Bakalářská práce se zabývá metodami přímé zákaznické komunikace při využití specifických softwarů CCM (Customer communication management). Teoretická část se věnuje obecnému pojetí marketingu, specifikům marketingové komunikace, využití základní datové analýzy, způsobům komunikace pomocí alternativních digitálních kanálů, zákaznické interakci a zpětné vazbě, tak i obecnému představení dvou nástrojů přímé zákaznické komunikace. Praktická část práce rozebírá realizovaný projekt, na kterém jsou ilustrovány výhody a nevýhody využití specifického softwaru pro účely přímého marketingu.
Anotace v angličtině
The bachelor's thesis deals with methods of direct customer communication using specific CCM software (Customer communication management). The theoretical part deals with the general concept of marketing, the specifics of marketing communication, the use of basic data analysis, methods of communication using alternative digital channels, customer's feedback and interaction as well as with general introduction of tools of direct customer communication. The practical part of the work is focused on an analysis of a recently implemented project, which illustrates the advantages and disadvantages of using specific software tools for direct marketing purposes.
Bakalářská práce se zabývá metodami přímé zákaznické komunikace při využití specifických softwarů CCM (Customer communication management). Teoretická část se věnuje obecnému pojetí marketingu, specifikům marketingové komunikace, využití základní datové analýzy, způsobům komunikace pomocí alternativních digitálních kanálů, zákaznické interakci a zpětné vazbě, tak i obecnému představení dvou nástrojů přímé zákaznické komunikace. Praktická část práce rozebírá realizovaný projekt, na kterém jsou ilustrovány výhody a nevýhody využití specifického softwaru pro účely přímého marketingu.
Anotace v angličtině
The bachelor's thesis deals with methods of direct customer communication using specific CCM software (Customer communication management). The theoretical part deals with the general concept of marketing, the specifics of marketing communication, the use of basic data analysis, methods of communication using alternative digital channels, customer's feedback and interaction as well as with general introduction of tools of direct customer communication. The practical part of the work is focused on an analysis of a recently implemented project, which illustrates the advantages and disadvantages of using specific software tools for direct marketing purposes.
Definujte cíle práce a použité metody zpracování práce.
I. Teoretická část
Na základě odborné literatury zpracujte literární rešerši zaměřenou na marketing, marketingovou komunikaci a softwarové nástroje přímé zákaznické komunikace.
II. Praktická část
Popište způsob užití marketingových nástrojů přímé zákaznické komunikace ve vybrané firmě.
Vytvořte seznam konkrétních doporučení firmám zvažujícím zavedení systémů přímé zákaznické komunikace.
Závěr
Zásady pro vypracování
Úvod
Definujte cíle práce a použité metody zpracování práce.
I. Teoretická část
Na základě odborné literatury zpracujte literární rešerši zaměřenou na marketing, marketingovou komunikaci a softwarové nástroje přímé zákaznické komunikace.
II. Praktická část
Popište způsob užití marketingových nástrojů přímé zákaznické komunikace ve vybrané firmě.
Vytvořte seznam konkrétních doporučení firmám zvažujícím zavedení systémů přímé zákaznické komunikace.
Závěr
Seznam doporučené literatury
CHLEBOVSKÝ, Vít. Management zákaznických řešení: jak efektivně tvořit a spravovat individualizovaná řešení zákaznických potřeb. První vydání. Praha: Grada, 2017, 124 s. ISBN 978-80-271-0559-5. JAKUBÍKOVÁ, Dagmar. Strategický marketing: strategie a trendy. 2., rozš. vyd. Praha: Grada, 2013, 368 s. ISBN 978-80-247-4670-8. STONE, Douglas a HEEN Sheila. Thanks for the Feedback : The Science and Art of Receiving Feedback Well. První vydání. Londýn: Penguin Books Ltd., 2015, 348 s. ISBN 0670922633. VYSEKALOVÁ, Jitka. Psychologie reklamy. 4., rozš. a aktualiz. vyd. Praha: Grada, 2012, 294 s. ISBN 978-80-247-4005-8.
Seznam doporučené literatury
CHLEBOVSKÝ, Vít. Management zákaznických řešení: jak efektivně tvořit a spravovat individualizovaná řešení zákaznických potřeb. První vydání. Praha: Grada, 2017, 124 s. ISBN 978-80-271-0559-5. JAKUBÍKOVÁ, Dagmar. Strategický marketing: strategie a trendy. 2., rozš. vyd. Praha: Grada, 2013, 368 s. ISBN 978-80-247-4670-8. STONE, Douglas a HEEN Sheila. Thanks for the Feedback : The Science and Art of Receiving Feedback Well. První vydání. Londýn: Penguin Books Ltd., 2015, 348 s. ISBN 0670922633. VYSEKALOVÁ, Jitka. Psychologie reklamy. 4., rozš. a aktualiz. vyd. Praha: Grada, 2012, 294 s. ISBN 978-80-247-4005-8.
Přílohy volně vložené
1 CD
Přílohy vázané v práci
ilustrace, tabulky
Převzato z knihovny
Ne
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
Vedoucí práce: doc. Ing. Michal Pilík, Ph.D., 20 bodů
Oponent práce: Ing. David Ježek, 29 bodů
Otázky vedoucí:
Jaká řešení se v současné post-Covid ekonomické době firma rozhodla akceptovat z Vašich návrhů? Jaké obecné ekonomické dopady má pandemie Covid vliv na britskou firmu? Zodpovězeno částečně
Otázky oponent:
Zmiňujete vybrané CCM systémy. Existují nějaká open source řešení? Pokud o nějakém víte, jste schopen říct, jaké jsou z vašeho pohledu důvody zvolit placené řešení? Zodpovězeno částečně
doc. Novák - Jednoduše popište, co je hlavní náplní společnosti. Z čeho jste čerpal při sestavování SWOT analýzy. Zodpovězeno částečně
doc. Gregar - Jak jste se k tomuto tématu dostal? Zodpovězeno zcela
dr. Crhová - Jaké metody byly použity v práci? Zodpovězeno částečně