Cílem této bakalářské práce je osvětlit, co je podstatou merchandisingu a z jakých činností se skládá. První, teoretická část je zaměřena na marketingový komunikační mix, především pak podporou prodeje a hlavní složky merchandisingu, tzv. D.P.S.M (distribution, pricing, shelving, merchandising). Obsahem praktické části je představení společnosti Opavia - LU a jejích merchandisingových aktivit. Cílem je na základě analýzy současných merchandi-singových aktivit najít cestu ke zlepšení stávající úrovně servisu a vytvořit nová pravidla merchandisingového servisu, které bude muset merchandiser společnosti Opavia - LU do-držovat.
Anotace v angličtině
The objective of this bachelors work is to enlighten what is the substance of merchandising and explain which activities compose merchandising. First theoretical part is focused on marketing communication mix, first of all sales support and main components of merchan-dising so called D.P.S.M (distribution, pricing, shelving, and merchandising). The content of the practical part is the presentation of Opavia - LU company and its merchandising activities. The purpose is upon analysis of present merchandising activities to find out pos-sibilities for improvement and create complete manual, list of activities that merchandiser working for Opavia - LU must execute.
Klíčová slova
merchandising, merchandiser, distribuce, cena, umístění, POS materiál, hlavní a druhotné umístění, FIFO
Klíčová slova v angličtině
merchandising, merchandiser, distribution, price, placement, POS material, principal and secondary placement, FIFO
Rozsah průvodní práce
61 s., 22 s. obr. příloh
Jazyk
CZ
Anotace
Cílem této bakalářské práce je osvětlit, co je podstatou merchandisingu a z jakých činností se skládá. První, teoretická část je zaměřena na marketingový komunikační mix, především pak podporou prodeje a hlavní složky merchandisingu, tzv. D.P.S.M (distribution, pricing, shelving, merchandising). Obsahem praktické části je představení společnosti Opavia - LU a jejích merchandisingových aktivit. Cílem je na základě analýzy současných merchandi-singových aktivit najít cestu ke zlepšení stávající úrovně servisu a vytvořit nová pravidla merchandisingového servisu, které bude muset merchandiser společnosti Opavia - LU do-držovat.
Anotace v angličtině
The objective of this bachelors work is to enlighten what is the substance of merchandising and explain which activities compose merchandising. First theoretical part is focused on marketing communication mix, first of all sales support and main components of merchan-dising so called D.P.S.M (distribution, pricing, shelving, and merchandising). The content of the practical part is the presentation of Opavia - LU company and its merchandising activities. The purpose is upon analysis of present merchandising activities to find out pos-sibilities for improvement and create complete manual, list of activities that merchandiser working for Opavia - LU must execute.
Klíčová slova
merchandising, merchandiser, distribuce, cena, umístění, POS materiál, hlavní a druhotné umístění, FIFO
Klíčová slova v angličtině
merchandising, merchandiser, distribution, price, placement, POS material, principal and secondary placement, FIFO
Zásady pro vypracování
Vypracujte literární rešerši zaměřenou na problematiku sales promotion.
Analyzujte současný stav merchandisingových aktivit ve firmě Opavia - LU, a.s.
Zpracujte kompletní návrh merchandisingového manuálu pro firmu Opavia - LU, a.s.
Zásady pro vypracování
Vypracujte literární rešerši zaměřenou na problematiku sales promotion.
Analyzujte současný stav merchandisingových aktivit ve firmě Opavia - LU, a.s.
Zpracujte kompletní návrh merchandisingového manuálu pro firmu Opavia - LU, a.s.
Seznam doporučené literatury
1. FORET, Miroslav. Marketingová komunikace. 2. vyd. Brno: Ekonomicko-správní fakulta Masarykovy univerzity, 1997. 157 s. ISBN 80-210-1681-7.
2. FORET, Miroslav a kol., Marketing: základy a postupy. Praha: Computer Press, 2001. 162 s. ISBN 80-7226-558-X.
3. UNDERHILL, Paco. Proč nakupujeme: jak merchandising ovlivňuje nákupní rozhodnutí a zvyšuje prodej. 1. vyd. Praha: Management Press, 2002. 253 s. ISBN 80-7261-055-4.
Seznam doporučené literatury
1. FORET, Miroslav. Marketingová komunikace. 2. vyd. Brno: Ekonomicko-správní fakulta Masarykovy univerzity, 1997. 157 s. ISBN 80-210-1681-7.
2. FORET, Miroslav a kol., Marketing: základy a postupy. Praha: Computer Press, 2001. 162 s. ISBN 80-7226-558-X.
3. UNDERHILL, Paco. Proč nakupujeme: jak merchandising ovlivňuje nákupní rozhodnutí a zvyšuje prodej. 1. vyd. Praha: Management Press, 2002. 253 s. ISBN 80-7261-055-4.
Přílohy volně vložené
-
Přílohy vázané v práci
tabulky
Převzato z knihovny
Ano
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
Krchová: Okomentujte náklady Vašeho projektu.
Hrubošová: Zhodnoťte přínos z hlediska zisku.