Jaký má dospívající mládež na tyto značky názor, se snažím popsat v této práci. Vliv značky na mládež a jejich vzájemný vztah. Klady a zápory značkového oblečení vůči této cílové skupině. Které oděvní značky má tato skupina nejoblíbenější, co ovlivňuje jejich názor při koupi oblečení, kdo jí na oblečení přispívá? Pomocí dotazníku a dotazování analyzuji názory této cílové skupiny a na základě konkrétních výstupů se snažím doporučit konkrétní řešení při budování pozice na trhu.
Anotace v angličtině
What is the opinion of the teenage generation on these marks i want to describe in this work. Influence of the brand mark on teenagers and their mutual relationship. Advantages and disadvantages of branded fashion against this target group. Which fashion marks are most favourite, what is influencing their opinion when buying clothes, who does help them financing it? With the help of questionaries I am analyzing opinions of the target group and on the basis of concrete outputs I am trying to recommend solution for building the position on market.
Klíčová slova
značka, cílová skupina, dospívající mládež, reklama, marketing, propagace, analýza
Jaký má dospívající mládež na tyto značky názor, se snažím popsat v této práci. Vliv značky na mládež a jejich vzájemný vztah. Klady a zápory značkového oblečení vůči této cílové skupině. Které oděvní značky má tato skupina nejoblíbenější, co ovlivňuje jejich názor při koupi oblečení, kdo jí na oblečení přispívá? Pomocí dotazníku a dotazování analyzuji názory této cílové skupiny a na základě konkrétních výstupů se snažím doporučit konkrétní řešení při budování pozice na trhu.
Anotace v angličtině
What is the opinion of the teenage generation on these marks i want to describe in this work. Influence of the brand mark on teenagers and their mutual relationship. Advantages and disadvantages of branded fashion against this target group. Which fashion marks are most favourite, what is influencing their opinion when buying clothes, who does help them financing it? With the help of questionaries I am analyzing opinions of the target group and on the basis of concrete outputs I am trying to recommend solution for building the position on market.
Klíčová slova
značka, cílová skupina, dospívající mládež, reklama, marketing, propagace, analýza
1. Zpracujte literární prameny v oblasti marketingu, marketingových komunikací s důrazem na reklamu, značku, definujte pojmy, s nimiž budete dále pracovat, definujte cílovou skupinu.
2. Formulujte teoretická východiska a pracovní hypotézy vlastního šetření pro analýzu vztahu dospívající mládeže ke značce v oblasti odívání.
3. Zpracujte analýzu, ověřte platnost pracovních hypotéz, vyvoďte závěry.
4. Zhodnoťte přínos práce pro teorii i praxi marketingových komunikací, s důrazem na značku.
Zásady pro vypracování
1. Zpracujte literární prameny v oblasti marketingu, marketingových komunikací s důrazem na reklamu, značku, definujte pojmy, s nimiž budete dále pracovat, definujte cílovou skupinu.
2. Formulujte teoretická východiska a pracovní hypotézy vlastního šetření pro analýzu vztahu dospívající mládeže ke značce v oblasti odívání.
3. Zpracujte analýzu, ověřte platnost pracovních hypotéz, vyvoďte závěry.
4. Zhodnoťte přínos práce pro teorii i praxi marketingových komunikací, s důrazem na značku.
Seznam doporučené literatury
Black, S. Nejúčinnější propagace, public relations.Vydání první. Praha, Gradda Publishing, 1994. Počet stran 208. ISBN 80-7169-106-2
Foret, M. Marketingová komunikace. Vydání první. Brno, Computer Press, 2003. Počet stran 275. ISBN 80-7226-811-2
Horáková, H. Strategický marketing. Vydání druhé. Praha, Gradda Publishing, 2003. Počet stran 204. ISBN 80-247-0447-1
Kotler, P. Marketing od A do Z. Vydání první. Praha, Management Press 2003. Počet stran 203. ISBN 80-7261-082-1
Lesly, P. Public relations.Vydání první. Praha, Victoria Publishing, 1995. Počet stran 240. ISBN 80-85865-15-7
Schmetterer, B. Skok do budoucnosti. Vydání první. Praha, Management Press 2004. ISBN 80-7261-108-9
Steel, J. Reklama, průzkum příprava a plánování. Brno, Computer Press 2003. ISBN 80-251-0065-0
Zyman, S. Konec reklamy, jak jsme ji dosud znali. Vydání první. Praha, Management Press 2004. ISBN 80-7261-107-0
Šuleř, O. Firemní strategie. Vydání první. Praha, Computer Press, 2002.
Tellis, G. J. Reklama a podpora prodeje. Grada Publishing, Praha 2000.
De Pelsmacker, P., Geuens, M., Van den Berg, J. Marketingová komunikace. Grada Publishing, Praha 2003.
Foret, Miroslav. Stávková, Jana. Marketingový výzkum - Jak poznávat své zákazníky. Grada Publishing, Praha 2003.
Seznam doporučené literatury
Black, S. Nejúčinnější propagace, public relations.Vydání první. Praha, Gradda Publishing, 1994. Počet stran 208. ISBN 80-7169-106-2
Foret, M. Marketingová komunikace. Vydání první. Brno, Computer Press, 2003. Počet stran 275. ISBN 80-7226-811-2
Horáková, H. Strategický marketing. Vydání druhé. Praha, Gradda Publishing, 2003. Počet stran 204. ISBN 80-247-0447-1
Kotler, P. Marketing od A do Z. Vydání první. Praha, Management Press 2003. Počet stran 203. ISBN 80-7261-082-1
Lesly, P. Public relations.Vydání první. Praha, Victoria Publishing, 1995. Počet stran 240. ISBN 80-85865-15-7
Schmetterer, B. Skok do budoucnosti. Vydání první. Praha, Management Press 2004. ISBN 80-7261-108-9
Steel, J. Reklama, průzkum příprava a plánování. Brno, Computer Press 2003. ISBN 80-251-0065-0
Zyman, S. Konec reklamy, jak jsme ji dosud znali. Vydání první. Praha, Management Press 2004. ISBN 80-7261-107-0
Šuleř, O. Firemní strategie. Vydání první. Praha, Computer Press, 2002.
Tellis, G. J. Reklama a podpora prodeje. Grada Publishing, Praha 2000.
De Pelsmacker, P., Geuens, M., Van den Berg, J. Marketingová komunikace. Grada Publishing, Praha 2003.
Foret, Miroslav. Stávková, Jana. Marketingový výzkum - Jak poznávat své zákazníky. Grada Publishing, Praha 2003.