Práce navazuje na předchozí bakalářskou práci "Interaktivní vizualizace Zlína z konce 19.století". Cílem této práce je předchozí práci aktualizovat a vylepšit pro aktuální verzi programu Blender a následně vytvoření vizualizace v prostředí Unreal Engine, kde bude možno celou scénou procházet.
Annotation in English
This bachelor thesis is built on the previous bachelor's thesis "An Interactive Visualisation of Zlin From the Late 19th Century ". The aim of this thesis is to update and upgrade the model for the newest version of the Blender program and then create a visualisation in the Unreal Engine environment, where it will be possible to walk through the whole scene.
Keywords
Vizualizace, Blender, Unreal Engine, 3D model, Architektura, Zlín, Krajina
Keywords in English
Visualisation, Blender, Unreal Engine, 3D model, Architecture, Zlin, Landscape
Length of the covering note
61 s.
Language
CZ
Annotation
Práce navazuje na předchozí bakalářskou práci "Interaktivní vizualizace Zlína z konce 19.století". Cílem této práce je předchozí práci aktualizovat a vylepšit pro aktuální verzi programu Blender a následně vytvoření vizualizace v prostředí Unreal Engine, kde bude možno celou scénou procházet.
Annotation in English
This bachelor thesis is built on the previous bachelor's thesis "An Interactive Visualisation of Zlin From the Late 19th Century ". The aim of this thesis is to update and upgrade the model for the newest version of the Blender program and then create a visualisation in the Unreal Engine environment, where it will be possible to walk through the whole scene.
Keywords
Vizualizace, Blender, Unreal Engine, 3D model, Architektura, Zlín, Krajina
Keywords in English
Visualisation, Blender, Unreal Engine, 3D model, Architecture, Zlin, Landscape
Research Plan
Seznamte se s programy, které budou použity v praktické části této práce.
V teoretické části práce tyto programy podrobně popište.
Zjistěte aktuální stav 3D modelu Zlína z konce 19. století. Odstraňte případné nedostatky.
Proveďte export tohoto modelu z Blenderu do Unreal Engine.
V Unreal Engine vytvořte jednoduchou vizualizační aplikaci a navrhněte možné grafické vylepšení.
Research Plan
Seznamte se s programy, které budou použity v praktické části této práce.
V teoretické části práce tyto programy podrobně popište.
Zjistěte aktuální stav 3D modelu Zlína z konce 19. století. Odstraňte případné nedostatky.
Proveďte export tohoto modelu z Blenderu do Unreal Engine.
V Unreal Engine vytvořte jednoduchou vizualizační aplikaci a navrhněte možné grafické vylepšení.
Recommended resources
BRITO, Allan. Blender quick start guide: 3D modeling, animation, and render with Eevee in Blender 2. 8. Birmingham: Packt, 2018. ISBN 9781789612936.
Unreal Engine a postupný vývoj [online]. Svethardware.cz, 2015 [cit. 2020-11-24]. Dostupné z: https://www.svethardware.cz/unreal-engine-a-postupny-vyvoj/41366-5
Enclosed appendices
1 DVD
Appendices bound in thesis
illustrations, maps, tables
Taken from the library
No
Full text of the thesis
Appendices
Reviewer's report
Supervisor's report
Defence procedure record
Součástí obhajoby byla praktická ukázka
Vedoucí práce seznámil komisi s posudky
1. Otázka - Proč jste zvolil Unreal engine, nebylo by lepší Unity? (ing. Králík)
2. Otázka - Když už byla tato vizualizace hotova v Blenderu, tak proč jste se rozhodl ji předělat na Unreal engine?(ing. Králík)
3. Otázka - Počet hodine práce (prof. Farana)
Následovala krátká diskuze k diplomové práci.
Student odpověděl na všechny otázky z posudků i komise výborně, jen s drobnými chybami.