Tato bakalářská práce zkoumá povědomí studentů a pedagogů Fakulty multimediálních komunikací o galerii G18, její vnímaní, image a vztah respondentů ke galerii. Teoretická část popisuje univerzitní galerie a muzea, art marketing, značku, hodnotu značky a zdroje této hodnoty. Praktická část představuje galerii G18, popisuje a interpretuje data získaná v kvantitativním výzkumu a formuluje návrhy a doporučení v oblasti programu a komunikace G18.
Anotace v angličtině
This bachelor's thesis examines the awareness of students and teachers of the Faculty of Multimedia Communications about the G18 gallery, its perception, image and the relationship of respondents to the gallery. The theoretical part describes university galleries and museums, art marketing, brand, brand equity and sources of brand equity. The practical part presents the G18 gallery, describes and interprets the data obtained in quantitative research and formulates proposals and recommendations in the field program and communication of G18.
Klíčová slova
značka, hodnota značky, povědomí, vnímání, image, vztah ke značce, art marketing, muzeum umění, galerie, univerzitní galerie, galerie G18
Klíčová slova v angličtině
brand, brand equity, brand awareness, perception, image, brand relationship, art marketing, art museum, gallery, university gallery, G18 gallery
Rozsah průvodní práce
70 s.
Jazyk
SK
Anotace
Tato bakalářská práce zkoumá povědomí studentů a pedagogů Fakulty multimediálních komunikací o galerii G18, její vnímaní, image a vztah respondentů ke galerii. Teoretická část popisuje univerzitní galerie a muzea, art marketing, značku, hodnotu značky a zdroje této hodnoty. Praktická část představuje galerii G18, popisuje a interpretuje data získaná v kvantitativním výzkumu a formuluje návrhy a doporučení v oblasti programu a komunikace G18.
Anotace v angličtině
This bachelor's thesis examines the awareness of students and teachers of the Faculty of Multimedia Communications about the G18 gallery, its perception, image and the relationship of respondents to the gallery. The theoretical part describes university galleries and museums, art marketing, brand, brand equity and sources of brand equity. The practical part presents the G18 gallery, describes and interprets the data obtained in quantitative research and formulates proposals and recommendations in the field program and communication of G18.
Klíčová slova
značka, hodnota značky, povědomí, vnímání, image, vztah ke značce, art marketing, muzeum umění, galerie, univerzitní galerie, galerie G18
Klíčová slova v angličtině
brand, brand equity, brand awareness, perception, image, brand relationship, art marketing, art museum, gallery, university gallery, G18 gallery
Zásady pro vypracování
Zpracujte teoretická východiska k tématu. Pozornost věnujte marketingovým komunikacím v umění a kultuře, značce, hodnotě značky a zdrojům této hodnoty.
Stanovte cíl a metodu výzkumu, určete výzkumné otázky práce.
Charakterizujte a specifikujte vybraný subjekt - galerii G18.
Proveďte analýzu získaných dat, vyvoďte závěry a odpovězte na výzkumné otázky.
Na základě výsledků této analýzy formulujte návrhy a doporučení pro galerii G18.
Zásady pro vypracování
Zpracujte teoretická východiska k tématu. Pozornost věnujte marketingovým komunikacím v umění a kultuře, značce, hodnotě značky a zdrojům této hodnoty.
Stanovte cíl a metodu výzkumu, určete výzkumné otázky práce.
Charakterizujte a specifikujte vybraný subjekt - galerii G18.
Proveďte analýzu získaných dat, vyvoďte závěry a odpovězte na výzkumné otázky.
Na základě výsledků této analýzy formulujte návrhy a doporučení pro galerii G18.
Seznam doporučené literatury
JOHNOVÁ, Radka. 2008. Marketing kulturního dědictví a umění: [art marketing v praxi]. Praha: Grada. 284 s. ISBN 978-80-247-2724-0.
JURÁŠKOVÁ, Olga. 2015. Budování značky prostřednictvím Public relations. Zlín: VeRBuM. 68 s. ISBN 978-80-875-0060-6.
KELLER, Kevin Lane. c2013. Strategic brand management: building, measuring, and managing brand equity. Harlow: Pearson. 590 s. ISBN 978-02-737-7941-4.
KOTLER, Philip a KELLER, Kevin Lane. 2013. Marketing management. Praha: Grada Publishing, a.s. 814 s. ISBN 978-80-247-8570-7
KOTLER, Neil G., KOTLER Philip a KOTLER Wendy I. 2008. Museum marketing and strategy: Designing Missions Building Audiences Generating Revenue and Resources. San Francisco: Jossey-Bass. 544 s. ISBN 978-04-703-7039-1.
RESCH, Magnus. 2018. Management of art galleries. London: Phaidon Press Limited.151 s. ISBN 978-0-7148-7775-4.
Seznam doporučené literatury
JOHNOVÁ, Radka. 2008. Marketing kulturního dědictví a umění: [art marketing v praxi]. Praha: Grada. 284 s. ISBN 978-80-247-2724-0.
JURÁŠKOVÁ, Olga. 2015. Budování značky prostřednictvím Public relations. Zlín: VeRBuM. 68 s. ISBN 978-80-875-0060-6.
KELLER, Kevin Lane. c2013. Strategic brand management: building, measuring, and managing brand equity. Harlow: Pearson. 590 s. ISBN 978-02-737-7941-4.
KOTLER, Philip a KELLER, Kevin Lane. 2013. Marketing management. Praha: Grada Publishing, a.s. 814 s. ISBN 978-80-247-8570-7
KOTLER, Neil G., KOTLER Philip a KOTLER Wendy I. 2008. Museum marketing and strategy: Designing Missions Building Audiences Generating Revenue and Resources. San Francisco: Jossey-Bass. 544 s. ISBN 978-04-703-7039-1.
RESCH, Magnus. 2018. Management of art galleries. London: Phaidon Press Limited.151 s. ISBN 978-0-7148-7775-4.
Přílohy volně vložené
1 flash disk
Přílohy vázané v práci
grafy
Převzato z knihovny
Ne
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
Studentka představila zkušební komisi svou bakalářskou práci dle předepsané struktury.
Byly přečteny posudky vedoucího a oponenta práce. Studentka dostala prostor vyjádřit se k připomínkám a zodpovědět na níže položené otázky.
V oponentském posudku byly položeny tyto otázky (oponent):
nebyly položeny otázky oponentem
Studentka reagovala na oponentský posudek a obhájila svoji volbu výzkumného vzoru v souvislosti na výzkumné otázky a cíle.