Diplomová práce se zabývá marketingovou komunikací rekreační oblasti. Práce poslouží jako východisko pro zpracování architektonické studie a následné revitalizaci oblasti. Součástí práce je výzkum, který udal směr pro projekt komplexní marketingové komunikace budoucího areálu. V práci je rovněž připojen návrh financování, pojmenovaná možná rizika a jejich protiopatření.
Annotation in English
The diploma thesis deals with marketing communication of a recreational area. The work will serve as a starting point for the elaboration of an architectural study and the subsequent revitalization of the area. Part of the work is a research that gives the project a direction for comprehensive marketing communication of the future area. The thesis also includes a financing proposal, identifies potential risks and their countermeasures.
Keywords
marketingová komunikace, marketing cestovního ruchu, marketing rekreační oblasti
Keywords in English
marketing communication, tourism marketing, recreational area marketing
Length of the covering note
97 s.
Language
CZ
Annotation
Diplomová práce se zabývá marketingovou komunikací rekreační oblasti. Práce poslouží jako východisko pro zpracování architektonické studie a následné revitalizaci oblasti. Součástí práce je výzkum, který udal směr pro projekt komplexní marketingové komunikace budoucího areálu. V práci je rovněž připojen návrh financování, pojmenovaná možná rizika a jejich protiopatření.
Annotation in English
The diploma thesis deals with marketing communication of a recreational area. The work will serve as a starting point for the elaboration of an architectural study and the subsequent revitalization of the area. Part of the work is a research that gives the project a direction for comprehensive marketing communication of the future area. The thesis also includes a financing proposal, identifies potential risks and their countermeasures.
Keywords
marketingová komunikace, marketing cestovního ruchu, marketing rekreační oblasti
Keywords in English
marketing communication, tourism marketing, recreational area marketing
Research Plan
Zpracujte teoretická východiska k tématu. Pozornost věnujte trendům v marketingu a marketingových komunikacích sportovišť a rekreačních oblastí.
Stanovte cíle, metody a výzkumné otázky práce.
Charakterizujte vybraný subjekt a jeho dosavadní positioning.
Na základě sekundárních zdrojů dat a primárního šetření analyzujte současnou situaci a potenciál rekreačního areálu.
Navrhněte komplexní komunikační strategii a komunikační plán areálu na dané období.
Formulujte závěry, možnosti a limity realizace projektu.
Research Plan
Zpracujte teoretická východiska k tématu. Pozornost věnujte trendům v marketingu a marketingových komunikacích sportovišť a rekreačních oblastí.
Stanovte cíle, metody a výzkumné otázky práce.
Charakterizujte vybraný subjekt a jeho dosavadní positioning.
Na základě sekundárních zdrojů dat a primárního šetření analyzujte současnou situaci a potenciál rekreačního areálu.
Navrhněte komplexní komunikační strategii a komunikační plán areálu na dané období.
Formulujte závěry, možnosti a limity realizace projektu.
Recommended resources
BEJDÁKOVÁ, B. et al., 2015. Marketing a management cestovního ruchu na národní a regionální úrovni Vydání I., Praha: Univerzita Jana Amose Komenského Praha.
PERCY, L., 2018. Strategic integrated marketing communikations Third edition., London: Routledge, Taylor & Francis Group.
PŘIKRYLOVÁ, J., 2019. Moderní marketingová komunikace 2., zcela přepracované vydání., Praha: Grada Publishing.
SEMERÁDOVÁ, T. & WEINLICH P., 2019. Marketing na Facebooku a Instagramu: využijte naplno organický dosah i sponzorované příspěvky, Brno: Computer Press.
VANÍČEK, J., 2013. Marketing služeb a cestovního ruchu, Opava: Slezská univerzita v Opavě, Filozoficko-přírodovědecká fakulta v Opavě, Ústav lázeňství, gastronomie a turismu.
Recommended resources
BEJDÁKOVÁ, B. et al., 2015. Marketing a management cestovního ruchu na národní a regionální úrovni Vydání I., Praha: Univerzita Jana Amose Komenského Praha.
PERCY, L., 2018. Strategic integrated marketing communikations Third edition., London: Routledge, Taylor & Francis Group.
PŘIKRYLOVÁ, J., 2019. Moderní marketingová komunikace 2., zcela přepracované vydání., Praha: Grada Publishing.
SEMERÁDOVÁ, T. & WEINLICH P., 2019. Marketing na Facebooku a Instagramu: využijte naplno organický dosah i sponzorované příspěvky, Brno: Computer Press.
VANÍČEK, J., 2013. Marketing služeb a cestovního ruchu, Opava: Slezská univerzita v Opavě, Filozoficko-přírodovědecká fakulta v Opavě, Ústav lázeňství, gastronomie a turismu.
Enclosed appendices
-
Appendices bound in thesis
graphs, tables
Taken from the library
No
Full text of the thesis
Appendices
Reviewer's report
Supervisor's report
Defence procedure record
Předseda komise přivítal studentku na státních závěrečných zkouškách.
Studentka představila zkušební komisi svou diplomovou práci dle předepsané struktury.
Byly přečteny posudky vedoucího a oponenta práce. Studentka dostala prostor vyjádřit se k připomínkám a zodpovědět na níže položené otázky.
V oponentském posudku byly položeny tyto otázky (oponent):
1. Identifikujte potenciál destinačného marketingu vo vzťahu k skúmanej problematike.
2. Kvantifikujte navrhované ciele marketingovej komunikácie.
3. Zvažujte možnosti využitia bartra a/alebo sponzoringu s cieľom zníženia predpokladaných nákladov na marketingovú komunikáciu.
Studentka plně odpověděla na otázky.