Má diplomová práce je zpracována na téma: ''Projekt systému tvorby cen u nových výrobků ve firmě INTERPROMOTION, s. r. o.‘‘ Tato diplomová práce je rozdělena na dvě části. V první části - teoretické se zaměřuji na členění nákladů, vysvětlením základních kalkulačních pojmů a druhů kalkulací a různých metod stanovení ceny. Druhá část - praktická je věnována popisu stávající kalkulace ceny a návrhu změny v provádění kalkulací u nových výrobků. Cílem mé diplomové práce je návrh doporučení a zlepšení postupu stanovení ceny u nových výrobků.
Anotace v angličtině
Subject of my Master thesis is: ''Project of pricing new products in company Interpromotion, s. r. o.‘‘. My Master thesis is devided into two parts. The target of first - theoretical part is making clear costs split, explanation main calculation concepts, types of costs pricing and different methods of costs pricing. In second - practical part of my Master thesis I´m discribing current costs pricing and I´m bringing new proposals of pricing new products. Main goal of my Master thesis are proposals and progress of pricing new products.
Klíčová slova
Náklady, kalkulace, cena, zisk.
Klíčová slova v angličtině
Costs, costs pricing, price, profits.
Rozsah průvodní práce
88 s., 2 s. příloh.
Jazyk
CZ
Anotace
Má diplomová práce je zpracována na téma: ''Projekt systému tvorby cen u nových výrobků ve firmě INTERPROMOTION, s. r. o.‘‘ Tato diplomová práce je rozdělena na dvě části. V první části - teoretické se zaměřuji na členění nákladů, vysvětlením základních kalkulačních pojmů a druhů kalkulací a různých metod stanovení ceny. Druhá část - praktická je věnována popisu stávající kalkulace ceny a návrhu změny v provádění kalkulací u nových výrobků. Cílem mé diplomové práce je návrh doporučení a zlepšení postupu stanovení ceny u nových výrobků.
Anotace v angličtině
Subject of my Master thesis is: ''Project of pricing new products in company Interpromotion, s. r. o.‘‘. My Master thesis is devided into two parts. The target of first - theoretical part is making clear costs split, explanation main calculation concepts, types of costs pricing and different methods of costs pricing. In second - practical part of my Master thesis I´m discribing current costs pricing and I´m bringing new proposals of pricing new products. Main goal of my Master thesis are proposals and progress of pricing new products.
Klíčová slova
Náklady, kalkulace, cena, zisk.
Klíčová slova v angličtině
Costs, costs pricing, price, profits.
Zásady pro vypracování
Úvod
I. Teoretická část
Proveďte analýzu teoretických zdrojů souvisejících s problematikou manažerského účetnictví, kalkulací a tvorby cen.
Využijte získané poznatky směrem k záměru realizace projektového řešení.
II. Praktická část
Zpracujte analýzu nákladů společnosti a analyzujte současný stav systému tvorby cen u nových výrobků a identifikujte jeho případné nedostatky.
Na základě provedené analýzy vypracujte projekt systému tvorby cen u nových výrobků.
Prezentujte a zdůvodněte efektivnost daného projektového řešení spolu se závěrečným doporučením pro společnost INTERPROMOTION, s. r. o.
Závěr
Zásady pro vypracování
Úvod
I. Teoretická část
Proveďte analýzu teoretických zdrojů souvisejících s problematikou manažerského účetnictví, kalkulací a tvorby cen.
Využijte získané poznatky směrem k záměru realizace projektového řešení.
II. Praktická část
Zpracujte analýzu nákladů společnosti a analyzujte současný stav systému tvorby cen u nových výrobků a identifikujte jeho případné nedostatky.
Na základě provedené analýzy vypracujte projekt systému tvorby cen u nových výrobků.
Prezentujte a zdůvodněte efektivnost daného projektového řešení spolu se závěrečným doporučením pro společnost INTERPROMOTION, s. r. o.
Závěr
Seznam doporučené literatury
[1] FIBÍROVÁ, J. Nákladové účetnictví. 2. vyd. Praha: Vysoká škola ekonomická, 2002. 347 s. ISBN 80-245-0212-7
[2] HANNA, N., DODGE, H. R. Pricing. 1. vyd. Praha: Management Press, 1997. ISBN 80-85943-34-4
[3] HRADECKÝ, M., KRÁL, B. Řízení režijních nákladů. 1. vyd. Praha: Prospektrum, 1995. ISBN 80-7175-025-5
[4] KRÁL, B. a kol. Manažerské účetnictví. 1. vyd. Praha: Management Press, 2003. ISBN 80-7261-062-7
[5] KRÁL, B. a kol. Nákladové a manažerské účetnictví. 1. vyd. Praha: Prospektrum, 1997. ISBN 80-7175-060-3
Seznam doporučené literatury
[1] FIBÍROVÁ, J. Nákladové účetnictví. 2. vyd. Praha: Vysoká škola ekonomická, 2002. 347 s. ISBN 80-245-0212-7
[2] HANNA, N., DODGE, H. R. Pricing. 1. vyd. Praha: Management Press, 1997. ISBN 80-85943-34-4
[3] HRADECKÝ, M., KRÁL, B. Řízení režijních nákladů. 1. vyd. Praha: Prospektrum, 1995. ISBN 80-7175-025-5
[4] KRÁL, B. a kol. Manažerské účetnictví. 1. vyd. Praha: Management Press, 2003. ISBN 80-7261-062-7
[5] KRÁL, B. a kol. Nákladové a manažerské účetnictví. 1. vyd. Praha: Prospektrum, 1997. ISBN 80-7175-060-3