Diplomová práce se zabývá marketingovou komunikací zámku Třebušín zaměřenou na svatební klientelu. Teoretická práce se zaměřuje na marketing služeb, marketingový mix, situační analýzu a marketingový výzkum. Součástí praktické části je vymezení cílů práce a stanovení výzkumných otázek. V praktické části je vypracována SWOT analýza, Porterův pětifaktorový model konkurence prostředí a použito kvalitativní šetření pomocí rozhovoru s cílovou skupinou svatební klientelou, na které navazuje kvantitativní šetření za pomocí dotazníkového šetření. V projektové časti Projektová část se zaměřuje na aplikaci výzkumu do marketingové komunikace zámku Třebušín. Závěr diplomové práce se věnuje vyhodnocení předem definovaných výzkumných otázek.
Anotace v angličtině
The diploma thesis deals with a marketing communication of a Třebušín chateau focused on wedding clients. The theoretical part of the work consist of service marketing, marke-ting mix, situation analysis and marketing research. The practical part of the work defines the objectives and sets research questions. In the practical part is developed a SWOT ana-lysis, Porter's five-factor model of competitive environment and a qualitative survey by an interview with the target group - the wedding clientele, followed by a quantitative survey using a questionnaires. The project part focuses on the application of research to the marketing communication of the Třebušín chateau. The conclusion of the diploma thesis evaluates the predefined research questions.
Klíčová slova
marketingová komunikace, marketing služeb, SWOT analýza, Porterův pětifaktorový model
Klíčová slova v angličtině
marketing communication, service marketing, SWOT analysis, Porter's five-factor model
Rozsah průvodní práce
70 s.
Jazyk
CZ
Anotace
Diplomová práce se zabývá marketingovou komunikací zámku Třebušín zaměřenou na svatební klientelu. Teoretická práce se zaměřuje na marketing služeb, marketingový mix, situační analýzu a marketingový výzkum. Součástí praktické části je vymezení cílů práce a stanovení výzkumných otázek. V praktické části je vypracována SWOT analýza, Porterův pětifaktorový model konkurence prostředí a použito kvalitativní šetření pomocí rozhovoru s cílovou skupinou svatební klientelou, na které navazuje kvantitativní šetření za pomocí dotazníkového šetření. V projektové časti Projektová část se zaměřuje na aplikaci výzkumu do marketingové komunikace zámku Třebušín. Závěr diplomové práce se věnuje vyhodnocení předem definovaných výzkumných otázek.
Anotace v angličtině
The diploma thesis deals with a marketing communication of a Třebušín chateau focused on wedding clients. The theoretical part of the work consist of service marketing, marke-ting mix, situation analysis and marketing research. The practical part of the work defines the objectives and sets research questions. In the practical part is developed a SWOT ana-lysis, Porter's five-factor model of competitive environment and a qualitative survey by an interview with the target group - the wedding clientele, followed by a quantitative survey using a questionnaires. The project part focuses on the application of research to the marketing communication of the Třebušín chateau. The conclusion of the diploma thesis evaluates the predefined research questions.
Klíčová slova
marketingová komunikace, marketing služeb, SWOT analýza, Porterův pětifaktorový model
Klíčová slova v angličtině
marketing communication, service marketing, SWOT analysis, Porter's five-factor model
Zásady pro vypracování
1. Zpracujte rešerši literatury pojednávající o zavedení nové služby na trh. Na základě teoretického vymezení studovaného problému formulujte výzkumné otázky a cíle práce.
2. Zpracujte analýzu současného stavu marketingu Zámku Třebušín. Zjistěte očekávání a požadavky svatební klientely formou marketingového průzkumu. Konfrontujte komunikační aktivity zaměřené na jednotlivé cílové skupiny. Proveďte Porterovu analýzu svatebních míst s ubytováním v Ústeckém kraji. Formulujte silné a slabé stránky současného stavu marketingové komunikace zámku Třebušín. Na základě závěrů výzkumu a analýz zodpovězte výzkumné otázky.
3. Na základě výsledků analýzy zpracujte návrh marketingové komunikace Zámku Třebušín se zacílením na svatební klientelu. Zhodnoťte předpokládanou efektivitu komunikace dle Vašeho návrhu k jednotlivým cílovým skupinám a otázku jeho finacovatelnosti.
Zásady pro vypracování
1. Zpracujte rešerši literatury pojednávající o zavedení nové služby na trh. Na základě teoretického vymezení studovaného problému formulujte výzkumné otázky a cíle práce.
2. Zpracujte analýzu současného stavu marketingu Zámku Třebušín. Zjistěte očekávání a požadavky svatební klientely formou marketingového průzkumu. Konfrontujte komunikační aktivity zaměřené na jednotlivé cílové skupiny. Proveďte Porterovu analýzu svatebních míst s ubytováním v Ústeckém kraji. Formulujte silné a slabé stránky současného stavu marketingové komunikace zámku Třebušín. Na základě závěrů výzkumu a analýz zodpovězte výzkumné otázky.
3. Na základě výsledků analýzy zpracujte návrh marketingové komunikace Zámku Třebušín se zacílením na svatební klientelu. Zhodnoťte předpokládanou efektivitu komunikace dle Vašeho návrhu k jednotlivým cílovým skupinám a otázku jeho finacovatelnosti.
Seznam doporučené literatury
KOTLER, Philip a Kevin Lane KELLER. Marketing management. [4. vyd.]. Praha: Grada, 2013, 814 s. ISBN 9788024741505.
VAŠTÍKOVÁ, Miroslava. Marketing služeb: efektivně a moderně. 2., aktualiz. a rozš. vyd. Praha: Grada, 2014, 268 s. Manažer. ISBN 9788024750378.
HORŇÁK, Pavel. Kreativita v reklamě. Zlín: VeRBuM, 2014, 293 s. ISBN 9788087500491.
FOTR, Jiří a Ivan SOUČEK. Podnikatelský záměr a investiční rozhodování. Praha: Grada, 2005, 356 s. Expert. ISBN 8024709392.
BORG, James. Umění přesvědčivé komunikace: jak ovlivňovat názory, postoje a činy druhých. Praha: Grada, 2007, 177 s. Manažer. Komunikace. ISBN 9788024719719.
Seznam doporučené literatury
KOTLER, Philip a Kevin Lane KELLER. Marketing management. [4. vyd.]. Praha: Grada, 2013, 814 s. ISBN 9788024741505.
VAŠTÍKOVÁ, Miroslava. Marketing služeb: efektivně a moderně. 2., aktualiz. a rozš. vyd. Praha: Grada, 2014, 268 s. Manažer. ISBN 9788024750378.
HORŇÁK, Pavel. Kreativita v reklamě. Zlín: VeRBuM, 2014, 293 s. ISBN 9788087500491.
FOTR, Jiří a Ivan SOUČEK. Podnikatelský záměr a investiční rozhodování. Praha: Grada, 2005, 356 s. Expert. ISBN 8024709392.
BORG, James. Umění přesvědčivé komunikace: jak ovlivňovat názory, postoje a činy druhých. Praha: Grada, 2007, 177 s. Manažer. Komunikace. ISBN 9788024719719.
Přílohy volně vložené
-
Přílohy vázané v práci
grafy, tabulky
Převzato z knihovny
Ne
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
Předseda komise přivítal studentku na státních závěrečných zkouškách.
Studentka představila zkušební komisi svou diplomovou práci dle předepsané struktury.
Byly přečteny posudky vedoucího a oponenta práce. Studentka dostala prostor vyjádřit se k připomínkám a zodpovědět na níže položené otázky.
V oponentském posudku byly položeny tyto otázky (oponent):
1. Sú údaje o vyťaženosti zámku v kapitole 2.5. aktuálne? Aký je súčasný stav vo vzťahu k COVID-19?
2. Sú navrhované marketingové ciele na rok 2021 dosiahnuteľné? Zdôvodnite Vašu odpoveď.
3. Identifikujte limity Vami navrhovaných riešení.
Studentka odpověděla na otázky.
Komise vzala v potaz, že do STAGu byla omylem nahrána neúplná forma práce. Nicméně skrze formální nedostatky práce nemůže být komisí přijata, přičemž prezentace odpovídala navrženým známkám.