Diplomová práce se zabývá image tenisty Nicka Kyrgiose. V teoretické části jsou vymezeny důležité pojmy jako sportovní marketing, značka, nebo marketingový výzkum. V praktické části se diplomová práce věnuje samotnému Nicku Kyrgiosovi. Zaměřuje se na analýzu a interpretaci dat získaných z dotazníku a je doplněna mediální analýzou. Projektová část se pak zabývá vhodným modelem komunikace Kyrgiose na sociálních sítích. Ze zjištěných dat jsou vyvozeny závěry a doporučení.
Anotace v angličtině
The thesis deals with the image of the tennis player Nick Kyrgios. The theoretical part defines important terms such as sports marketing, brand, or marketing research. In the practical part, the thesis deals with Nick Kyrgios himself. It focuses on the analysis and interpretation of data obtained from the questionnaire and is complemented by media analysis. The project part then deals with a suitable model of Kyrgios' communication on social networks. The conclusions and recommendations are drawn from the data obtained.
Klíčová slova
Nick Kyrgios, image, značka, sportovní marketing
Klíčová slova v angličtině
Nick Kyrgios, image, brand, sports marketing
Rozsah průvodní práce
86 s.
Jazyk
CZ
Anotace
Diplomová práce se zabývá image tenisty Nicka Kyrgiose. V teoretické části jsou vymezeny důležité pojmy jako sportovní marketing, značka, nebo marketingový výzkum. V praktické části se diplomová práce věnuje samotnému Nicku Kyrgiosovi. Zaměřuje se na analýzu a interpretaci dat získaných z dotazníku a je doplněna mediální analýzou. Projektová část se pak zabývá vhodným modelem komunikace Kyrgiose na sociálních sítích. Ze zjištěných dat jsou vyvozeny závěry a doporučení.
Anotace v angličtině
The thesis deals with the image of the tennis player Nick Kyrgios. The theoretical part defines important terms such as sports marketing, brand, or marketing research. In the practical part, the thesis deals with Nick Kyrgios himself. It focuses on the analysis and interpretation of data obtained from the questionnaire and is complemented by media analysis. The project part then deals with a suitable model of Kyrgios' communication on social networks. The conclusions and recommendations are drawn from the data obtained.
Klíčová slova
Nick Kyrgios, image, značka, sportovní marketing
Klíčová slova v angličtině
Nick Kyrgios, image, brand, sports marketing
Zásady pro vypracování
1. Zpracujte rešerši literárních zdrojů práce a zformulujte teoretická východiska pro obsahové zpracování dané problematiky.
2. Definujte cíl práce, výzkumné otázky a metodiku výzkumu.
3. Zpracujte marketingový výzkum u zvolené cílové skupiny.
4. Výsledky kvantitativního výzkumu použijte pro zodpovězení výzkumné otázky a jako vstupní data pro projektovou část.
5. Zpracujte projekt pro zlepšení komunikace daného sportovce na sociálních sítích za účelem lepšího vztahu s novináři i veřejností.
Zásady pro vypracování
1. Zpracujte rešerši literárních zdrojů práce a zformulujte teoretická východiska pro obsahové zpracování dané problematiky.
2. Definujte cíl práce, výzkumné otázky a metodiku výzkumu.
3. Zpracujte marketingový výzkum u zvolené cílové skupiny.
4. Výsledky kvantitativního výzkumu použijte pro zodpovězení výzkumné otázky a jako vstupní data pro projektovou část.
5. Zpracujte projekt pro zlepšení komunikace daného sportovce na sociálních sítích za účelem lepšího vztahu s novináři i veřejností.
Seznam doporučené literatury
ČÁSLAVOVÁ, Eva. Management a marketing sportu. Praha: Olympia, 2009. 228 s. ISBN 978-80-7376-150-9.
DURDOVÁ, Irena. Základní aspekty marketingu ve sportu. Dotisk 1. vyd. Ostrava: VŠB - Technická univerzita Ostrava, 2009, 84 s. ISBN 978-80-248-0827-7.
DVOŘÁKOVÁ, Šárka. Sportovní marketing. Brno: Masarykova univerzita, 2005. ISBN 80-210-3901-9.
FORET, Miroslav. Marketingový průzkum: poznáváme svoje zákazníky. 2., aktualiz. vyd. Brno: BizBooks, 2012. ISBN 978-80-265-0038-4. KOTLER, Philip, Veronica
WONG, John SAUNDERS, Gary ARMSTRONG. Moderní marketing. 1.vyd. Praha: Grada, 2007, 1041 s. ISBN 978-80-247-1545-2.
Seznam doporučené literatury
ČÁSLAVOVÁ, Eva. Management a marketing sportu. Praha: Olympia, 2009. 228 s. ISBN 978-80-7376-150-9.
DURDOVÁ, Irena. Základní aspekty marketingu ve sportu. Dotisk 1. vyd. Ostrava: VŠB - Technická univerzita Ostrava, 2009, 84 s. ISBN 978-80-248-0827-7.
DVOŘÁKOVÁ, Šárka. Sportovní marketing. Brno: Masarykova univerzita, 2005. ISBN 80-210-3901-9.
FORET, Miroslav. Marketingový průzkum: poznáváme svoje zákazníky. 2., aktualiz. vyd. Brno: BizBooks, 2012. ISBN 978-80-265-0038-4. KOTLER, Philip, Veronica
WONG, John SAUNDERS, Gary ARMSTRONG. Moderní marketing. 1.vyd. Praha: Grada, 2007, 1041 s. ISBN 978-80-247-1545-2.
Přílohy volně vložené
-
Přílohy vázané v práci
grafy, tabulky
Převzato z knihovny
Ne
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
Předsedkyně komise přivítala studenta na státních závěrečných zkouškách.
Student představil zkušební komisi svou diplomovou práci dle předepsané struktury.
Byly přečteny posudky vedoucího a oponenta práce. Student dostal prostor vyjádřit se k připomínkám a zodpovědět na níže položené otázky.
Vedoucí práce (dr. Šula) položil dvě otázky:
1.Pokud byste měl vybrat jednu aktivitu, která by podpořila značku Nicka Kyrgiose, jaká by to byla?
2.Je možné odhadnou, jakým směrem se bude vyvíjet značka NK?
V oponentském posudku byly položeny tyto otázky (dr. Stránský, oponent):
1.Nezdá se, že by v projektové části diplomant pracoval s myšlenkou, že by kontroverzní chování N. Kyrgiose mohlo být při budování značky použito pro jeho dobro. Napadá jej, jak takového efektu docílit?
2.Napadá v tomto kontextu diplomanta nějaká jiná osobnost, která své kontroverzní chování dokázala zužitkovat při budování své značky? Jak vypadala její marketingová strategie?
Student plně odpověděl na položené otázky.