Bakalářská práce se zaměřuje na kvalitativní metodu marketingového výzkumu Mystery shopping. Práce vysvětluje proces marketingového výzkumu a informuje o Mystery shoppingu, jeho historii a zásadách. V praktické části vyhodnocuje výsledky Mystery shoppingu prováděného ve vybraných restauračních zařízeních.
Anotace v angličtině
Thesis is focusing on qualitative method of marketing research called Mystery shopping. Thesis is explaining process of marketing research and informs about Mystery shopping, its history and principles. The practical part of the thesis evaluates results of Mystery shopping done in chosen restaurants.
Mystery Shopping, marketing of services, marketing research, evaluation of employees.
Rozsah průvodní práce
63 s. (77 040 znaků)
Jazyk
CZ
Anotace
Bakalářská práce se zaměřuje na kvalitativní metodu marketingového výzkumu Mystery shopping. Práce vysvětluje proces marketingového výzkumu a informuje o Mystery shoppingu, jeho historii a zásadách. V praktické části vyhodnocuje výsledky Mystery shoppingu prováděného ve vybraných restauračních zařízeních.
Anotace v angličtině
Thesis is focusing on qualitative method of marketing research called Mystery shopping. Thesis is explaining process of marketing research and informs about Mystery shopping, its history and principles. The practical part of the thesis evaluates results of Mystery shopping done in chosen restaurants.
Mystery Shopping, marketing of services, marketing research, evaluation of employees.
Zásady pro vypracování
1. Proveďte literární rešerži na téma Mystery Shopping, objasněte význam tohoto pojmu.
2. Definujte cíl, metody a výzkumnou otázku
3. Proveďte kvalitativní výzkum pomocí metody Mystery shopping, zaměřený na poskytování služeb v restauracích.
4. Vyvoďte závěry na základě získaných informací a navrhněte doporučení ke zlepšení současného stavu.
Zásady pro vypracování
1. Proveďte literární rešerži na téma Mystery Shopping, objasněte význam tohoto pojmu.
2. Definujte cíl, metody a výzkumnou otázku
3. Proveďte kvalitativní výzkum pomocí metody Mystery shopping, zaměřený na poskytování služeb v restauracích.
4. Vyvoďte závěry na základě získaných informací a navrhněte doporučení ke zlepšení současného stavu.
Seznam doporučené literatury
KOTLER, Philip, Gary ARMSTRONG. 2004. Marketing. 1. vydání. Praha: Grada Publishing, a.s. 856s. ISBN 80-247-0513-3
KOZEL, Roman, Lenka MYNÁŘOVÁ a Hana SVOBODOVÁ. 2011. Moderní metody a techniky marketingového výzkumu. 1 vydání. Praha: Grada Publishing, a.s. ISBN 978-80-247-3527-6
SVĚTLÍK, Jaroslav. 2005. Marketing - cesta k trhu. 1. vydání. Plzeň: Aleš Čeněk, s.r.o. ISBN 80-86898-48-2
STUCKER, Cathy. 2005. The Mystery Shopper´s Manual. 6th ed. Sugar Land: SPecial Interest Publishing, sv. 256. ISBN 978-1888983302
VAŠTÍKOVÁ, Miroslava. 2008. Marketing služeb - efektivně a moderně. 1. vydání. Praha: Grada Publishing, a.s. 232s. ISBN 978-80-247-2721-9
Seznam doporučené literatury
KOTLER, Philip, Gary ARMSTRONG. 2004. Marketing. 1. vydání. Praha: Grada Publishing, a.s. 856s. ISBN 80-247-0513-3
KOZEL, Roman, Lenka MYNÁŘOVÁ a Hana SVOBODOVÁ. 2011. Moderní metody a techniky marketingového výzkumu. 1 vydání. Praha: Grada Publishing, a.s. ISBN 978-80-247-3527-6
SVĚTLÍK, Jaroslav. 2005. Marketing - cesta k trhu. 1. vydání. Plzeň: Aleš Čeněk, s.r.o. ISBN 80-86898-48-2
STUCKER, Cathy. 2005. The Mystery Shopper´s Manual. 6th ed. Sugar Land: SPecial Interest Publishing, sv. 256. ISBN 978-1888983302
VAŠTÍKOVÁ, Miroslava. 2008. Marketing služeb - efektivně a moderně. 1. vydání. Praha: Grada Publishing, a.s. 232s. ISBN 978-80-247-2721-9
Přílohy volně vložené
Záznamové archy
Přílohy vázané v práci
grafy
Převzato z knihovny
Ne
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
Předsedkyně komise přivítala studenta na státních závěrečných zkouškách.
Student představil zkušební komisi svou bakalářskou práci dle předepsané struktury.
Byly přečteny posudky vedoucího a oponenta práce. Student dostal prostor vyjádřit se k připomínkám a zodpovědět na níže položené otázky.
V oponentském posudku byly položeny tyto otázky (oponent):
1. Je skryté natáčení audiozáznamu porušením etických zásad Mystery shoppingu, pokud ano, jak má být postupováno?
Student plně odpověděl na položenou otázku.
2. Je analýza internetových prezentací metodou kvalitativní?
Student plně odpověděl na položenou otázku.
3. Bylo pevně nastaveno, čeho si má mystery shopper všímat při hodnocení vnitřních prostor a vnějšího vzhledu restaurace? Lišily se hodnocené prvky důležitostí?
Student plně odpověděl na položenou otázku.