Tato bakalářská práce "Kampaně společnosti Greenpeace komunikující problematiku jednorázových plastů" se zabývá sociální reklamou a neziskovou organizací Greenpeace.
První část práce tyto pojmy definuje a poskytuje teoretickou základnu pro její druhou část, která pojednává o sociálně marketingové komunikaci problematiky jednorázových plastů u čtyř různých poboček společnosti Greenpeace, konkrétně jde o pobočky Východní Asie, Spojených státu amerických, Německa a České republiky. Tato druhá část se zabývá sběrem a následnou analýzou druhotných dat a jejich vzájemným porovnáváním za účelem vymezení rozdílných, nebo právě totožných přístupů v případě komunikace stejného tématu.
Anotace v angličtině
This bachelor's thesis " Greenpeace Campaigns Communicating the Problematics of Disposable Plastics " deals with social advertising and the non-profit organization Greenpeace.
The first part of the thesis defines these terms and provides a theoretical basis for its second part, which deals with social marketing communication of disposable plastics at four different branches of Greenpeace, namely the branches of East Asia, the United States, Germany and the Czech Republic. This second part deals with the collection and subsequent analysis of secondary data and their mutual comparison in order to define different or just the same approaches in the case of communication on the same topic.
Klíčová slova
sociální marketing, sociální reklama, nezisková organizace, komunikace, komunikační mix, kampaň, Greenpeace, BreakFreeFromPlastic, PlastJePast, PlasticMonster, SchütztUnsereMeere
Klíčová slova v angličtině
social marketing, social advertising, non-profit organization, communication, communication mix, campaign, Greenpeace, BreakFreeFromPlastic, PlastJePast, PlasticMonster, SchütztUnsereMeere
Rozsah průvodní práce
70s. (86 070 znaků)
Jazyk
CZ
Anotace
Tato bakalářská práce "Kampaně společnosti Greenpeace komunikující problematiku jednorázových plastů" se zabývá sociální reklamou a neziskovou organizací Greenpeace.
První část práce tyto pojmy definuje a poskytuje teoretickou základnu pro její druhou část, která pojednává o sociálně marketingové komunikaci problematiky jednorázových plastů u čtyř různých poboček společnosti Greenpeace, konkrétně jde o pobočky Východní Asie, Spojených státu amerických, Německa a České republiky. Tato druhá část se zabývá sběrem a následnou analýzou druhotných dat a jejich vzájemným porovnáváním za účelem vymezení rozdílných, nebo právě totožných přístupů v případě komunikace stejného tématu.
Anotace v angličtině
This bachelor's thesis " Greenpeace Campaigns Communicating the Problematics of Disposable Plastics " deals with social advertising and the non-profit organization Greenpeace.
The first part of the thesis defines these terms and provides a theoretical basis for its second part, which deals with social marketing communication of disposable plastics at four different branches of Greenpeace, namely the branches of East Asia, the United States, Germany and the Czech Republic. This second part deals with the collection and subsequent analysis of secondary data and their mutual comparison in order to define different or just the same approaches in the case of communication on the same topic.
Klíčová slova
sociální marketing, sociální reklama, nezisková organizace, komunikace, komunikační mix, kampaň, Greenpeace, BreakFreeFromPlastic, PlastJePast, PlasticMonster, SchütztUnsereMeere
Klíčová slova v angličtině
social marketing, social advertising, non-profit organization, communication, communication mix, campaign, Greenpeace, BreakFreeFromPlastic, PlastJePast, PlasticMonster, SchütztUnsereMeere
Zásady pro vypracování
1. Zpracujte teoretická východiska k tématu práce, definujte cíl práce a výzkumné otázky.
2. Popište současnou situaci řešené problematiky a navrhněte vhodné metody marketingového výzkumu.
3. Proveďte analýzu dat.
4. Na základě zjištěných dat z výzkumu a analýz zodpovězte výzkumné otázky a navrhněte případná opatření realizovatelná v praxi.
Zásady pro vypracování
1. Zpracujte teoretická východiska k tématu práce, definujte cíl práce a výzkumné otázky.
2. Popište současnou situaci řešené problematiky a navrhněte vhodné metody marketingového výzkumu.
3. Proveďte analýzu dat.
4. Na základě zjištěných dat z výzkumu a analýz zodpovězte výzkumné otázky a navrhněte případná opatření realizovatelná v praxi.
Seznam doporučené literatury
BAČUVČÍK, Radim. 2006. Marketing neziskového sektoru. 1. vyd. Zlín: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikací. 156 s. ISBNI 8073184326
BAČUVČÍK, Radim. 2011. Marketing neziskových organizací. Zlín: VeRBuM, 190 s. ISBN 978-80-87500-01-9.
FORET, Miroslav; PROCHÁZKA, Petr; URBÁNEK Tomáš. 2005. Marketing základy a principy. Brno: Computer Press, a. s., 149 s. ISBN 80-251-0790-6
KOTLER, Philip. 2007. Moderní marketing: 4. evropské vydání. 1. vyd. Praha: Grada, 1041 s. ISBN 978-80-247-1545-2.
KOTLER, Philip a Nancy LEE. 2008. Social marketing: influencing behaviors for good. Los Angeles: Sage Publications, 444 s. ISBN 14-129-5647-1.
SVĚTLÍK, Jaroslav, 2005. Marketing ? cesta k trhu. Plzeň: Vydavatelství a nakladatelství Aleš Čeněk, 344 s. ISBN 80-86898-48-2
Seznam doporučené literatury
BAČUVČÍK, Radim. 2006. Marketing neziskového sektoru. 1. vyd. Zlín: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikací. 156 s. ISBNI 8073184326
BAČUVČÍK, Radim. 2011. Marketing neziskových organizací. Zlín: VeRBuM, 190 s. ISBN 978-80-87500-01-9.
FORET, Miroslav; PROCHÁZKA, Petr; URBÁNEK Tomáš. 2005. Marketing základy a principy. Brno: Computer Press, a. s., 149 s. ISBN 80-251-0790-6
KOTLER, Philip. 2007. Moderní marketing: 4. evropské vydání. 1. vyd. Praha: Grada, 1041 s. ISBN 978-80-247-1545-2.
KOTLER, Philip a Nancy LEE. 2008. Social marketing: influencing behaviors for good. Los Angeles: Sage Publications, 444 s. ISBN 14-129-5647-1.
SVĚTLÍK, Jaroslav, 2005. Marketing ? cesta k trhu. Plzeň: Vydavatelství a nakladatelství Aleš Čeněk, 344 s. ISBN 80-86898-48-2
Přílohy volně vložené
-
Přílohy vázané v práci
-
Převzato z knihovny
Ne
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
Studentka představila zkušební komisi svou bakalářskou/diplomovou práci dle předepsané struktury.
Byly přečteny posudky vedoucího a oponenta práce. Studentka dostala prostor vyjádřit se k připomínkám a zodpovědět na níže položené otázky.
V oponentském posudku byly položeny tyto otázky (oponent):
1. Byli Vám zástupci organizace Greenpeace nápomocní a poskytli Vám potřebná data?
2. Můžete, prosím, vypíchnout pár zásadních bodů, ve kterých se liší komunikace kampaní v různých zemích? Která zjištění jsou pro Vás osobně překvapující, hodnotná a využitelná?
Studentka odpověděla na otázky.