Tato bakalářská práce se věnuje problematice propagování eventu v rámci neziskové organizace Buddy System Zlín, která je součástí nadnárodní organizace Erasmus Student Network. Konkrétně se jedná o Welcome Week, což je týdenní program pro výměnné studenty, kteří do Zlína přijíždějí ze zahraničí. Cílem práce je zdokumentovat současnou propagaci eventu a pomocí dotazníku pak zjistit, jak by bylo možné propagaci a komunikaci zefektivnit.
Anotace v angličtině
This bachelor thesis is focused on the theme of promoting event in non-profit organization Buddy System Zlín which is a part of the Erasmus Student Network organization. The thesis is specifically about the Welcome Week event, what is a week full of activities for international people who come to Zlín form different countries. The goal of the work is to document the current state of promoting the event and due to the questionnaire then find out how to make promoting and communication of the event more effective.
Tato bakalářská práce se věnuje problematice propagování eventu v rámci neziskové organizace Buddy System Zlín, která je součástí nadnárodní organizace Erasmus Student Network. Konkrétně se jedná o Welcome Week, což je týdenní program pro výměnné studenty, kteří do Zlína přijíždějí ze zahraničí. Cílem práce je zdokumentovat současnou propagaci eventu a pomocí dotazníku pak zjistit, jak by bylo možné propagaci a komunikaci zefektivnit.
Anotace v angličtině
This bachelor thesis is focused on the theme of promoting event in non-profit organization Buddy System Zlín which is a part of the Erasmus Student Network organization. The thesis is specifically about the Welcome Week event, what is a week full of activities for international people who come to Zlín form different countries. The goal of the work is to document the current state of promoting the event and due to the questionnaire then find out how to make promoting and communication of the event more effective.
1. Shromáždění dat na základě rešerše odborné literatury a dostupných zdrojů se zaměřením na marketingové komunikace v oblasti neziskového sektoru, primárně na oblast realizace eventů.
2. Formulace výzkumných otázek a cíle práce.
3. Stanovení specifikace metodologie na základě teoretické báze.
4. Realizace kvantitativního šetření v prostředí výměnných studentů na UTB v kontinuitě s realizací eventu Welcome Week.
5. Vyhodnocení kvantitativního výzkumu a doporučení pro formy komunikace Welcom Weeku z pohledu nadcházejících ročníků.
Zásady pro vypracování
1. Shromáždění dat na základě rešerše odborné literatury a dostupných zdrojů se zaměřením na marketingové komunikace v oblasti neziskového sektoru, primárně na oblast realizace eventů.
2. Formulace výzkumných otázek a cíle práce.
3. Stanovení specifikace metodologie na základě teoretické báze.
4. Realizace kvantitativního šetření v prostředí výměnných studentů na UTB v kontinuitě s realizací eventu Welcome Week.
5. Vyhodnocení kvantitativního výzkumu a doporučení pro formy komunikace Welcom Weeku z pohledu nadcházejících ročníků.
Seznam doporučené literatury
BAČUVČÍK, Radim a Lenka HARANTOVÁ. 2016. Sociální marketing. Zlín: Radim Bačuvčík - VeRBuM. ISBN 9788087500804.
PRESTON, Chris. c2012. Event marketing: how to successfully promote events, festivals, conventions, and expositions. 2nd ed. Hoboken, New Jersey: John Wiley. ISBN 9780470891070.
REKTOŘÍK, Jaroslav. 2007. Organizace neziskového sektoru: základy ekonomiky, teorie a řízení. 2., aktualiz. vyd. Praha: Ekopress. ISBN 9788086929255.
ŠEDIVÝ, Marek a Olga MEDLÍKOVÁ. 2009. Úspěšná nezisková organizace. Praha: Grada. ISBN 9788024727073.
ŠINDLER, Petr. 2003. Event marketing: jak využít emoce v marketingové komunikaci. Praha: Grada. ISBN 8024706466.
Seznam doporučené literatury
BAČUVČÍK, Radim a Lenka HARANTOVÁ. 2016. Sociální marketing. Zlín: Radim Bačuvčík - VeRBuM. ISBN 9788087500804.
PRESTON, Chris. c2012. Event marketing: how to successfully promote events, festivals, conventions, and expositions. 2nd ed. Hoboken, New Jersey: John Wiley. ISBN 9780470891070.
REKTOŘÍK, Jaroslav. 2007. Organizace neziskového sektoru: základy ekonomiky, teorie a řízení. 2., aktualiz. vyd. Praha: Ekopress. ISBN 9788086929255.
ŠEDIVÝ, Marek a Olga MEDLÍKOVÁ. 2009. Úspěšná nezisková organizace. Praha: Grada. ISBN 9788024727073.
ŠINDLER, Petr. 2003. Event marketing: jak využít emoce v marketingové komunikaci. Praha: Grada. ISBN 8024706466.
Přílohy volně vložené
-
Přílohy vázané v práci
ilustrace, grafy, tabulky
Převzato z knihovny
Ne
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
Studentka představila zkušební komisi svou bakalářskou práci dle předepsané struktury.
Byly přečteny posudky vedoucího a oponenta práce. Studentka dostala prostor vyjádřit se k připomínkám a zodpovědět na níže položené otázky.
V oponentském posudku byly položeny tyto otázky (oponent):
" Bude akce Welcome Week probíhat i v následujícím zimním semestru? Jestli ano, jaké z Vašich návrhů budou aplikovány?
" V práci zmiňujete různé limity získávání kontaktů od příchozích studentů (způsobené GDPR apod.), kdy konkrétně se mají organizátoři možnost dostat k jakým kontaktům?
" Jako doporučení uvádíte: "Propagovat a komunikovat akci na co nejvíce kanálech.". Jak byste časově rozvrhla komunikaci jednotlivými kanály vzhledem k omezením způsobeným obtížemi při získávání kontaktů?