Dokument, ke kterému přistupujete, podléhá autorskému zákonu. Jeho porušením se můžete vystavit trestnímu postihu!
Jméno
SKOKÁNKOVÁ Eva
Akad. rok
2006/2007
Zadávající pracoviště
MUM
Datum obhajoby
30. 5. 2007
Typ práce
diplomová
Stav práce
Dokončená práce s úspěšnou obhajobou (DUO).
Úplnost vyplnění požadovaných údajů
- Následující požadované údaje nejsou u této VŠKP vyplněny: Název v angličtině, Přílohy volně vložené
Hlavní téma
Projekt přípravné fáze průzkumu spotřebního chování nakupujícího v diskontním řetězci v ČR
Hlavní téma v angličtině
Introductory phase of marketing research of shoppers´consumer behaviour in the discount stores in the Czech Republic
Název dle studenta
Projekt přípravné fáze průzkumu spotřebního chování nakupujícího v diskontním řetězci v ČR
Název dle studenta v angličtině
-
Souběžný název
-
Podnázev
-
Vedoucí
Pilík Michal, doc. Ing. Ph.D.
Oponent
Chovancová Miloslava, doc. Ing. CSc.
Anotace
Diplomá práce se zabýva návrhen průzkumu spotřebitelského chování nakupujících v disknotních řetezcích v ČR. Návrh vychází z analýzy maloobchodního trhu zeměřenej na obchodní řetezce.
Anotace v angličtině
This diplom athesis deals with the suggestions of the marketing research of consumer behaviour of shoppers in the discount stores in the Czeech Republic. The suggestions refers to the analysis of retail market focused on retail chains.
Klíčová slova
marketing, výzkum, spotřebitel, chování, maloobchod
Klíčová slova v angličtině
marketing, research, consumer, behaviour, retailing
Rozsah průvodní práce
92 s., 4 s.obr.příloh
Jazyk
AN
Anotace
Diplomá práce se zabýva návrhen průzkumu spotřebitelského chování nakupujících v disknotních řetezcích v ČR. Návrh vychází z analýzy maloobchodního trhu zeměřenej na obchodní řetezce.
Anotace v angličtině
This diplom athesis deals with the suggestions of the marketing research of consumer behaviour of shoppers in the discount stores in the Czeech Republic. The suggestions refers to the analysis of retail market focused on retail chains.
Klíčová slova
marketing, výzkum, spotřebitel, chování, maloobchod
Klíčová slova v angličtině
marketing, research, consumer, behaviour, retailing
Zásady pro vypracování
Úvod
I. Teoretická část
Teoreticky zpracujte monografické a elektronické zdroje k tématu - marketingový průzkum a spotřební chování nakupujícího.
II. Praktická část
Zpracujte analýzu sekundárních dat se zaměřením na maloobchod v České republice a na vývoj jednotlivých kategorií s fokusem na oplatky a sušenky.
Proveďte zpracování přípravné fáze primárního šetření pro diskontní řetězec.
Navrhněte projekt přípravné fáze průzkumu spotřebního chování nakupujícího v diskontním řetězci v ČR.
Podrobte projekt rizikové a nákladové analýze
Závěr
Zásady pro vypracování
Úvod
I. Teoretická část
Teoreticky zpracujte monografické a elektronické zdroje k tématu - marketingový průzkum a spotřební chování nakupujícího.
II. Praktická část
Zpracujte analýzu sekundárních dat se zaměřením na maloobchod v České republice a na vývoj jednotlivých kategorií s fokusem na oplatky a sušenky.
Proveďte zpracování přípravné fáze primárního šetření pro diskontní řetězec.
Navrhněte projekt přípravné fáze průzkumu spotřebního chování nakupujícího v diskontním řetězci v ČR.
Podrobte projekt rizikové a nákladové analýze
Závěr
Seznam doporučené literatury
[1] KOTLER, Philip. Principles of marketing. New Jersey: Pearson Education, 2006. ISBN 0-1314-6978-5.
[2] KOTLER, Philip. Marketing podle Kotlera. Praha: Management Press, 2004. ISBN 80-7261-010-4.
[3] SOLOMON M.; BAMOSSY G.; ASKEGAARD S.; HOGG M.K. Consumer Behavoiur a European Perspective.New Jersey: Pearson Education, 2006.ISBN 0-273-68752-2.
[4] HAUGE, Paul. Průzkum trhu. Praha: Computer Press, 2003.ISBN 80-7226-917-8
[5]SCHIFFMAN L.G.; KANUK L. L. Nákupní chování. Praha: Computer Press, 2004. ISBN 8-0251-0094-4
Seznam doporučené literatury
[1] KOTLER, Philip. Principles of marketing. New Jersey: Pearson Education, 2006. ISBN 0-1314-6978-5.
[2] KOTLER, Philip. Marketing podle Kotlera. Praha: Management Press, 2004. ISBN 80-7261-010-4.
[3] SOLOMON M.; BAMOSSY G.; ASKEGAARD S.; HOGG M.K. Consumer Behavoiur a European Perspective.New Jersey: Pearson Education, 2006.ISBN 0-273-68752-2.
[4] HAUGE, Paul. Průzkum trhu. Praha: Computer Press, 2003.ISBN 80-7226-917-8
[5]SCHIFFMAN L.G.; KANUK L. L. Nákupní chování. Praha: Computer Press, 2004. ISBN 8-0251-0094-4
Přílohy volně vložené
-
Přílohy vázané v práci
ilustrace
Převzato z knihovny
Ano
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
-
Soubor s průběhem obhajoby