Bakalářská práce se zabývá spokojeností zákazníků společnosti Apple. Teoretická část práce definuje určité pojmy jako firemní identita, branding, obchodní značka, zákazník a spokojenost zákazníka. Vdruhé polovině této části dochází k vymezení pojmu marketingového výzkumu a metodiky práce. Praktická část se zabývá historií společnosti Apple a počátky života Steva Jobse a dále také analýzou dat realizovaného kvantitativního výzkumu pomocí dotazníkového šetření a jejím následným vyhodnocením. Závěrem práce je autorovo zamyšlení a následné vyhotovení doporučení ke zlepšení.
Anotace v angličtině
The Bachelor Thesis is focused on Customer satisfaction of Apple co. Theoretical part of thesis defines particular terms as corporate identity, branding, trademark, Customer and Customer satisfaction. Another half of theoretical part defines "marketing research" as a term as well as work methodology. Practical part discusses about history of Apple co. and Steve Jobs s youth. Interpretation of evaluated data gained from quantitative research (survey) is listed as well. The conclusion of the work is the author's recommendations for improvement.
Bakalářská práce se zabývá spokojeností zákazníků společnosti Apple. Teoretická část práce definuje určité pojmy jako firemní identita, branding, obchodní značka, zákazník a spokojenost zákazníka. Vdruhé polovině této části dochází k vymezení pojmu marketingového výzkumu a metodiky práce. Praktická část se zabývá historií společnosti Apple a počátky života Steva Jobse a dále také analýzou dat realizovaného kvantitativního výzkumu pomocí dotazníkového šetření a jejím následným vyhodnocením. Závěrem práce je autorovo zamyšlení a následné vyhotovení doporučení ke zlepšení.
Anotace v angličtině
The Bachelor Thesis is focused on Customer satisfaction of Apple co. Theoretical part of thesis defines particular terms as corporate identity, branding, trademark, Customer and Customer satisfaction. Another half of theoretical part defines "marketing research" as a term as well as work methodology. Practical part discusses about history of Apple co. and Steve Jobs s youth. Interpretation of evaluated data gained from quantitative research (survey) is listed as well. The conclusion of the work is the author's recommendations for improvement.
KOZEL, Roman, Lenka MYNÁŘOVÁ a Hana SVOBODOVÁ, 2011. Moderní metody a techniky marketingového výzkumu. 1. vyd. Praha: Grada. ISBN 978-80-247-3527-6
SOUKALOVÁ, Radomila, 2015. Marketing... je věda kreativní. Zlín: Radim Bačuvčík - VeRBuM. ISBN 978-80-87500-71-2
URBAN, Jan, 2014. Firemní kultura a identita. Praha: Ústav práva a právní vědy. ISBN 978-80-87974-05-6
Přílohy volně vložené
-
Přílohy vázané v práci
grafy
Převzato z knihovny
Ne
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
Předsedkyně komise přivítala studenta na státních závěrečných zkouškách.
Student představil zkušební komisi svou bakalářskou práci dle předepsané struktury.
Byly přečteny posudky vedoucího a oponenta práce. Student dostal prostor vyjádřit se k připomínkám a zodpovědět na níže položené otázky.
V oponentském posudku byly položeny tyto otázky (oponent):
1. V teoretické části (str. 18-19) popisuje Branding a Brandbuilding. Vysvětlete vlastními slovy rozdíl mezi těmito pojmy.
Student plně odpověděl na položenou otázku.
2. Váš výzkum srovnáváte s výsledky výzkumu společnosti ASCI. Jaké otázky používá jejich výzkum? Jsou srovnatelné s Vašimi otázkami?
Student plně odpověděl na položenou otázku.
3. Práce se jmenuje ,,Měření spokojenosti zákazníků...". V teoretické části vysvětlujete rozdíl mezi zákazníkem a uživatelem (spotřebitelem). Potom do výzkumu pustíte i respondenty, kteří si produkt nekoupili (např. dostali jej darem). Při popisu výsledků výzkumu je dokonce používáte k vysvětlení některých výsledků. Zkoumal jste zákazníky nebo uživatele? Vysvětlete.
Student plně odpověděl na položenou otázku.