Tato bakalářská práce, na téma ‚qSmlouva kupní a odpovědnost prodávajícího za vadné plnění‘‘, se zabývá postupem vyřizování reklamací ve firmě Hervis Sport a móda s. r. o. Cílem mé práce bylo nastínit řešení reklamací. Nejprve je v ní zpracována základní charakteristika kupní smlouvy a odpovědnost za vadné plnění. Poté je charakterizován současný stav a postupy, jakými jsou řešeny. Následně jsou definovány přednosti a nedostatky na úseku odpovědnosti za vadné plnění. Závěrečná část obsahuje možné návrhy řešení rozvoje v oblasti vyřizování reklamací.
Anotace v angličtině
This bachelor work, on topic ‚qContract of purchase and vendor´s liability for faulty performance‘‘, deals with technique - settlement of a claim in the company Hervis Sport a móda, Ltd. The main goal of this work is to outline the resolution of claims. Firstly, there is a processing of basic characteristic of contract of purchase and liability for faulty performance. Secondly, there is a characteristic of present condition and techniques, which are resolved. Thirdly, there are defined preferences and deficiencies in sector of liability for faulty performance. Final part consists possible suggestions, which solve development of section settlement of claims.
Klíčová slova
Reklamace, kupní smlouva, odpovědnost za vadné plnění, postup vyřizování reklamací, vada, zákazník, dodavatel.
Klíčová slova v angličtině
Claim, contract of purchase, liability for faulty performance, technique - settlement of a claim, defect, shopper, supplier.
Rozsah průvodní práce
62 s., 7 s. obr. příloh.
Jazyk
CZ
Anotace
Tato bakalářská práce, na téma ‚qSmlouva kupní a odpovědnost prodávajícího za vadné plnění‘‘, se zabývá postupem vyřizování reklamací ve firmě Hervis Sport a móda s. r. o. Cílem mé práce bylo nastínit řešení reklamací. Nejprve je v ní zpracována základní charakteristika kupní smlouvy a odpovědnost za vadné plnění. Poté je charakterizován současný stav a postupy, jakými jsou řešeny. Následně jsou definovány přednosti a nedostatky na úseku odpovědnosti za vadné plnění. Závěrečná část obsahuje možné návrhy řešení rozvoje v oblasti vyřizování reklamací.
Anotace v angličtině
This bachelor work, on topic ‚qContract of purchase and vendor´s liability for faulty performance‘‘, deals with technique - settlement of a claim in the company Hervis Sport a móda, Ltd. The main goal of this work is to outline the resolution of claims. Firstly, there is a processing of basic characteristic of contract of purchase and liability for faulty performance. Secondly, there is a characteristic of present condition and techniques, which are resolved. Thirdly, there are defined preferences and deficiencies in sector of liability for faulty performance. Final part consists possible suggestions, which solve development of section settlement of claims.
Klíčová slova
Reklamace, kupní smlouva, odpovědnost za vadné plnění, postup vyřizování reklamací, vada, zákazník, dodavatel.
Klíčová slova v angličtině
Claim, contract of purchase, liability for faulty performance, technique - settlement of a claim, defect, shopper, supplier.
Zásady pro vypracování
Úvod
I. Teoretická část
Zpracujte teoretické poznatky týkající se kupní smlouvy se zaměřením zejména na odpovědnost prodávajícího za vadné plnění.
II. Praktická část
Analyzujte současný stav vyřizování reklamací ve firmě HERVIS Sport a móda s. r. o. a zhodnoťte přednosti a nedostatky na úseku odpovědnost za vadné plnění.
Navrhněte řešení problémů současného stavu a popište přínosy navrhovaných možností dané společnosti.
Závěr
Zásady pro vypracování
Úvod
I. Teoretická část
Zpracujte teoretické poznatky týkající se kupní smlouvy se zaměřením zejména na odpovědnost prodávajícího za vadné plnění.
II. Praktická část
Analyzujte současný stav vyřizování reklamací ve firmě HERVIS Sport a móda s. r. o. a zhodnoťte přednosti a nedostatky na úseku odpovědnost za vadné plnění.
Navrhněte řešení problémů současného stavu a popište přínosy navrhovaných možností dané společnosti.
Závěr
Seznam doporučené literatury
1. DĚDIČ, J. a kol. Obchodní zákoník {-} komentář. Díl IV. Praha: POLYGON, 2002. ISBN 80-7273-071-1.
2. JEHLIČKA, O. Občanský zákoník-komentář. 9. vydání. Praha: C. H. Beck, 2004. ISBN 80-7179-881-9.
3. KANDA, A. Kupní smlouva v mezinárodním obchodním styku. Praha: Linde, 1999. ISBN 80-7201-183-9.
4. DUPAL, L. a kol. Rizika při nákupu zboží. Brno: CP Books, 2005. ISBN 80-251-0507-5.
5. WAGE, J. L. Jak získat zakázku: Sto čtyřicet čtyři zlatých pravidel prodeje. Praha: Management Press, 1998. ISBN 80-85943-47-6.
Seznam doporučené literatury
1. DĚDIČ, J. a kol. Obchodní zákoník {-} komentář. Díl IV. Praha: POLYGON, 2002. ISBN 80-7273-071-1.
2. JEHLIČKA, O. Občanský zákoník-komentář. 9. vydání. Praha: C. H. Beck, 2004. ISBN 80-7179-881-9.
3. KANDA, A. Kupní smlouva v mezinárodním obchodním styku. Praha: Linde, 1999. ISBN 80-7201-183-9.
4. DUPAL, L. a kol. Rizika při nákupu zboží. Brno: CP Books, 2005. ISBN 80-251-0507-5.
5. WAGE, J. L. Jak získat zakázku: Sto čtyřicet čtyři zlatých pravidel prodeje. Praha: Management Press, 1998. ISBN 80-85943-47-6.
Přílohy volně vložené
-
Přílohy vázané v práci
grafy, schémata, tabulky
Převzato z knihovny
Ano
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
Březinová: Základní příčina neklamání.
Šteker: Vyjadřovací prostředky.
Novák: Swot.