Tato práce je popisem událostí, jichž jsem byl přímým účastníkem v průběhu svého profesního působení v rádiu Frekvence 1. V období, o kterém práce pojednává, jsem působil jako šéfdramaturg stanice a na transformaci Frekvence 1 jsem se přímo podílel. Tato práce není a ani nemůže být vyčerpávajícím popisem událostí. Popisované transformační kroky jsou navíc zatížené neobjektivním pohledem spolutvůrce. Na druhou stranu jsem zaznamenal pouze věci, které podle mého názoru hráli při transformaci Frekvence 1 důležitou roli.
Anotace v angličtině
This work describes events in which I personally participated during my professional career in Frekvence 1. In the years which are described in this work I was working as an editor in chief, and I personally took part in the transformation. This work is not and can not be an exhaustive description of events. Described transformational steps are also affected by me as a subjective co-author. On the other hand, I only noted the events which were in my opinion important in the transformation
Klíčová slova
trasformace, radio, poslechovost, hudba, moderátor, výzkum, program, značka, komunikace, cíle
Tato práce je popisem událostí, jichž jsem byl přímým účastníkem v průběhu svého profesního působení v rádiu Frekvence 1. V období, o kterém práce pojednává, jsem působil jako šéfdramaturg stanice a na transformaci Frekvence 1 jsem se přímo podílel. Tato práce není a ani nemůže být vyčerpávajícím popisem událostí. Popisované transformační kroky jsou navíc zatížené neobjektivním pohledem spolutvůrce. Na druhou stranu jsem zaznamenal pouze věci, které podle mého názoru hráli při transformaci Frekvence 1 důležitou roli.
Anotace v angličtině
This work describes events in which I personally participated during my professional career in Frekvence 1. In the years which are described in this work I was working as an editor in chief, and I personally took part in the transformation. This work is not and can not be an exhaustive description of events. Described transformational steps are also affected by me as a subjective co-author. On the other hand, I only noted the events which were in my opinion important in the transformation
Klíčová slova
trasformace, radio, poslechovost, hudba, moderátor, výzkum, program, značka, komunikace, cíle
1. Zpracujte literární prameny v oblasti marketingových komunikací, zvláštní pozornost věnujte roli médií v marketingových komunikacích, zejména rozhlasu. Definujte základní pojmy. Na základě teoretických východisek formulujte problém, kterým se v bakalářské práci budete zabývat, včetně pracovní hypotézy.
2. Navrhněte vlastní metodu šetření, zpracujte analýzu průběhu transformace rádia Frekvence 1 v letech 2002 - 2004.
3. Na základě analýzy průběhu transformace ověřte platnost pracovní hypotézy, vyvoďte závěry.
4. Navrhněte případná řešení ke zvýšení efektivity změny.
Zásady pro vypracování
1. Zpracujte literární prameny v oblasti marketingových komunikací, zvláštní pozornost věnujte roli médií v marketingových komunikacích, zejména rozhlasu. Definujte základní pojmy. Na základě teoretických východisek formulujte problém, kterým se v bakalářské práci budete zabývat, včetně pracovní hypotézy.
2. Navrhněte vlastní metodu šetření, zpracujte analýzu průběhu transformace rádia Frekvence 1 v letech 2002 - 2004.
3. Na základě analýzy průběhu transformace ověřte platnost pracovní hypotézy, vyvoďte závěry.
4. Navrhněte případná řešení ke zvýšení efektivity změny.
Seznam doporučené literatury
Kotler, P. Marketing management. Victoria Publishing, Praha 1997
Tellis, G. J. Reklama a podpora prodeje. Grada Publishing, Praha 2000
De Pelsmacker, P., Geuens, M., Van den Berg, J. Marketingová komunikace. Grada Publishing, Praha 2003
Kern, Hans et al. Přehled psychologie. Portál, Praha 2000
Vysekalová, Jitka. Komárková, Růžena. Psychologie reklamy. Grada Publishing, Praha 2002
Birkenbihl, Vera F. Umění komunikace. Aktuell, Bratislava 1999
Foret, Miroslav. Stávková, Jana. Marketingový výzkum - Jak poznávat své zákazníky. Grada Publishing, Praha 2003
Reis, Al.- Trout, Jack. 22 věčných zákonů marketingu, Management Press, Praha 1997
Jeřábek, Hynek. Paul Lazarsfeld a počátky komunikačního výzkumu, Karolinum, Praha 1997
Media Projekt, výzkum realizovaný společnostmi GfK Praha - Median (1995 - 2004)
Výzkum společností SC&C ze srpna 2000 (interní dokument Frekvence 1)
Výzkum společnosti COLEMAN z května 2002, června 2003 a října 2004 (interní dokument Frekvence 1)
Seznam doporučené literatury
Kotler, P. Marketing management. Victoria Publishing, Praha 1997
Tellis, G. J. Reklama a podpora prodeje. Grada Publishing, Praha 2000
De Pelsmacker, P., Geuens, M., Van den Berg, J. Marketingová komunikace. Grada Publishing, Praha 2003
Kern, Hans et al. Přehled psychologie. Portál, Praha 2000
Vysekalová, Jitka. Komárková, Růžena. Psychologie reklamy. Grada Publishing, Praha 2002
Birkenbihl, Vera F. Umění komunikace. Aktuell, Bratislava 1999
Foret, Miroslav. Stávková, Jana. Marketingový výzkum - Jak poznávat své zákazníky. Grada Publishing, Praha 2003
Reis, Al.- Trout, Jack. 22 věčných zákonů marketingu, Management Press, Praha 1997
Jeřábek, Hynek. Paul Lazarsfeld a počátky komunikačního výzkumu, Karolinum, Praha 1997
Media Projekt, výzkum realizovaný společnostmi GfK Praha - Median (1995 - 2004)
Výzkum společností SC&C ze srpna 2000 (interní dokument Frekvence 1)
Výzkum společnosti COLEMAN z května 2002, června 2003 a října 2004 (interní dokument Frekvence 1)