Bakalářská práce se zabývá analýzou prezentace konkrétního integračního sociálního pod-niku, jeho komunikace hlavního tématu zaměstnávání osob se zdravotním znevýhodněním a vhodných forem pro ovlivňování dosahu příspěvků v sociálních sítích.
Teoretická část poskytuje základní orientaci v oboru integračního sociálního podnikání a zaměstnávání osob se sníženou pracovní schopností a vybrané sociální sítě. Dále popisuje manipulativní techniky a vybrané metody ovlivňování chování uživatelů při veřejné komu-nikaci. Praktická část je věnována analýze reálného sociálního podniku v časovém období dvou kalendářních let. Na konci každého roku proběhne samostatná analýza. V závěru do-jde k jejich porovnání a ověření vzešlých doporučení pomocí uživatelského testování.
Anotace v angličtině
This Bachelor thesis is concentrating on an analysis of a presentation for a specific Integra-ted Social Company, his comunication of the main topic, which is, employment of people with any health disability and use of forums for influencing the reach of posts on social media.
The theoretical part offers basic orientation around the field of Integrated Social Compa-nies and their effort in employing people with lower workability and the chosen Social Media. It also describes the handling techniques and methods to influence the behaivior of users for public conversations. The Practiacl part is dedicated to an analysis of a real Social Company, in a time period of 2 Calender years. At the end of each year, there is a short analysis dedicated to that year as well. In the end there is a comparison of both analysis, and correction of recomendation besed on user testing.
Klíčová slova
Facebook, sociální marketing, zaměstnávání hendikepovaných, příspěvky, deskriptivní analýza, celkový dosah, uživatelské A/B testování
Klíčová slova v angličtině
Facebook, Social Marekting, Epmloyment of handicapped, Contribution, Descriptive Ana-lysis, Total Reach, User A/B testing
Rozsah průvodní práce
62
Jazyk
CZ
Anotace
Bakalářská práce se zabývá analýzou prezentace konkrétního integračního sociálního pod-niku, jeho komunikace hlavního tématu zaměstnávání osob se zdravotním znevýhodněním a vhodných forem pro ovlivňování dosahu příspěvků v sociálních sítích.
Teoretická část poskytuje základní orientaci v oboru integračního sociálního podnikání a zaměstnávání osob se sníženou pracovní schopností a vybrané sociální sítě. Dále popisuje manipulativní techniky a vybrané metody ovlivňování chování uživatelů při veřejné komu-nikaci. Praktická část je věnována analýze reálného sociálního podniku v časovém období dvou kalendářních let. Na konci každého roku proběhne samostatná analýza. V závěru do-jde k jejich porovnání a ověření vzešlých doporučení pomocí uživatelského testování.
Anotace v angličtině
This Bachelor thesis is concentrating on an analysis of a presentation for a specific Integra-ted Social Company, his comunication of the main topic, which is, employment of people with any health disability and use of forums for influencing the reach of posts on social media.
The theoretical part offers basic orientation around the field of Integrated Social Compa-nies and their effort in employing people with lower workability and the chosen Social Media. It also describes the handling techniques and methods to influence the behaivior of users for public conversations. The Practiacl part is dedicated to an analysis of a real Social Company, in a time period of 2 Calender years. At the end of each year, there is a short analysis dedicated to that year as well. In the end there is a comparison of both analysis, and correction of recomendation besed on user testing.
Klíčová slova
Facebook, sociální marketing, zaměstnávání hendikepovaných, příspěvky, deskriptivní analýza, celkový dosah, uživatelské A/B testování
Klíčová slova v angličtině
Facebook, Social Marekting, Epmloyment of handicapped, Contribution, Descriptive Ana-lysis, Total Reach, User A/B testing
Zásady pro vypracování
1. Zpracujte literární rešerši vztahující se k tématu sociálních sítí a jejich využití v prezentaci konkrétní firmy, která se zabývá sociálními tématy.
2. Stanovte metody, cíle a výzkumné otázky.
3. Zpracujte analýzu komunikace firmy na sociálních sítích a na jejím základě zodpovězte výzkumné otázky.
4. Na základě zjištěných dat uveďte doporučení.
Zásady pro vypracování
1. Zpracujte literární rešerši vztahující se k tématu sociálních sítí a jejich využití v prezentaci konkrétní firmy, která se zabývá sociálními tématy.
2. Stanovte metody, cíle a výzkumné otázky.
3. Zpracujte analýzu komunikace firmy na sociálních sítích a na jejím základě zodpovězte výzkumné otázky.
4. Na základě zjištěných dat uveďte doporučení.
Seznam doporučené literatury
BAČUVČÍK, Radim, HARANTOVÁ, Lenka. 2016. Sociální marketing. 1. Vydání. Zlín: VeRBuM, ISBN 978-80-875000-80-4.
CALDINI Robert 2007. Zbraně vlivu. 3. vydání. Jan Melvil Publishing. ISBN 978-80-87270-32-5
CALDINI Robert 2016. Před-svědčování. 1. vydání. Jan Melvil Publishing. ISBN 978-80-7555-014-9
JONES David 2014. Společensky odpovědné chování se firmám vyplácí. 1. vydání. Praha: Management Press, s. r. o., člen skupiny Albatros Media a. s. ISBN 978-80-7261-269-7
SÁLOVÁ Anna a kol. 2015. Copywriting. Pište texty, které prodávají. 1. vydání. Brno: Computer Press. ISBN 978-80-251-4589-0
Seznam doporučené literatury
BAČUVČÍK, Radim, HARANTOVÁ, Lenka. 2016. Sociální marketing. 1. Vydání. Zlín: VeRBuM, ISBN 978-80-875000-80-4.
CALDINI Robert 2007. Zbraně vlivu. 3. vydání. Jan Melvil Publishing. ISBN 978-80-87270-32-5
CALDINI Robert 2016. Před-svědčování. 1. vydání. Jan Melvil Publishing. ISBN 978-80-7555-014-9
JONES David 2014. Společensky odpovědné chování se firmám vyplácí. 1. vydání. Praha: Management Press, s. r. o., člen skupiny Albatros Media a. s. ISBN 978-80-7261-269-7
SÁLOVÁ Anna a kol. 2015. Copywriting. Pište texty, které prodávají. 1. vydání. Brno: Computer Press. ISBN 978-80-251-4589-0
Přílohy volně vložené
-
Přílohy vázané v práci
-
Převzato z knihovny
Ne
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
Studentka představila zkušební komisi svou bakalářskou práci dle předepsané struktury.
Byly přečteny posudky vedoucího a oponenta práce. Studentka dostala prostor vyjádřit se k připomínkám a zodpovědět na níže položené otázky.
V oponentském posudku byly položeny tyto otázky (oponent):
" Píšete, že stěžejním ukazatelem toho, zda se lidem komunikace vybraného podniku na Facebooku líbí, je výsledek měření přístupů na web. Jak tento ukazatel souvisí s tím, nakolik se lidem líbí komunikace na Facebooku?
" Proč je pro Ergotep důležité, aby Facebook zvýšil návštěvnost jejich webových stránek?
" Jak by bylo možné zvýšit návštěvnost webových stránek Ergotepu?
Studentka odpověděla na otázky.