Cieľom tejto diplomovej práce je vytvorenie nového produktu cestovného ruchu; flexibilného pobytového balíčku, ktorý vyplní voľné ubytovacie kapacity počas dňou v týždni vo vybranom hoteli a zvýši jeho konkurencieschopnosť na trhu.
Teoretická časť tejto diplomovej práce obsahovala pojmy a definície z cestovného ruchu, hotelníctva a marketingového mixu. Praktická časť tejto práce riešila zvolený problém pomocou vybraných metód charakteristikou vybraného hotela a rôznymi analýzami ako napr. analýzou dopytu, ponuky a taktiež aj porterovou analýzou 5 tich konkurenčných síl, SWOT analýzou a marketingovým mixom. Výsledky analytickej časti priniesli poznatok, že u konkurencie sa flexibilný pobytový balíček v súčasnosti nevyskytuje.
Poslednou časťou diplomovej práce bol samotný projekt podrobený časovej, nákladovej a rizikovej analýze. Prevedeným výskumom bolo zistené, že o nový produkt cestovného ruchu prejavuje široká verejnost záujem a je ochotná využiť takýto pobytový balíček aj počas dní v týždni.
Anotace v angličtině
The aim of this diploma thesis is to create a new tourism product; a flexible stay-in package that fills empty accommodation capacity through the week days in selected hotel and increase its competitiveness in the market.
The theoretical part of this thesis contains definitions of terms such as tourism, hospitality and marketing mix.
The practical part of this work solved the chosen problems using preferred methods of characteristics of the elected hotel and various analyzes such as analysis of supply and demand, porter analysis of 5 competitive hotels, SWOT analysis and marketing mix. The analytical part resulted in the discovery that the competition does not currently have a flexible stay-in package.
The last part of the diploma thesis was the project itself, which was subjected to time, cost and risk analysis. The research found that the general public is interested in the new tourism product and is willing to use such a stay-in package even during the week days.
Cieľom tejto diplomovej práce je vytvorenie nového produktu cestovného ruchu; flexibilného pobytového balíčku, ktorý vyplní voľné ubytovacie kapacity počas dňou v týždni vo vybranom hoteli a zvýši jeho konkurencieschopnosť na trhu.
Teoretická časť tejto diplomovej práce obsahovala pojmy a definície z cestovného ruchu, hotelníctva a marketingového mixu. Praktická časť tejto práce riešila zvolený problém pomocou vybraných metód charakteristikou vybraného hotela a rôznymi analýzami ako napr. analýzou dopytu, ponuky a taktiež aj porterovou analýzou 5 tich konkurenčných síl, SWOT analýzou a marketingovým mixom. Výsledky analytickej časti priniesli poznatok, že u konkurencie sa flexibilný pobytový balíček v súčasnosti nevyskytuje.
Poslednou časťou diplomovej práce bol samotný projekt podrobený časovej, nákladovej a rizikovej analýze. Prevedeným výskumom bolo zistené, že o nový produkt cestovného ruchu prejavuje široká verejnost záujem a je ochotná využiť takýto pobytový balíček aj počas dní v týždni.
Anotace v angličtině
The aim of this diploma thesis is to create a new tourism product; a flexible stay-in package that fills empty accommodation capacity through the week days in selected hotel and increase its competitiveness in the market.
The theoretical part of this thesis contains definitions of terms such as tourism, hospitality and marketing mix.
The practical part of this work solved the chosen problems using preferred methods of characteristics of the elected hotel and various analyzes such as analysis of supply and demand, porter analysis of 5 competitive hotels, SWOT analysis and marketing mix. The analytical part resulted in the discovery that the competition does not currently have a flexible stay-in package.
The last part of the diploma thesis was the project itself, which was subjected to time, cost and risk analysis. The research found that the general public is interested in the new tourism product and is willing to use such a stay-in package even during the week days.
Definujte cíle práce a použité metody zpracování práce.
I. Teoretická část
S pomocí dostupných literárních zdrojů proveďte literární rešerši vztahujíci se k tématu hotelnictví a marketingovému mixu služeb.
II. Praktická část
Pomocí vybraných analytických metod analyzujte prostředí vybraného hotelu a jeho služeb.
Na základě zhodnocení analýz zpracujte projekt zavedení nového produktu cestovního ruchu ve vybraném hotelu.
Projekt podrobte časové, nákladové a rizikové analýze.
Závěr
Zásady pro vypracování
Úvod
Definujte cíle práce a použité metody zpracování práce.
I. Teoretická část
S pomocí dostupných literárních zdrojů proveďte literární rešerši vztahujíci se k tématu hotelnictví a marketingovému mixu služeb.
II. Praktická část
Pomocí vybraných analytických metod analyzujte prostředí vybraného hotelu a jeho služeb.
Na základě zhodnocení analýz zpracujte projekt zavedení nového produktu cestovního ruchu ve vybraném hotelu.
Projekt podrobte časové, nákladové a rizikové analýze.
Závěr
Seznam doporučené literatury
BERÁNEK, Jaromír. Moderní řízení hotelového provozu. Praha: Mag Consulting, 2013, 338 s. ISBN 978-80-86724-45-4.
DLUHOŠOVÁ, Radmila. Introduction to tourism. Opava: Slezská univerzita v Opavě, 2017, 114 s. ISBN 978-80-751-0259-1.
GOELDNER, Charles a BRENT, Richie. Cestovní ruch principy, příklady, trendy. Praha: Albatros Media, 2014, 545 s. ISBN 978-80-251-2595-3.
NEUFUS, Josef. Moderní hotelový management. Praha: Grada Publishing, 2014, 224 s. ISBN 978-80-247-4835-1.
PATTERSON, Carol. Sustainable tourism:business development, operations, and management. Champain: Human Kinetics, 2016, 193 s. ISBN 978-1-4504-6003-3.
Seznam doporučené literatury
BERÁNEK, Jaromír. Moderní řízení hotelového provozu. Praha: Mag Consulting, 2013, 338 s. ISBN 978-80-86724-45-4.
DLUHOŠOVÁ, Radmila. Introduction to tourism. Opava: Slezská univerzita v Opavě, 2017, 114 s. ISBN 978-80-751-0259-1.
GOELDNER, Charles a BRENT, Richie. Cestovní ruch principy, příklady, trendy. Praha: Albatros Media, 2014, 545 s. ISBN 978-80-251-2595-3.
NEUFUS, Josef. Moderní hotelový management. Praha: Grada Publishing, 2014, 224 s. ISBN 978-80-247-4835-1.
PATTERSON, Carol. Sustainable tourism:business development, operations, and management. Champain: Human Kinetics, 2016, 193 s. ISBN 978-1-4504-6003-3.
Přílohy volně vložené
CD
Přílohy vázané v práci
grafy, tabulky
Převzato z knihovny
Ne
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
Vedoucí práce: Dr. Vaculčíková, 20 b
Oponent práce: Dr. Kolář, 17 b
Otázky vedoucího:
1. Piešťany sú kúpeľné město. Kto je cieľovou skupinou tohoto hotela a z koľkých % tvoria obsadenosť práve hostia s liečebnými pobytmi cez zdravotné poisťovne? Zodpovězeno zcela.
2. Zvažuje hotel flexibilitu i u stávajúcich balíčkov, napr. zavedením rôznych časov procedúr apod.? Zodpovězeno zcela.
Otázky oponenta:
Otázky k vymezení cílů práce. Zodpovězeno zcela.
Proč bylo více žen než mužů v dotazníkovém šetření. Jakou to představuje výpovědní hodnotu? Zodpovězeno zcela.
Další otázky:
Doc. Tučková: Víme věk cílové skupiny hotelu? Zodpovězeno zcela
Doc. Novák: Jakým způsobem probíhalo dotazníkové šetření? Zodpovězeno zcela
Dr. Slinták: Otázka k dotazníkovému šetření - chybí výzkumné otázky a hypotézy. Jaký byl cíl šetření? Zodpovězeno zcela