Na vývoj marketingové komunikace by měla efektivně zareagovat i státní správa a samospráva. I úřad by měl umět využít moderních nástrojů komunikačního mixu. Jedním z nástrojů, které se nabízejí, je realizace tematických eventů. V teoretické části této bakalářské práce jsou nejprve objasněny důležité pojmy v oblasti marketingu, marketingové komunikace a marketingového výzkumu. Praktická část se orientuje především na analýzu marketingové komunikace statutárního města Ostrava a eventů, příp. městem realizovaných kampaní. Na základě vyhodnocení kvalitativního výzkumu jsou vypracovány návrhy na zlepšení, které směřují ke zvýšení kvality těchto městských aktivit.
Anotace v angličtině
The state administration should also respond effectively to the development of marketing communications. The administration should also be able to use modern tools of the communication mix. One of the tools which are offered is the implementation of thematic events. The theoretical part of this bachelor thesis first clarifies important concepts in the field of marketing, marketing communication and marketing research. The practical part focuses mainly on the analysis of marketing communication of the city of Ostrava and events, or campaigns implemented by the city. Based on the evaluation of qualitative research, suggestions for improvement are developed, which could further increase the quality of city activities.
Na vývoj marketingové komunikace by měla efektivně zareagovat i státní správa a samospráva. I úřad by měl umět využít moderních nástrojů komunikačního mixu. Jedním z nástrojů, které se nabízejí, je realizace tematických eventů. V teoretické části této bakalářské práce jsou nejprve objasněny důležité pojmy v oblasti marketingu, marketingové komunikace a marketingového výzkumu. Praktická část se orientuje především na analýzu marketingové komunikace statutárního města Ostrava a eventů, příp. městem realizovaných kampaní. Na základě vyhodnocení kvalitativního výzkumu jsou vypracovány návrhy na zlepšení, které směřují ke zvýšení kvality těchto městských aktivit.
Anotace v angličtině
The state administration should also respond effectively to the development of marketing communications. The administration should also be able to use modern tools of the communication mix. One of the tools which are offered is the implementation of thematic events. The theoretical part of this bachelor thesis first clarifies important concepts in the field of marketing, marketing communication and marketing research. The practical part focuses mainly on the analysis of marketing communication of the city of Ostrava and events, or campaigns implemented by the city. Based on the evaluation of qualitative research, suggestions for improvement are developed, which could further increase the quality of city activities.
Zpracujte na základě odborné literatury a dalších zdrojů relevantní rozbor specifické části marketingové komunikace se zaměřením na event marketing a marketing ve veřejné správě.
Stanovte hlavní cíl práce, výzkumné otázky a vyberte odpovídající výzkumné metody.
Charakterizujte aktuální způsob marketingové komunikace města se zaměřením na konané eventy.
Realizujte primární výzkum a na jeho základě vyhodnoťte efektivitu komunikace města směrem k veřejnosti a směrem k účastníkům eventů.
Na základě primárního výzkumu navrhněte vvyužití výsledků při plánování dalších eventů.
Zásady pro vypracování
Zpracujte na základě odborné literatury a dalších zdrojů relevantní rozbor specifické části marketingové komunikace se zaměřením na event marketing a marketing ve veřejné správě.
Stanovte hlavní cíl práce, výzkumné otázky a vyberte odpovídající výzkumné metody.
Charakterizujte aktuální způsob marketingové komunikace města se zaměřením na konané eventy.
Realizujte primární výzkum a na jeho základě vyhodnoťte efektivitu komunikace města směrem k veřejnosti a směrem k účastníkům eventů.
Na základě primárního výzkumu navrhněte vvyužití výsledků při plánování dalších eventů.
Seznam doporučené literatury
HEGER, Vladimír. 2012. Komunikace ve veřejné správě. Praha: Grada. Žurnalistika a komunikace. ISBN 9788024737799.
KARLÍČEK, Miroslav. 2016. Marketingová komunikace: jak komunikovat na našem trhu. 2., aktualizované a doplněné vydání. Praha: Grada Publishing. ISBN 9788024757698.
KOZEL, R., L. MYNÁŘOVÁ, H. SVOBODOVÁ. 2011. Moderní metody a techniky marketingového výzkumu. Praha: Grada Publishing a.s. ISBN 978-80-247-3527-6
MIOVSKÝ, M. 2006. Kvalitativní přístupy a metody v psychologickém výzkumu. 3 vyd. Praha: Grada Publishing, a.s. ISBN 80-247-1362-4.
SLAVÍK, Jakub. 2014. Marketing a strategické řízení ve veřejných službách: jak poskytovat zákaznicky orientované veřejné služby. Praha: Grada. Manažer. ISBN 9788024748191.
TAHAL, Radek. 2017. Marketingový výzkum: postupy, metody, trendy. Praha: Grada Pu-blishing, Expert (Grada). ISBN 9788027102068.
VYSEKALOVÁ, Jitka. 2012. Psychologie reklamy. 4., rozš. a aktualiz. vyd. Praha: Grada, 2012. ISBN 978-80-247-4005-8.
Seznam doporučené literatury
HEGER, Vladimír. 2012. Komunikace ve veřejné správě. Praha: Grada. Žurnalistika a komunikace. ISBN 9788024737799.
KARLÍČEK, Miroslav. 2016. Marketingová komunikace: jak komunikovat na našem trhu. 2., aktualizované a doplněné vydání. Praha: Grada Publishing. ISBN 9788024757698.
KOZEL, R., L. MYNÁŘOVÁ, H. SVOBODOVÁ. 2011. Moderní metody a techniky marketingového výzkumu. Praha: Grada Publishing a.s. ISBN 978-80-247-3527-6
MIOVSKÝ, M. 2006. Kvalitativní přístupy a metody v psychologickém výzkumu. 3 vyd. Praha: Grada Publishing, a.s. ISBN 80-247-1362-4.
SLAVÍK, Jakub. 2014. Marketing a strategické řízení ve veřejných službách: jak poskytovat zákaznicky orientované veřejné služby. Praha: Grada. Manažer. ISBN 9788024748191.
TAHAL, Radek. 2017. Marketingový výzkum: postupy, metody, trendy. Praha: Grada Pu-blishing, Expert (Grada). ISBN 9788027102068.
VYSEKALOVÁ, Jitka. 2012. Psychologie reklamy. 4., rozš. a aktualiz. vyd. Praha: Grada, 2012. ISBN 978-80-247-4005-8.
Přílohy volně vložené
-
Přílohy vázané v práci
ilustrace, mapy, grafy, plány, schémata, tabulky
Převzato z knihovny
Ne
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
Předsedkyně komise přivítala studenta na státních závěrečných zkouškách.
Student představil zkušební komisi svou bakalářskou práci dle předepsané struktury.
Byly přečteny posudky vedoucího a oponenta práce. Student dostal prostor vyjádřit se k připomínkám a zodpovědět na níže položené otázky.
Vedoucí práce (doc. Weberová) položila jednu otázku.
Bližšie špecifikujte, u ktorej konkrétnej akcie a v akom smere by ste navrhovali zvýšiť podiel mesta.
V oponentském posudku byly položeny tyto otázky (Ing. Rygl, oponent):
Myslíte si, že by se odpovědi respondentů lišily, pokud byste vybral náhodné (neznámé)
osoby?
Jaká z 9 otázek se tázala na edukativní program (VO1) a nezvažoval jste se na tuto část zeptat
exaktně, např. v otázce 9?
Jak byste doporučil komunikovat ?nereálné přání? účastníků (teplota, počasí nebo
superhvězdy)?
Student plně odpověděl na položené otázky.