V mé bakalářské práci se zabývám analýzou průzkumu spokojenosti zákazníků spo-lečnosti Makro Zlín. Průzkum a následná analýza byla prováděna u zákazníků výše zmíně-né společnosti. Jako prostředek průzkumu jsem si vybrala dotazník. Obsahuje 11 otázek a oslovila jsem v něm 100 zákazníků. Cílem průzkumu bylo zmapování současného stavu smýšlení zákazníků a v návaznosti na zjištěné skutečnosti pak možnosti zkvalitnění nabízených služeb
Anotace v angličtině
In my bachelor´s diploma work, I tried to make the analysis of the research of customers´ satisfaction of the company Makro Zlín. The research and the following analysis was made at customers of already mentioned company. As a tool for the research, I decided to use a questionnaire. The questionnaire consists of 11 questions and I asked 100 of cus-tomers. The aim of the research was the current position of thinking of customers and then, based on this result, the possibility of improvement of provided services.
Klíčová slova
zákazník, služby, dotazník, průzkum spokojenosti, nákup, orientace na zákazníka,
Klíčová slova v angličtině
customer, services, questionnaire, research of satisfaction, purchase, orientation to customer,
Rozsah průvodní práce
74 s.
Jazyk
CZ
Anotace
V mé bakalářské práci se zabývám analýzou průzkumu spokojenosti zákazníků spo-lečnosti Makro Zlín. Průzkum a následná analýza byla prováděna u zákazníků výše zmíně-né společnosti. Jako prostředek průzkumu jsem si vybrala dotazník. Obsahuje 11 otázek a oslovila jsem v něm 100 zákazníků. Cílem průzkumu bylo zmapování současného stavu smýšlení zákazníků a v návaznosti na zjištěné skutečnosti pak možnosti zkvalitnění nabízených služeb
Anotace v angličtině
In my bachelor´s diploma work, I tried to make the analysis of the research of customers´ satisfaction of the company Makro Zlín. The research and the following analysis was made at customers of already mentioned company. As a tool for the research, I decided to use a questionnaire. The questionnaire consists of 11 questions and I asked 100 of cus-tomers. The aim of the research was the current position of thinking of customers and then, based on this result, the possibility of improvement of provided services.
Klíčová slova
zákazník, služby, dotazník, průzkum spokojenosti, nákup, orientace na zákazníka,
Klíčová slova v angličtině
customer, services, questionnaire, research of satisfaction, purchase, orientation to customer,
Zásady pro vypracování
1. Zpracujte teoretickou rešerži vztahující se k obchodnímu trhu.
2. Analyzujte současný stav spokojenosti zákazníků v prodejně Makro ve Zlíně.
3. Vypracujte doporučení ke zlepšení spokojenosti zákazníků.
4. Doporučení podrobte nákladové a rizikové analýze.
Zásady pro vypracování
1. Zpracujte teoretickou rešerži vztahující se k obchodnímu trhu.
2. Analyzujte současný stav spokojenosti zákazníků v prodejně Makro ve Zlíně.
3. Vypracujte doporučení ke zlepšení spokojenosti zákazníků.
4. Doporučení podrobte nákladové a rizikové analýze.
Seznam doporučené literatury
[1] NOVÝ, I., PETZOLD, J. (NE)spokojený zákazník - náš cíl?. Praha: Grada
Publishing, 2006. ISBN 80-247-1321-7.
[2] KOTLER, P., ARMSTRONG, G. Marketing. Praha: Grada Publishing, 2003.
ISBN 80-247-0513-3.
[3]UNDERHILL, P. Proč nakupujeme? Praha: Management Press, 2002.
ISBN 80-7261-055-4.
Seznam doporučené literatury
[1] NOVÝ, I., PETZOLD, J. (NE)spokojený zákazník - náš cíl?. Praha: Grada
Publishing, 2006. ISBN 80-247-1321-7.
[2] KOTLER, P., ARMSTRONG, G. Marketing. Praha: Grada Publishing, 2003.
ISBN 80-247-0513-3.
[3]UNDERHILL, P. Proč nakupujeme? Praha: Management Press, 2002.
ISBN 80-7261-055-4.