Bakalářská práce se zabývá komunikační kampaní statutárního města Brna Kopeme za Brno, zabývající se nejdůležitějšími dopravními stavbami a strategickými projekty města.
V teoretické části se práce zabývá specifiky marketingové komunikace měst a obcí, ná-stroji marketingového mixu, praktickému využití jednotných vizuálních prvků a procesem marketingového výzkumu.
V praktické části na základě marketingového výzkumu práce analyzuje jednotlivé pro-středky komunikace kampaně Kopeme za Brno a zkoumá její vnímání cílovou skupinou.
Anotace v angličtině
The bachelor's thesis deals with the communication campaign of the statutory city of Brno Kopeme for Brno, dealing with the most important transport constructions and strategic projects of the city.
The theoretical part deals with the specifics of marketing communication of cities and municipalities, tools of the marketing mix, the practical use of uniform visual elements and the process of marketing research.
In the practical part, based on marketing research, the thesis analyzes the various means of communication of the Kopeme za Brno campaign and examines its perception by the target group.
Klíčová slova
marketing měst a obcí, komunikační mix, marketingový mix, strategické projekty města, uzavírky, kampaň Kopeme za Brno, marketingový výzkum, marketing ve veřejné správě
Klíčová slova v angličtině
marketing of cities and municipalities, communication mix, marketing mix, strategic pro-jects of the city, closure, Kopeme za Brno campaign, marketing research, marketing in public administration
Rozsah průvodní práce
56 s. (74910 znaků)
Jazyk
CZ
Anotace
Bakalářská práce se zabývá komunikační kampaní statutárního města Brna Kopeme za Brno, zabývající se nejdůležitějšími dopravními stavbami a strategickými projekty města.
V teoretické části se práce zabývá specifiky marketingové komunikace měst a obcí, ná-stroji marketingového mixu, praktickému využití jednotných vizuálních prvků a procesem marketingového výzkumu.
V praktické části na základě marketingového výzkumu práce analyzuje jednotlivé pro-středky komunikace kampaně Kopeme za Brno a zkoumá její vnímání cílovou skupinou.
Anotace v angličtině
The bachelor's thesis deals with the communication campaign of the statutory city of Brno Kopeme for Brno, dealing with the most important transport constructions and strategic projects of the city.
The theoretical part deals with the specifics of marketing communication of cities and municipalities, tools of the marketing mix, the practical use of uniform visual elements and the process of marketing research.
In the practical part, based on marketing research, the thesis analyzes the various means of communication of the Kopeme za Brno campaign and examines its perception by the target group.
Klíčová slova
marketing měst a obcí, komunikační mix, marketingový mix, strategické projekty města, uzavírky, kampaň Kopeme za Brno, marketingový výzkum, marketing ve veřejné správě
Klíčová slova v angličtině
marketing of cities and municipalities, communication mix, marketing mix, strategic pro-jects of the city, closure, Kopeme za Brno campaign, marketing research, marketing in public administration
Zásady pro vypracování
Zpracujte rešerši literatury k tématu marketingové komunikace měst a obcí, definujte základní pojmy.
Stanovte cíl, metody a výzkumné otázky.
Analyzujte komunikační kanály vybrané kampaně.
Proveďte výzkum vnímaní vybrané kampaně cílovou skupinou.
Z výsledků výzkumu vyvoďte závěry a doporučení.
Zásady pro vypracování
Zpracujte rešerši literatury k tématu marketingové komunikace měst a obcí, definujte základní pojmy.
Stanovte cíl, metody a výzkumné otázky.
Analyzujte komunikační kanály vybrané kampaně.
Proveďte výzkum vnímaní vybrané kampaně cílovou skupinou.
JANEČKOVÁ, Lidmila a Miroslava VAŠTÍKOVÁ. 1999. Marketing měst a obcí. Praha: Grada. Města a obce. ISBN 80-7169-750-8.
KOTLER, Philip a Kevin Lane KELLER. 2013. Marketing management. [4. vyd.]. Praha: Grada. ISBN 978-80-247-4150-5.
MCQUAIL, Denis. 2009. Úvod do teorie masové komunikace. 4., rozš. a přeprac. vyd. Praha: Portál. ISBN 978-80-7367-574-5.
VAŠTÍKOVÁ, Miroslava. 2008. Marketing služeb: efektivně a moderně. Praha: Grada. Manažer. Marketing. ISBN 978-80-247-2721-9.
Přílohy volně vložené
elektronicky vložený archivovaný soubor obsahující: data k webové analytice, grafické podklady, audiozáznamy reklamních spotů, grafický manuál a tiskové zprávy
Přílohy vázané v práci
grafy, tabulky
Převzato z knihovny
Ne
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
Předsedkyně komise přivítala studenta na státních závěrečných zkouškách.
Student představil zkušební komisi svou bakalářskou práci dle předepsané struktury.
Byly přečteny posudky vedoucího a oponenta práce. Student dostal prostor vyjádřit se k připomínkám a zodpovědět na níže položené otázky.
V oponentském posudku byly položeny tyto otázky (oponent):
1. Formulujte nejméně tři konkrétní doporučení využití marketingových nástrojů, která by ještě více zviditelnila Kopeme za Brno.
Student plně odpověděl na položenou otázku.
2. Jak je možno zvýšit atraktivitu či zacílení rádiových spotů propagujících Kopeme za Brno? Nebo je lepší nahradit je nějakým jiným nástrojem?
Student plně odpověděl na položenou otázku.
3. V závěru správně poukazujete na skutečnost, že jediný email jako kontaktní informace k celému webu a kampani je velmi málo. Jak byste vyřešil tento problém? Neměla by být celý projekt méně anonymní?
Student plně odpověděl na položenou otázku.