Táto bakalárska práca sa sústreďuje na analýzu marketingovej komunikácie Městského karvinského pivovaru a pozostáva z teoretickej a praktickej časti. V teoretickej časti je spracovaná literárna rešerš, ktorá je zameraná na poznatky z marketingovej komunikácie, marketingového mixu a stručný popis analytických metód SWOT a PESTEL. Nachádzajú sa tu aj teoretické poznatky o systéme zberu dát pomocou dotazníku. Praktická časť je zo začiatku zameraná na stručné predstavenie pivovaru. Následne je zhodnotená jeho situácia prostredníctvom marketingovej komunikácie a mixu, po ktorých nasleduje analýza pivovaru pomocou SWOT a PESTEL analýzy. Záver praktickej časti obsahuje zhrnutie výsledkov vyplývajúcich z dotazníkového šetrenia a taktiež navrhnuté odporúčania, ktorých hlavným cieľom je zlepšiť úroveň marketingovej komunikácie pivovaru.
Anotace v angličtině
This bachelor thesis focuses on the analysis of marketing communication of the Karviná Brewery and consists of a theoretical and practical part. The theoretical part is a literature search, which is focused on knowledge from marketing communication, marketing mix and a brief description of analytical methods SWOT and PESTEL. There is also theoretical knowledge about the data collection system using a questionnaire. The practical part is initially focused on a brief introduction to the brewery. Subsequently, its situation is evaluated through marketing communication and mix, followed by analysis of the brewery using SWOT and PESTEL analysis. The conclusion of the practical part contains a summary of the results following from the questionnaire survey and also the proposed recommendations, the main goal of which is to improve the level of marketing communication of the brewery.
Táto bakalárska práca sa sústreďuje na analýzu marketingovej komunikácie Městského karvinského pivovaru a pozostáva z teoretickej a praktickej časti. V teoretickej časti je spracovaná literárna rešerš, ktorá je zameraná na poznatky z marketingovej komunikácie, marketingového mixu a stručný popis analytických metód SWOT a PESTEL. Nachádzajú sa tu aj teoretické poznatky o systéme zberu dát pomocou dotazníku. Praktická časť je zo začiatku zameraná na stručné predstavenie pivovaru. Následne je zhodnotená jeho situácia prostredníctvom marketingovej komunikácie a mixu, po ktorých nasleduje analýza pivovaru pomocou SWOT a PESTEL analýzy. Záver praktickej časti obsahuje zhrnutie výsledkov vyplývajúcich z dotazníkového šetrenia a taktiež navrhnuté odporúčania, ktorých hlavným cieľom je zlepšiť úroveň marketingovej komunikácie pivovaru.
Anotace v angličtině
This bachelor thesis focuses on the analysis of marketing communication of the Karviná Brewery and consists of a theoretical and practical part. The theoretical part is a literature search, which is focused on knowledge from marketing communication, marketing mix and a brief description of analytical methods SWOT and PESTEL. There is also theoretical knowledge about the data collection system using a questionnaire. The practical part is initially focused on a brief introduction to the brewery. Subsequently, its situation is evaluated through marketing communication and mix, followed by analysis of the brewery using SWOT and PESTEL analysis. The conclusion of the practical part contains a summary of the results following from the questionnaire survey and also the proposed recommendations, the main goal of which is to improve the level of marketing communication of the brewery.
Definujte cíle práce a použité metódy zpracování práce.
I. Teoretická část
Zpracujte literární rešerši týkající se marketingové komunikace.
II. Praktická část
Analyzujte současný stav marketingové komunikace Městského karvinského pivovaru.
Na základě výsledků analýzy vypracujte návrh na zlepšení marketingové komunikace Městského karvinského pivovaru.
Závěr
Zásady pro vypracování
Úvod
Definujte cíle práce a použité metódy zpracování práce.
I. Teoretická část
Zpracujte literární rešerši týkající se marketingové komunikace.
II. Praktická část
Analyzujte současný stav marketingové komunikace Městského karvinského pivovaru.
Na základě výsledků analýzy vypracujte návrh na zlepšení marketingové komunikace Městského karvinského pivovaru.
Závěr
Seznam doporučené literatury
FILL, Chris. Marketing communications: brands, experiences and participation. 6th ed. Harlow: Pearson, 2013, 820 s. ISBN 978-0-273-77054-1. KARLÍČEK, Miroslav. Marketingová komunikace: jak komunikovat na našem trhu. 2. vyd. Praha: Grada, 2016, 221 s. ISBN 978-80-247-5769-8. KARLÍČEK, Miroslav. Základy marketingu. 1. vyd. Praha: Grada, 2013, 255 s. ISBN 978-80-247-4208-3. KOTLER, Philip a Gary ARMSTRONG. Marketing. 6. vyd. Praha: Grada, 2004, 855 s. ISBN 978-80-247-0513-2. PŘIKRYLOVÁ, Jana. Moderní marketingová komunikace. 2. vyd. Praha: Grada, 2019, 328 s. ISBN 978-80-271-0787-2.
Seznam doporučené literatury
FILL, Chris. Marketing communications: brands, experiences and participation. 6th ed. Harlow: Pearson, 2013, 820 s. ISBN 978-0-273-77054-1. KARLÍČEK, Miroslav. Marketingová komunikace: jak komunikovat na našem trhu. 2. vyd. Praha: Grada, 2016, 221 s. ISBN 978-80-247-5769-8. KARLÍČEK, Miroslav. Základy marketingu. 1. vyd. Praha: Grada, 2013, 255 s. ISBN 978-80-247-4208-3. KOTLER, Philip a Gary ARMSTRONG. Marketing. 6. vyd. Praha: Grada, 2004, 855 s. ISBN 978-80-247-0513-2. PŘIKRYLOVÁ, Jana. Moderní marketingová komunikace. 2. vyd. Praha: Grada, 2019, 328 s. ISBN 978-80-271-0787-2.
Přílohy volně vložené
1 CD ROM
Přílohy vázané v práci
ilustrace, grafy, schémata, tabulky
Převzato z knihovny
Ne
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
Vedoucí práce: Mgr. Jan Kramoliš, Ph.D., 25 bodů
Oponent práce: Ing. Kamil Dobeš, Ph.D., 19 bodů
Otázky vedoucí: nepoloženy
Otázky oponent:
1. Definujte hlavní cíl Vaší bakalářské práce. Zodpovězeno zcela
2. Pokuste se blížeji specifikovat očekávané náklady a přínosy jednotlivých návrhů. Zodpovězeno částečně
doc. Gregar - Specifikujte jak jste tvořil dotazník. Zodpovězeno zcela