Bakalářská práce se zabývá problematikou zefektivnění procesu předávání zkušeností novým generacím projektových manažerů v rámci předmětu Komunikační agentura. Součástí práce je charakteristika studentského prostředí, analýza současné situace fungování předmětu, analýza získaných dat a jejich interpretace. Cílem práce je návrh na zlepšení procesu vypracování projektových knih v rámci projektů předmětu Komunikační agentura prostřednictvím doporučení, která vyplynula z výzkumu.
Annotation in English
This bachelor thesis deals with the issue of streamlining the process of experience hand over to the next generation of project managers within the subject of Communication Agency. The thesis includes the characteristics of the student environment, analysis of the current situation within the subject, data analysis and interpretation. The main objective of the thesis is a suggestion to improve the process of drawing out the project handbooks within the projects of the subject Communication Agency through the recommendations that emerged from the research.
Keywords
projektový management, projektové řízení, kniha projektu, životní cyklus projektu, kreativní řízení projektů
Keywords in English
project management, project handbook, project life cycle, creative project management
Length of the covering note
80 s. (150 620)
Language
CZ
Annotation
Bakalářská práce se zabývá problematikou zefektivnění procesu předávání zkušeností novým generacím projektových manažerů v rámci předmětu Komunikační agentura. Součástí práce je charakteristika studentského prostředí, analýza současné situace fungování předmětu, analýza získaných dat a jejich interpretace. Cílem práce je návrh na zlepšení procesu vypracování projektových knih v rámci projektů předmětu Komunikační agentura prostřednictvím doporučení, která vyplynula z výzkumu.
Annotation in English
This bachelor thesis deals with the issue of streamlining the process of experience hand over to the next generation of project managers within the subject of Communication Agency. The thesis includes the characteristics of the student environment, analysis of the current situation within the subject, data analysis and interpretation. The main objective of the thesis is a suggestion to improve the process of drawing out the project handbooks within the projects of the subject Communication Agency through the recommendations that emerged from the research.
Keywords
projektový management, projektové řízení, kniha projektu, životní cyklus projektu, kreativní řízení projektů
Keywords in English
project management, project handbook, project life cycle, creative project management
Research Plan
Zpracujte teoretické poznatky týkající se projektového managementu, onboardingu a příručky manažera.
Popište fungování projektového managementu v předmětu Komunikační agentura.
Stanovte cíle práce, definujte metodiku a formulujte výzkumné otázky vztahující se k tématu práce.
Proveďte primární výzkum a analýzu současné situace.
Zjištěná data interpretujte, vyhodnoťte realizovaný výzkum a odpověďte na výzkumné otázky.
Na základě vyhodnocených dat vyvoďte závěry, navrhněte doporučení a návrh na příručku projektového manažera v předmětu Komunikační agentury.
Research Plan
Zpracujte teoretické poznatky týkající se projektového managementu, onboardingu a příručky manažera.
Popište fungování projektového managementu v předmětu Komunikační agentura.
Stanovte cíle práce, definujte metodiku a formulujte výzkumné otázky vztahující se k tématu práce.
Proveďte primární výzkum a analýzu současné situace.
Zjištěná data interpretujte, vyhodnoťte realizovaný výzkum a odpověďte na výzkumné otázky.
Na základě vyhodnocených dat vyvoďte závěry, navrhněte doporučení a návrh na příručku projektového manažera v předmětu Komunikační agentury.
Recommended resources
Anon., (2017). Digital innovation playbook: the essential exercise book for founders, doers and managers : tactics, strategies, moves English edition., Deiningen: Steinmeier GmbH & Co. ISBN 9783867745758.
DOLEŽAL, J., 2016. Projektový management: komplexně, prakticky a podle světových standardů, Praha: Grada Publishing. ISBN 9788024756202.
HÜBNER, M., 2005. Projektové řízení: příručka manažera, Praha: Tate International. ISBN 8086813061.
SINEK, S., 2015. Lídři jedí poslední: proč některé týmy drží pohromadě a jiné se rozpadají, Brno: Jan Melvil. ISBN 9788087270899.
SVOZILOVÁ, A., 2011. Projektový management 2., aktualiz. a dopl. vyd., Praha: Grada. ISBN 9788024736112.
Recommended resources
Anon., (2017). Digital innovation playbook: the essential exercise book for founders, doers and managers : tactics, strategies, moves English edition., Deiningen: Steinmeier GmbH & Co. ISBN 9783867745758.
DOLEŽAL, J., 2016. Projektový management: komplexně, prakticky a podle světových standardů, Praha: Grada Publishing. ISBN 9788024756202.
HÜBNER, M., 2005. Projektové řízení: příručka manažera, Praha: Tate International. ISBN 8086813061.
SINEK, S., 2015. Lídři jedí poslední: proč některé týmy drží pohromadě a jiné se rozpadají, Brno: Jan Melvil. ISBN 9788087270899.
SVOZILOVÁ, A., 2011. Projektový management 2., aktualiz. a dopl. vyd., Praha: Grada. ISBN 9788024736112.
Enclosed appendices
-
Appendices bound in thesis
graphs, tables
Taken from the library
No
Full text of the thesis
Appendices
Reviewer's report
Supervisor's report
Defence procedure record
Předsedkyně komise přivítala studentku na státních závěrečných zkouškách.
Studentka představila zkušební komisi svou bakalářskou práci dle předepsané struktury.
Byly přečteny posudky vedoucího a oponenta práce. Studentka dostala prostor vyjádřit se k připomínkám a zodpovědět na níže položené otázky.
V oponentském posudku byly položeny tyto otázky (dr. Kupková, oponent):
1.Bylo by možné v několika bodech naznačit, co určitě MUSÍ kniha projektu obsahovat? Prosím, při odpovědi na tuto otázku využijte své schopnosti ilustrovat souvislosti a připravte graficky zpracované schéma. Věřím, že má potenciál stát se návodem pro všechny budoucí manažery KOMAG.
2.K úvaze - není kontraproduktivní "naservírovat" novým manažerům všechno na zlatém podnose? Zkušenosti, chyby, zvažované cesty, rizika, překážky apod.? Neměli by dostat jen praktické informace ke zdrojům (hesla, kontakty) a učit se postupně s celým projektem?
3.Souvisí s předchozí otázkou - CO je vlastně cílem KOMAG? Aby byl realizován úspěšný projekt nebo aby se studenti naučili pracovat (v týmu) na projektu?
Studentka plně odpověděla na položené otázky.
Předsedkyně komise pojmenovala kritiku špatné jazykové a formální části práce, která snižuje úroveň jinak kvalitní práce.