Bakalářská práce se zabývá věrnostními programy a jejich oblíbeností u zákazníků. Analyzuje věrnostní kampaň Dětská knihovnička, kterou pět let za sebou pořádala společnost Ahold ve svých řetězcích Albert. Pomocí hloubkových rozhovorů a dotazníkového šetření práce objasňuje, jak zákazníci věrnostní kampaně vnímají, zda jsou oblíbené, či nikoliv a jakou oblíbenost si u nich získala kampaň Dětská knihovnička. Výsledky této práce mohou pomoci s tvorbou nových věrnostních kampaní, s vylepšením kampaně Dětská knihovnička, případně mohou posloužit jako inspirace pro budoucí činnost nakladatelství Albatros, které se na kampani spolupodílelo.
Anotace v angličtině
This bachelor thesis deals with loyalty programs and their popularity with customers. It analyses Dětská knihovnička loyalty campaign, organized by the Ahold company in its Albert chains for five years in a row. With the help of in-depth interviews and a questionnaire survey, the thesis clarifies how customers perceive loyalty campaigns, whether they are popular or not, and whether Dětská knihovnička gained popularity. The results of the thesis may help with the creation of new loyalty campaigns, with the improvement of Dětská knihovnička campaign, or can serve as inspiration for the future activities of the Albatros publishing house, which collaborated on the campaign.
Bakalářská práce se zabývá věrnostními programy a jejich oblíbeností u zákazníků. Analyzuje věrnostní kampaň Dětská knihovnička, kterou pět let za sebou pořádala společnost Ahold ve svých řetězcích Albert. Pomocí hloubkových rozhovorů a dotazníkového šetření práce objasňuje, jak zákazníci věrnostní kampaně vnímají, zda jsou oblíbené, či nikoliv a jakou oblíbenost si u nich získala kampaň Dětská knihovnička. Výsledky této práce mohou pomoci s tvorbou nových věrnostních kampaní, s vylepšením kampaně Dětská knihovnička, případně mohou posloužit jako inspirace pro budoucí činnost nakladatelství Albatros, které se na kampani spolupodílelo.
Anotace v angličtině
This bachelor thesis deals with loyalty programs and their popularity with customers. It analyses Dětská knihovnička loyalty campaign, organized by the Ahold company in its Albert chains for five years in a row. With the help of in-depth interviews and a questionnaire survey, the thesis clarifies how customers perceive loyalty campaigns, whether they are popular or not, and whether Dětská knihovnička gained popularity. The results of the thesis may help with the creation of new loyalty campaigns, with the improvement of Dětská knihovnička campaign, or can serve as inspiration for the future activities of the Albatros publishing house, which collaborated on the campaign.
Zpracujte rešerši odborné literatury, vymezte základní pojmy a teoretická východiska.
Na základě teoretické báze specifikujte cíl práce, výzkumné otázky, připravte metodiku výzkumné části a definujte cílové skupiny.
Realizujte marketingový výzkum, vyhodnoťte získaná data a interpretujte je.
Prezentujte výsledky výzkumu a doporučení pro praxi.
Zásady pro vypracování
Zpracujte rešerši odborné literatury, vymezte základní pojmy a teoretická východiska.
Na základě teoretické báze specifikujte cíl práce, výzkumné otázky, připravte metodiku výzkumné části a definujte cílové skupiny.
Realizujte marketingový výzkum, vyhodnoťte získaná data a interpretujte je.
Prezentujte výsledky výzkumu a doporučení pro praxi.
Seznam doporučené literatury
BAČUVČÍK Radim, HARANTOVÁ Lenka. 2016. Sociální marketing. 1. vydání. Zlín: Radim Bačuvčík - VeRBuM, 2016, 254 s. ISBN 978-80-87500-80-4
BAKAN Joel. 2011. Childhood Under Siege: How Big Business Targets Chil-dren. USA: Free Press, 288 s. ISBN 978-1439121207.
JURÁŠKOVÁ, Olga et al., 2012. Velký slovník marketingových komunikací. 1. vyd. Praha: Grada, 271 s. ISBN 978-80-247-4354-7.
KOTLER, Philip a KELLER, Kevin Lane. 2007. Marketing management. 1. vyd. Praha: Grada, 2007, 788 s. ISBN 978-80-247-1359-5
SHARP Byron. 2009. Jak se budují značky: co obchodníci nevědí. Přeložil: Petr Sumcov. Praha: Dobrovský, 2018, 241 s. Knihy Omega. ISBN 978-80-7390-618-4.
VYSEKALOVÁ, Jitka a kolegové. 2011. Chování zákazníka: jak odkrýt tajemství "černé skříňky?. 1. vyd. Praha: Grada, 356 s. Expert. ISBN 978-80-247-3528-3.
Seznam doporučené literatury
BAČUVČÍK Radim, HARANTOVÁ Lenka. 2016. Sociální marketing. 1. vydání. Zlín: Radim Bačuvčík - VeRBuM, 2016, 254 s. ISBN 978-80-87500-80-4
BAKAN Joel. 2011. Childhood Under Siege: How Big Business Targets Chil-dren. USA: Free Press, 288 s. ISBN 978-1439121207.
JURÁŠKOVÁ, Olga et al., 2012. Velký slovník marketingových komunikací. 1. vyd. Praha: Grada, 271 s. ISBN 978-80-247-4354-7.
KOTLER, Philip a KELLER, Kevin Lane. 2007. Marketing management. 1. vyd. Praha: Grada, 2007, 788 s. ISBN 978-80-247-1359-5
SHARP Byron. 2009. Jak se budují značky: co obchodníci nevědí. Přeložil: Petr Sumcov. Praha: Dobrovský, 2018, 241 s. Knihy Omega. ISBN 978-80-7390-618-4.
VYSEKALOVÁ, Jitka a kolegové. 2011. Chování zákazníka: jak odkrýt tajemství "černé skříňky?. 1. vyd. Praha: Grada, 356 s. Expert. ISBN 978-80-247-3528-3.
Přílohy volně vložené
-
Přílohy vázané v práci
grafy
Převzato z knihovny
Ne
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
Studentka představila zkušební komisi svou bakalářskou práci dle předepsané struktury.
Byly přečteny posudky vedoucího a oponenta práce. Studentka dostala prostor vyjádřit se k připomínkám a zodpovědět na níže položené otázky.
V oponentském posudku byly položeny tyto otázky (oponent):
1) V teoretické části vycházíte z historie a podmínek reklamy a PR aktivit cílených na děti z příkladů ze Severní Ameriky, kde byla pravidla značně deregulována. Můžete srovnat s českými pravidly, pokud jde o cílení na děti?
2) Které další subjekty u nás používají podobné věrnostní programy s knihami?
3) Můžete uvést správný název knihy Vl. Vančury o medvědáři a celé jméno malíře (v textu jako pan Born, zemř. 2016)?
Studentka plně zodpověděla otázky.