Předmětem bakalářské práce "Vnímání značky Zlin Design Week u zvolené cílové skupiny" je analýza četnosti a struktury partnerů festivalu napříč všemi uskutečněnými ročníky a výzkum vnímání festivalu, jakožto značky, ze strany aktuálních partnerů z hlediska přínosu. Kromě základního vymezení pojmů se teoretická část věnuje marketingovému výzkumu a metodice, kde jsou stanoveny metody výzkumu, výzkumné otázky a cíle. Praktická část se zabývá představením projektu a vývojem festivalu jakožto značky. Praktická část také vyhodnocuje výzkum, odpovídá na výzkumné otázky a zahrnuje manuál s doporučením pro novou, lepší komunikaci projektu.
Anotace v angličtině
Object of the bachelor's thesis "Perception of the Zlin Design Week brand in the selected target group" is to analyse the frequency and structure of festival partners over the years and research into the perception of the festival as a brand by current partners in terms of benefits. In addition to the basic definition of terms, the theoretical part is devoted to marketing research and methodology, where research methods, research questions and objectives are set. The practical part deals with the presentation of the project and the development of the festival as a brand. The practical part also evaluates research, answers research questions and includes a manual with recommendations for the new and better project communication.
Předmětem bakalářské práce "Vnímání značky Zlin Design Week u zvolené cílové skupiny" je analýza četnosti a struktury partnerů festivalu napříč všemi uskutečněnými ročníky a výzkum vnímání festivalu, jakožto značky, ze strany aktuálních partnerů z hlediska přínosu. Kromě základního vymezení pojmů se teoretická část věnuje marketingovému výzkumu a metodice, kde jsou stanoveny metody výzkumu, výzkumné otázky a cíle. Praktická část se zabývá představením projektu a vývojem festivalu jakožto značky. Praktická část také vyhodnocuje výzkum, odpovídá na výzkumné otázky a zahrnuje manuál s doporučením pro novou, lepší komunikaci projektu.
Anotace v angličtině
Object of the bachelor's thesis "Perception of the Zlin Design Week brand in the selected target group" is to analyse the frequency and structure of festival partners over the years and research into the perception of the festival as a brand by current partners in terms of benefits. In addition to the basic definition of terms, the theoretical part is devoted to marketing research and methodology, where research methods, research questions and objectives are set. The practical part deals with the presentation of the project and the development of the festival as a brand. The practical part also evaluates research, answers research questions and includes a manual with recommendations for the new and better project communication.
Představte analyzovaný subjekt a realizujte kvalitativní výzkum formou polostrukturovaných rozhovorů u zvolené cílové skupiny.
Na základě zjištěných dat vymezte doporučení pro danou značku.
Zásady pro vypracování
Zpracujte literární rešerši k zadanému tématu.
Stanovte metody, cíle a výzkumné otázky práce.
Představte analyzovaný subjekt a realizujte kvalitativní výzkum formou polostrukturovaných rozhovorů u zvolené cílové skupiny.
Na základě zjištěných dat vymezte doporučení pro danou značku.
Seznam doporučené literatury
CLIFTON, Rita a Sameena AHMAD, c2009.Brands and branding.2nd ed. London:Profile Books, xvii, 284 s.,[16]s.obr.příl.ISBN 9781846681196.
DE CHERNATONY,Leslie, 2009.Značka:od vize k vyšším ziskům.Brno:Computer Press,xiii, 315 s. Praxe manažera.ISBN 9788025120071.
KOZEL, Roman, Lenka MYNÁŘOVÁ a Hana SVOBODOVÁ, 2011.Moderní metody a techniky marketingového výzkumu. Praha: Grada, 304 s. Expert. ISBN 9788024735276.
KELLER, Kevin Lane, Tony APÉRIA a Mats GEORGSON, c2008. Strategic brand management: a European perspective. Harlow: Financial Times Prentice Hall, xxvi, 829 s. ISBN 9780273706328.
RIES, Al a Jack TROUT, c2001. Positioning: the battle for your mind. New York: McGraw-Hill, x, 213 s. ISBN 0071373586.
VYSEKALOVÁ, Jitka a Jiří MIKEŠ, 2018. Reklama: jak dělat reklamu. 4., aktualizované a doplněné vydání. Praha: Grada, 232 s. ISBN 9788024758657.
Seznam doporučené literatury
CLIFTON, Rita a Sameena AHMAD, c2009.Brands and branding.2nd ed. London:Profile Books, xvii, 284 s.,[16]s.obr.příl.ISBN 9781846681196.
DE CHERNATONY,Leslie, 2009.Značka:od vize k vyšším ziskům.Brno:Computer Press,xiii, 315 s. Praxe manažera.ISBN 9788025120071.
KOZEL, Roman, Lenka MYNÁŘOVÁ a Hana SVOBODOVÁ, 2011.Moderní metody a techniky marketingového výzkumu. Praha: Grada, 304 s. Expert. ISBN 9788024735276.
KELLER, Kevin Lane, Tony APÉRIA a Mats GEORGSON, c2008. Strategic brand management: a European perspective. Harlow: Financial Times Prentice Hall, xxvi, 829 s. ISBN 9780273706328.
RIES, Al a Jack TROUT, c2001. Positioning: the battle for your mind. New York: McGraw-Hill, x, 213 s. ISBN 0071373586.
VYSEKALOVÁ, Jitka a Jiří MIKEŠ, 2018. Reklama: jak dělat reklamu. 4., aktualizované a doplněné vydání. Praha: Grada, 232 s. ISBN 9788024758657.
Přílohy volně vložené
-
Přílohy vázané v práci
tabulky
Převzato z knihovny
Ne
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
Předsedkyně komise přivítala studenta na státních závěrečných zkouškách.
Studentka představila zkušební komisi svou bakalářskou práci dle předepsané struktury.
Byly přečteny posudky vedoucího a oponenta práce. Studentka dostal prostor vyjádřit se k připomínkám a zodpovědět na níže položené otázky.
V oponentském posudku byly položeny tyto otázky (oponent):
Jakou roli hrají veletrhy a výstavy v době, kdy je možné cokoliv předvést vzdáleně elektronicky?
Studentka plně odpověděla na položenou otázku.
Jak se závěry a doporučení z této práce předají realizačnímu týmu příštího ročníku ZDW?
Studentka plně odpověděla na položenou otázku.
Jaké výhody a nevýhody by mělo, pokud by značku a celý projekt ZDW univerzita prodala standardní komerční firmě zabývající se pořádáním akcí?
Studentka plně odpověděla na položenou otázku.