Tato bakalářská práce se zabývá Brand buildingem multižánrového festivalu Neleň!. Festival vznikl ve městě Slavičín, v roce 2014 a to díky projektu Mládež kraji, který zinscenovalo Ministerstvo školství, mládeže a tělovýchovy. Od té doby festival přivádí do města Slavičín umělce, cestovatele, architekty, designéry nebo kohokoliv, kdo má co zajímavého říci a inspirovat svým příběhem.
V teoretické části je vysvětlen pojem značka, včetně jednotlivých prvků, hodnot a jejího budování. Vzápětí dochází k definování pojmů, jako je event, eventový marketing a typy eventů. Je popisován jejich vztah, rozdílnosti a jejich branding a marketing. Na závěr teoretické části byla vytvořena metodika výzkumu, která je základním pilířem části praktické.
Praktická část se zabývá samotným projektem Neleň!, jeho popisem, historií a programem. Praktická část je doplněna výzkumem zaměřeným na budování značky. Pro zodpovězení výzkumných otázek byl použit kvantitativní výzkum, v podobě elektronického dotazníku, jehož interpretace výsledků je pro lepší přehlednost doplněna o grafy.
Anotace v angličtině
This bachelor's thesis is focusing on brand building of the multi-genre festival Neleň!. The festival, which takes place in Slavicin, was founded in 2014 thanks to the Youth Region project, which was staged by the Ministry of Education, Youth and Sports. Since then, the festival has brought to the town of Slavičín artists, travelers, architects, designers or anyone who has something interesting to say
The theoretical part explain the concept of the brand, its definition and every aspect of it, including each element of brand building. That is followed by describing with terms, such as event, event. marketing and types of event. It describes their relationship, significance and their branding marketing. At the end of the theoretical part is the research methodology, which is the main pillar of the practical part.
The practical part descibe the project Neleň!, its description, histories and programs. The practical part is complemented by research focused on brand building. Quantitative research was used to answer the research questions, in the form of an electronic questionnaire. The interpretation of the results is supplemented by graphs for better clarity.
Tato bakalářská práce se zabývá Brand buildingem multižánrového festivalu Neleň!. Festival vznikl ve městě Slavičín, v roce 2014 a to díky projektu Mládež kraji, který zinscenovalo Ministerstvo školství, mládeže a tělovýchovy. Od té doby festival přivádí do města Slavičín umělce, cestovatele, architekty, designéry nebo kohokoliv, kdo má co zajímavého říci a inspirovat svým příběhem.
V teoretické části je vysvětlen pojem značka, včetně jednotlivých prvků, hodnot a jejího budování. Vzápětí dochází k definování pojmů, jako je event, eventový marketing a typy eventů. Je popisován jejich vztah, rozdílnosti a jejich branding a marketing. Na závěr teoretické části byla vytvořena metodika výzkumu, která je základním pilířem části praktické.
Praktická část se zabývá samotným projektem Neleň!, jeho popisem, historií a programem. Praktická část je doplněna výzkumem zaměřeným na budování značky. Pro zodpovězení výzkumných otázek byl použit kvantitativní výzkum, v podobě elektronického dotazníku, jehož interpretace výsledků je pro lepší přehlednost doplněna o grafy.
Anotace v angličtině
This bachelor's thesis is focusing on brand building of the multi-genre festival Neleň!. The festival, which takes place in Slavicin, was founded in 2014 thanks to the Youth Region project, which was staged by the Ministry of Education, Youth and Sports. Since then, the festival has brought to the town of Slavičín artists, travelers, architects, designers or anyone who has something interesting to say
The theoretical part explain the concept of the brand, its definition and every aspect of it, including each element of brand building. That is followed by describing with terms, such as event, event. marketing and types of event. It describes their relationship, significance and their branding marketing. At the end of the theoretical part is the research methodology, which is the main pillar of the practical part.
The practical part descibe the project Neleň!, its description, histories and programs. The practical part is complemented by research focused on brand building. Quantitative research was used to answer the research questions, in the form of an electronic questionnaire. The interpretation of the results is supplemented by graphs for better clarity.
Proveďte rešerši relevatních literárních a jiných zdrojů v oblasti budování a vnímání značky.
Na základě teoretického vymezení formulujte cíle, výzkumné otázky a metody práce.
Proveďte výzkumné šetření.
Vyhodnoťte získané informace z výzkumného šetření a vyvoďte relevantní závěry.
Na základě výsledků šetření zodpovězte výzkumné otázky.
Zásady pro vypracování
Proveďte rešerši relevatních literárních a jiných zdrojů v oblasti budování a vnímání značky.
Na základě teoretického vymezení formulujte cíle, výzkumné otázky a metody práce.
Proveďte výzkumné šetření.
Vyhodnoťte získané informace z výzkumného šetření a vyvoďte relevantní závěry.
Na základě výsledků šetření zodpovězte výzkumné otázky.
Seznam doporučené literatury
AAKER, David A. Brand building- budování značky: Vytvoření silné značky a její úspěšné zavedení na trh. Brno: Computer Press, 2003, 307 s. ISBN 80-7226-885-6.
KELLER, Kevin Lane. Strategické řízení značky. Grada Publishing, 2007. ISBN 8024714817, 9788024714813.
KOTLER, Philip a Kevin Lane KELLER. Marketing management. [4. vyd.]. Praha: Grada, 2013. ISBN 978-80-247-4150-5
ALLEN, Johnny, William O'TOOLE, Robert HARRIS a Ian MCDONNELL. Festival & special event management. 5. Aktualizované vydání. Milton: Wiley, 2011. Wiley Australia tourism series. ISBN 978-1-74216-461-8
Picard, David; Robinson, Mike (2006). "Remaking Worlds: Festivals, Tourism and Change". In David Picard and Mike Robinson (ed.). Festivals, Tourism and Social Change. Channel View Publications. pp. 1?3. ISBN 978-1-84541-267-8.
Seznam doporučené literatury
AAKER, David A. Brand building- budování značky: Vytvoření silné značky a její úspěšné zavedení na trh. Brno: Computer Press, 2003, 307 s. ISBN 80-7226-885-6.
KELLER, Kevin Lane. Strategické řízení značky. Grada Publishing, 2007. ISBN 8024714817, 9788024714813.
KOTLER, Philip a Kevin Lane KELLER. Marketing management. [4. vyd.]. Praha: Grada, 2013. ISBN 978-80-247-4150-5
ALLEN, Johnny, William O'TOOLE, Robert HARRIS a Ian MCDONNELL. Festival & special event management. 5. Aktualizované vydání. Milton: Wiley, 2011. Wiley Australia tourism series. ISBN 978-1-74216-461-8
Picard, David; Robinson, Mike (2006). "Remaking Worlds: Festivals, Tourism and Change". In David Picard and Mike Robinson (ed.). Festivals, Tourism and Social Change. Channel View Publications. pp. 1?3. ISBN 978-1-84541-267-8.
Přílohy volně vložené
-
Přílohy vázané v práci
grafy, tabulky
Převzato z knihovny
Ne
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
Studentka představila zkušební komisi svou bakalářskou práci dle předepsané struktury.
Byly přečteny posudky vedoucího a oponenta práce. Studentka dostala prostor vyjádřit se k připomínkám a zodpovědět na níže položené otázky.
V oponentském posudku byly položeny tyto otázky (oponent):
" Jaký by podle Vás byl vhodný způsob sbírání kontaktů, pro následné zasílání newsletterů, ve dnech festivalu?
" Jak byste zapojila newslettery do Vámi navrženého implementačního plánu?
" Jaký průběh by podle Vás mělo mít A/B testování, které navrhujete v implementačním plánu?
Studentka plně zodpověděla všechny otázky.