Tato diplomová práce je zaměřena na využití hudby v obchodním prostředí. Zkoumá celý proces zavádění in-store rádia v Bistrotéce Valachy. Cílem je popsat kroky, které předchází zavedení, kroky, které jsou součástí reálného zavádění řešení, a situaci, která následuje po zavedení. Druhým cílem je zjištění vnímání in-store rádia zákazníky Bistrotéky Valachy. Teoretická část je rozdělena na dvě části. První se věnuje hudbě obecně, druhá pak konkrétně hudbě v obchodním prostředí. Praktická část se soustředí na proces zavedení in-store rádia a na vnímání in-store rádia zákazníky Bistrotéky Valachy. V této práci je použit kvalitativní i kvantitativní výzkum. Kvalitativní výzkum je reprezentován případovou studií a individuálním rozhovorem se scénářem a kvantitativní výzkum osobním dotazováním.
Anotace v angličtině
This diploma thesis is focused on music in the business environment. It examines the whole process of implementation of in-store radio to Bistroteka Valachy. The aim of this thesis is to describe steps before and during implementation and mention the condition after implementation the radio. The other aim of this thesis is to analyse the perception and attitude of music in all areas of Bistroteka Valachy by customers. The theoretical part is divided into section about music and music in business environment. The practical part is focused on the process of implementation of in-store radio to Bistroteka Valachy and the perception of music in Bistroteka Valachy by customers. In this thesis, the qualitative and also quantitative research is used. The qualitative research is represented by the case study and individual interview with scenario and the quantitative research is represented by personal questioning.
Klíčová slova
hudba, obchodní prostředí, in-store rádio, zákazníci
Klíčová slova v angličtině
music, business environment, in-store radio, customers
Rozsah průvodní práce
86 s.
Jazyk
CZ
Anotace
Tato diplomová práce je zaměřena na využití hudby v obchodním prostředí. Zkoumá celý proces zavádění in-store rádia v Bistrotéce Valachy. Cílem je popsat kroky, které předchází zavedení, kroky, které jsou součástí reálného zavádění řešení, a situaci, která následuje po zavedení. Druhým cílem je zjištění vnímání in-store rádia zákazníky Bistrotéky Valachy. Teoretická část je rozdělena na dvě části. První se věnuje hudbě obecně, druhá pak konkrétně hudbě v obchodním prostředí. Praktická část se soustředí na proces zavedení in-store rádia a na vnímání in-store rádia zákazníky Bistrotéky Valachy. V této práci je použit kvalitativní i kvantitativní výzkum. Kvalitativní výzkum je reprezentován případovou studií a individuálním rozhovorem se scénářem a kvantitativní výzkum osobním dotazováním.
Anotace v angličtině
This diploma thesis is focused on music in the business environment. It examines the whole process of implementation of in-store radio to Bistroteka Valachy. The aim of this thesis is to describe steps before and during implementation and mention the condition after implementation the radio. The other aim of this thesis is to analyse the perception and attitude of music in all areas of Bistroteka Valachy by customers. The theoretical part is divided into section about music and music in business environment. The practical part is focused on the process of implementation of in-store radio to Bistroteka Valachy and the perception of music in Bistroteka Valachy by customers. In this thesis, the qualitative and also quantitative research is used. The qualitative research is represented by the case study and individual interview with scenario and the quantitative research is represented by personal questioning.
Klíčová slova
hudba, obchodní prostředí, in-store rádio, zákazníci
Klíčová slova v angličtině
music, business environment, in-store radio, customers
Zásady pro vypracování
Zpracujte rešerši literatury pojednávající o hudbě a hudbě v marketingu.
Zpracujte případovou studii in-store rádia.
Zpracujte vnímání in-store rádia.
Sumarizujte získané výsledky.
Zásady pro vypracování
Zpracujte rešerši literatury pojednávající o hudbě a hudbě v marketingu.
Zpracujte případovou studii in-store rádia.
Zpracujte vnímání in-store rádia.
Sumarizujte získané výsledky.
Seznam doporučené literatury
BAČUVČÍK, Radim, 2014. Hudba v reklamě a dalších oblastech marketingové komunikace. Zlín: VeRBuM. ISBN 978-80-87500-51-4.
GRAAKAER, Nicolai a Christian JANTZEN. 2009. Music in advertising: commercial sounds in media communication and other settings. Aalborg: Aalborg University Press. ISBN 978-87-7307-965-2.
RAFAJOVÁ, Andrea. 2017. Zvuky v reklamě. Plzeň: Aleš Čeněk, s.r.o. ISBN 978-80-7380-673-6.
TELLIS, Gerard J. 2000. Reklama a podpora prodeje. Praha: Grada. ISBN 8071699977.
WARNER, Charles. 2009. Media selling: television, print, Internet, radio. 4th ed. Chichester, West Sussex, U. K.: Wiley-Blackwell. ISBN 9781405158398.
Seznam doporučené literatury
BAČUVČÍK, Radim, 2014. Hudba v reklamě a dalších oblastech marketingové komunikace. Zlín: VeRBuM. ISBN 978-80-87500-51-4.
GRAAKAER, Nicolai a Christian JANTZEN. 2009. Music in advertising: commercial sounds in media communication and other settings. Aalborg: Aalborg University Press. ISBN 978-87-7307-965-2.
RAFAJOVÁ, Andrea. 2017. Zvuky v reklamě. Plzeň: Aleš Čeněk, s.r.o. ISBN 978-80-7380-673-6.
TELLIS, Gerard J. 2000. Reklama a podpora prodeje. Praha: Grada. ISBN 8071699977.
WARNER, Charles. 2009. Media selling: television, print, Internet, radio. 4th ed. Chichester, West Sussex, U. K.: Wiley-Blackwell. ISBN 9781405158398.
Přílohy volně vložené
-
Přílohy vázané v práci
-
Převzato z knihovny
Ne
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
Předseda komise přivítal studentku na státních závěrečných zkouškách.
Studentka představila zkušební komisi svou diplomovou práci dle předepsané struktury.
Byly přečteny posudky vedoucího a oponenta práce. Studentka dostala prostor vyjádřit se k připomínkám a zodpovědět na níže položené otázky.
V oponentském posudku byly položeny tyto otázky (oponent):
" In-store média jsou veškeré prostředky, pomocí kterých lze šířit reklamu v místě prodeje. Mohla byste prosím zkusit navrhnout, jakými podpůrnými aktivitami byste mohla zvýšit počet návštěvníků Bistrotéky Valachy v návaznosti na zavedení in store rádia?
" Kam se, dle Vašeho názoru, více hodí využívání konceptu in store médií - do prodejen s elektronikou, nebo do gastronomických zařízení? Vaše stanovisko prosím odůvodněte.
" Jak by mělo podle Vás vypadat ideální zadání na dodavatele in store rádia? Jaké jsou dle Vás klíčové parametry zadání a podle jakých měřitelných hodnot můžete vyhodnotit úspěšnost projektu?
Studentka plně zodpověděla na dané otázky.