Bakalářská práce se v teoretické části zabývá marketingovou komunikací a marketingovým výzkumem obecně, zvláště pak využitím marketingových výzkumů v oblasti služeb. Dále se především věnuje výzkumům spokojenosti zákazníků a využití jeho výsledků v marketingové komunikaci. Praktická část je zaměřena na realizovaný výzkum spokojenosti klientů ve společnosti ADM. Sleduje všechny fáze realizace tohoto výzkumu od definice cílů a přípravy dotazníků, přes sběr informací pomocí telefonického dotazování až k vyhodnocení. Následně jsou navrženy konkrétní možnosti využití výsledků výzkumu spokojenosti klientů v marketingové komunikaci.
Anotace v angličtině
A theoretical part of this Bachelor thesis deals with marketing communication and marketing research in general and mainly with application of the marketing research in services area. This Bachelor thesis works with the research of customers‘ satisfaction and with using of that in the marketing communication. The practical part is focused on the implemented research of customers‘ satisfaction in the company called ADM. It follows all parts of the realisation of that research, starting from the definition of objectives and preparation of a questionnaire, followed by collecting of information on the phone, to evaluation of the research. Afterwards, certain possibilities of using the results of the research in marketing communication are proposed.
research, marketing research, marketing communication, research of customer satisfaction, questionnaire, call questioning
Rozsah průvodní práce
58 s., 45 s. příloh
Jazyk
CZ
Anotace
Bakalářská práce se v teoretické části zabývá marketingovou komunikací a marketingovým výzkumem obecně, zvláště pak využitím marketingových výzkumů v oblasti služeb. Dále se především věnuje výzkumům spokojenosti zákazníků a využití jeho výsledků v marketingové komunikaci. Praktická část je zaměřena na realizovaný výzkum spokojenosti klientů ve společnosti ADM. Sleduje všechny fáze realizace tohoto výzkumu od definice cílů a přípravy dotazníků, přes sběr informací pomocí telefonického dotazování až k vyhodnocení. Následně jsou navrženy konkrétní možnosti využití výsledků výzkumu spokojenosti klientů v marketingové komunikaci.
Anotace v angličtině
A theoretical part of this Bachelor thesis deals with marketing communication and marketing research in general and mainly with application of the marketing research in services area. This Bachelor thesis works with the research of customers‘ satisfaction and with using of that in the marketing communication. The practical part is focused on the implemented research of customers‘ satisfaction in the company called ADM. It follows all parts of the realisation of that research, starting from the definition of objectives and preparation of a questionnaire, followed by collecting of information on the phone, to evaluation of the research. Afterwards, certain possibilities of using the results of the research in marketing communication are proposed.
research, marketing research, marketing communication, research of customer satisfaction, questionnaire, call questioning
Zásady pro vypracování
1. Prostudujte odbornou literaturu charakterizující výzkum spokojenosti zákazníků obecně v oblasti služeb.
2. Analyzujte současnou situaci v oblasti marketingových komunikací ve firmě.
3. Formulujte požadavky na výzkum spokojenosti zákazníků s mark. komunikací ve firmě a zhodnoťte průběh a metody a výsledky dotazování.
4. V závěru navrhněte možnosti a perspektivy využití výzkumu, charakterizujte pozitivní i negativní dopady na firmu.
Zásady pro vypracování
1. Prostudujte odbornou literaturu charakterizující výzkum spokojenosti zákazníků obecně v oblasti služeb.
2. Analyzujte současnou situaci v oblasti marketingových komunikací ve firmě.
3. Formulujte požadavky na výzkum spokojenosti zákazníků s mark. komunikací ve firmě a zhodnoťte průběh a metody a výsledky dotazování.
4. V závěru navrhněte možnosti a perspektivy využití výzkumu, charakterizujte pozitivní i negativní dopady na firmu.
Seznam doporučené literatury
Foret Miroslav, Stávková Jana, Marketingový výzkum, Grada, 2003
Příbová Marie, Marketingový výzkum v praxi, Grada 1996
Malátek Vojtěch, Metodologie marketingového výzkumu, Slezská univerzita, Obchodně podnikatelská fakulta v Karviné, 2001
Zbořil, Kamil, Marketingový výzkum : metodologie a aplikace, VŠE 1998
Seznam doporučené literatury
Foret Miroslav, Stávková Jana, Marketingový výzkum, Grada, 2003
Příbová Marie, Marketingový výzkum v praxi, Grada 1996
Malátek Vojtěch, Metodologie marketingového výzkumu, Slezská univerzita, Obchodně podnikatelská fakulta v Karviné, 2001
Zbořil, Kamil, Marketingový výzkum : metodologie a aplikace, VŠE 1998