Diplomová práce se zabývá tématem interní komunikací. Cílem této práce je zhodnotit současný stav interní komunikace ve zvolené společnosti a navrhnout účinnější komunikaci. Práce je rozdělena do tří částí. Teoretická část se věnuje rešerši odborné literatury interní komunikace a metodice výzkumu. Praktická část popisuje vybranou společnost. V této části je také provedeno kvantitativní šetření. V části projektové jsou následně navrhnuty doporučení vedoucí k efektivnější interní komunikaci společnosti.
Anotace v angličtině
The diploma thesis deals with the topic of internal communication. The aim is to evaluate current situation of the internal communication in the selected company and to suggest more efficient form of internal communication. The theoretical part includes literature and methodology of research. In the practical part the company is characterized and quantitative research is made. Recommendations for more efficient internal communication are presented in the project part.
Klíčová slova
komunikace, interní komunikace, nástroje interní komunikace, dotazníkové šetření.
Klíčová slova v angličtině
communication, internal communication, internal communication tools, questioner research.
Rozsah průvodní práce
88
Jazyk
CZ
Anotace
Diplomová práce se zabývá tématem interní komunikací. Cílem této práce je zhodnotit současný stav interní komunikace ve zvolené společnosti a navrhnout účinnější komunikaci. Práce je rozdělena do tří částí. Teoretická část se věnuje rešerši odborné literatury interní komunikace a metodice výzkumu. Praktická část popisuje vybranou společnost. V této části je také provedeno kvantitativní šetření. V části projektové jsou následně navrhnuty doporučení vedoucí k efektivnější interní komunikaci společnosti.
Anotace v angličtině
The diploma thesis deals with the topic of internal communication. The aim is to evaluate current situation of the internal communication in the selected company and to suggest more efficient form of internal communication. The theoretical part includes literature and methodology of research. In the practical part the company is characterized and quantitative research is made. Recommendations for more efficient internal communication are presented in the project part.
Klíčová slova
komunikace, interní komunikace, nástroje interní komunikace, dotazníkové šetření.
Klíčová slova v angličtině
communication, internal communication, internal communication tools, questioner research.
Zásady pro vypracování
Zpracujte teoretická východiska k tématu firemní interní komunikace.
Definujte hlavní cíl, stanovte výzkumné otázky a vyberte vhodné metody práce.
Charakterizujte současný stav interní komunikace vybrané společnosti a proveďte primární výzkum.
Vyhodnoťte získaná data, formulujte relevantní závěry a zodpovězte výzkumné otázky.
Navrhněte společnosti projekt efektivnější interní komunikace.
Zásady pro vypracování
Zpracujte teoretická východiska k tématu firemní interní komunikace.
Definujte hlavní cíl, stanovte výzkumné otázky a vyberte vhodné metody práce.
Charakterizujte současný stav interní komunikace vybrané společnosti a proveďte primární výzkum.
Vyhodnoťte získaná data, formulujte relevantní závěry a zodpovězte výzkumné otázky.
Navrhněte společnosti projekt efektivnější interní komunikace.
Seznam doporučené literatury
HOLÁ, Jana, 2011. Jak zlepšit interní komunikaci. Vyd. 1. Brno: Computer Press. ISBN 978-80-251-2636-3
HORÁKOVÁ, Iveta, Dita STEJSKALOVÁ a Hana ŠKAPOVÁ, 2000. Strategie firemní komunikace. Vyd. 1. Praha: Management Press. ISBN 80-85943-99-9
JANDA, Patrik, 2004. Vnitrofiremní komunikace. Praha: Grada Publishing. ISBN 80- 247-0781-0
KOVAŘÍKOVÁ, Jarka, 2016. Interní komunikace je nutnost. Vyd. 1. Praha: Siria. ISBN 978-80-906367-0-5
VYMĚTAL, Jan, 2008. Průvodce úspěšnou komunikací: efektivní komunikace v praxi. Vyd. 1. Praha: Grada. ISBN 978-80-247-2614-4.
Seznam doporučené literatury
HOLÁ, Jana, 2011. Jak zlepšit interní komunikaci. Vyd. 1. Brno: Computer Press. ISBN 978-80-251-2636-3
HORÁKOVÁ, Iveta, Dita STEJSKALOVÁ a Hana ŠKAPOVÁ, 2000. Strategie firemní komunikace. Vyd. 1. Praha: Management Press. ISBN 80-85943-99-9
JANDA, Patrik, 2004. Vnitrofiremní komunikace. Praha: Grada Publishing. ISBN 80- 247-0781-0
KOVAŘÍKOVÁ, Jarka, 2016. Interní komunikace je nutnost. Vyd. 1. Praha: Siria. ISBN 978-80-906367-0-5
VYMĚTAL, Jan, 2008. Průvodce úspěšnou komunikací: efektivní komunikace v praxi. Vyd. 1. Praha: Grada. ISBN 978-80-247-2614-4.
Přílohy volně vložené
-
Přílohy vázané v práci
-
Převzato z knihovny
Ne
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
Předsedkyně komise přivítala studentku na státních závěrečných zkouškách.
Studentka představila zkušební komisi svou diplomovou práci dle předepsané struktury.
Byly přečteny posudky vedoucího a oponenta práce. Studentka dostal prostor vyjádřit se k připomínkám a zodpovědět na níže položené otázky.
V oponentském posudku byly položeny tyto otázky (dr.Šikl Burešová, oponent):
1. Mohla byste prosím zkusit vysvětlit jaký je rozdíl mezi Employer Brandingem a personálním marketingem?
2. Zaznamenala jste v poslední době náborovou kampaň nějaké B2B společnosti, která Vás zaujala? Pokud ano, jak by podle Vás mohla být tato náborová kampaň vhodně použita do interní komuniké na stávající zaměstnance?
3. Jaké jsou možnosti seberozvoje jednotlivých zaměstnanců v komunikačních dovednostech?
4. Zvýší se zavedením Vámi navržených opatření interní komunikaci, kterou definujete v projektové části práce, efektivita zaměstnanců? Vaše stanovisko prosím zdůvodněte.
Studentka plně odpověděla na položené otázky.