briefly characterises various marketing communications, new trends and their possible application in practical situations. The analytical part acquaints about the macro and micro environment of the company and evaluates the current position of their marketing commu-nications. Based on the researched information I elaborated the marketing communication project. Additional to the establishment of the communication strategy, the target groups as well as the tools, you will have the general overview of the timing, the costs and potential project risks. Furthermore you will have the possibility of evaluating individual activities.
Klíčová slova
integrovaná marketingová komunikace, komunikační strategie, IT, nástroje komunikačního mixu.
Klíčová slova v angličtině
marketing communication, communication strategy, IT, marketing communication tools.
Zásady pro vypracování
Úvod
I. Teoretická část
Na základě dostupné literatury zpracujte poznatky týkající se marketingové komunikace.
II. Praktická část
Analyzujte současný stav marketingové komunikace ve firmě HCV group a.s.
Na základě analýzy vypracujte projekt integrované marketingové komunikace ve firmě HCV group a.s.
Projekt podrobte nákladové a rizikové analýze.
Závěr
Zásady pro vypracování
Úvod
I. Teoretická část
Na základě dostupné literatury zpracujte poznatky týkající se marketingové komunikace.
II. Praktická část
Analyzujte současný stav marketingové komunikace ve firmě HCV group a.s.
Na základě analýzy vypracujte projekt integrované marketingové komunikace ve firmě HCV group a.s.
Projekt podrobte nákladové a rizikové analýze.
Závěr
Seznam doporučené literatury
KOTLER, P. Marketing management. 10. vyd. Praha: Grada Publishing, 2001. 720 s. ISBN 80-247-0016-6.
PELSMACKER, P.D., GEUENS,M., BERGH, J.V. Marketingová komunikace. Praha: Grada Publishing, 2003. 600 s. ISBN 80-247-0254-1.
VYSEKALOVÁ, J.; KOMÁRKOVÁ, R. Psychologie reklamy. 2. vyd. Praha: Grada Publishing, 2002. 264 s. ISBN 80-247-0402-1.
BELCH, G. E.; BELCH, M.A. Advertising and promotion: An integrated Marketing Communications Perspective. 7. vyd. Boston: Irwin Professional Publishing, 2007. ISBN 978-0-07-110589-7.
KOZÁK, V. Marketingová komunikace. 1. vyd. Zlín: Univerzita Tomáše Bati, 2004. 91 s. ISBN 80-731-8230-0.
Seznam doporučené literatury
KOTLER, P. Marketing management. 10. vyd. Praha: Grada Publishing, 2001. 720 s. ISBN 80-247-0016-6.
PELSMACKER, P.D., GEUENS,M., BERGH, J.V. Marketingová komunikace. Praha: Grada Publishing, 2003. 600 s. ISBN 80-247-0254-1.
VYSEKALOVÁ, J.; KOMÁRKOVÁ, R. Psychologie reklamy. 2. vyd. Praha: Grada Publishing, 2002. 264 s. ISBN 80-247-0402-1.
BELCH, G. E.; BELCH, M.A. Advertising and promotion: An integrated Marketing Communications Perspective. 7. vyd. Boston: Irwin Professional Publishing, 2007. ISBN 978-0-07-110589-7.
KOZÁK, V. Marketingová komunikace. 1. vyd. Zlín: Univerzita Tomáše Bati, 2004. 91 s. ISBN 80-731-8230-0.