Cílem této diplomové práce je optimalizovat systém managementu jakosti s podporou norem ISO 9000:2000 ve společnosti HOLZ CZ s.r.o. Na základě literárních i jiných zdrojů jsou zpracovány teoretické podklady pro tuto práci. Analytická část se zabývá analýzou současného stavu systému managementu jakosti ve společnosti, na základě které je zpracován projekt. Projektová část posuzuje jednotlivé návrhy z hlediska časového, finančního i rizikového. V závěru této práce jsou shrnuta navržená doporučení k optimalizaci současného stavu systému managementu jakosti ve společnosti.
Annotation in English
The aim of my graduation thesis is to optimise the quality management system with the support of ISO 9000:2000 in the company HOLZ CZ limited. On the basis of literary and other resources are worked up theoretical pillows for this thesis. The analytical part deal with an analysing the present state of quality management system in the company as a base for the project elaboration. The project part criticizes individual suggestions in term of time, financial and risk. At the end of this thesis is summary of suggested recommendation for present quality management optimalization in the company.
Keywords
neustálé zlepšování, normy ISO 9000:2000, politika jakosti, systém managementu jakosti, systém měření spokojenosti zákazníků a zaměstnanců
Keywords in English
continual improvement, ISO 9000:2000 standards, quality policy, quality management system, system of customer and staff satisfaction measurment
Length of the covering note
102 s., 15 s. obr. příloh
Language
CZ
Annotation
Cílem této diplomové práce je optimalizovat systém managementu jakosti s podporou norem ISO 9000:2000 ve společnosti HOLZ CZ s.r.o. Na základě literárních i jiných zdrojů jsou zpracovány teoretické podklady pro tuto práci. Analytická část se zabývá analýzou současného stavu systému managementu jakosti ve společnosti, na základě které je zpracován projekt. Projektová část posuzuje jednotlivé návrhy z hlediska časového, finančního i rizikového. V závěru této práce jsou shrnuta navržená doporučení k optimalizaci současného stavu systému managementu jakosti ve společnosti.
Annotation in English
The aim of my graduation thesis is to optimise the quality management system with the support of ISO 9000:2000 in the company HOLZ CZ limited. On the basis of literary and other resources are worked up theoretical pillows for this thesis. The analytical part deal with an analysing the present state of quality management system in the company as a base for the project elaboration. The project part criticizes individual suggestions in term of time, financial and risk. At the end of this thesis is summary of suggested recommendation for present quality management optimalization in the company.
Keywords
neustálé zlepšování, normy ISO 9000:2000, politika jakosti, systém managementu jakosti, systém měření spokojenosti zákazníků a zaměstnanců
Keywords in English
continual improvement, ISO 9000:2000 standards, quality policy, quality management system, system of customer and staff satisfaction measurment
Research Plan
Úvod
I. Teoretická část
Proveďte průzkum literárních pramenů.
Vypracujte teoretická východiska pro řešení systému managementu jakosti.
II. Praktická část
Analyzujte současný systém managementu jakosti ve společnosti HOLZ CZ s.r.o.
Zhodnoťte přednosti a nedostatky současného stavu systému managementu jakosti ve společnosti HOLZ CZ s.r.o.
Doporučte návrhy ke zefektivnění systému managementu jakosti ve společnosti HOLZ CZ s.r.o. a proveďte jejich verifikaci.
Závěr
Research Plan
Úvod
I. Teoretická část
Proveďte průzkum literárních pramenů.
Vypracujte teoretická východiska pro řešení systému managementu jakosti.
II. Praktická část
Analyzujte současný systém managementu jakosti ve společnosti HOLZ CZ s.r.o.
Zhodnoťte přednosti a nedostatky současného stavu systému managementu jakosti ve společnosti HOLZ CZ s.r.o.
Doporučte návrhy ke zefektivnění systému managementu jakosti ve společnosti HOLZ CZ s.r.o. a proveďte jejich verifikaci.
Závěr
Recommended resources
[1] FIALA, A. Management jakosti s podporou norem ISO 9000: 2000. Praha: Verlag Dashöfer, 2000. ISBN 80-86229-19-X
[2] NENADÁL, J. Měření v systémech managementu jakosti. Praha: Management Press, 2001. ISBN 80-7261-054-6
[3] NENADÁL, J. Moderní systémy řízení jakosti. Praha: Management Press, 2002. ISBN 80-7261-071-6
[4] ROSA, Z. a spol. Uplatnění požadavků normy ISO 9001-2000 v praxi. Praha: Český normalizační institut, 2001. ISBN 80-7283-051-1
[5] VEBER, J. Řízení jakosti a ochrana spotřebitele. Praha: Grada Publishing, 2002. ISBN 80-247-0194-4
Recommended resources
[1] FIALA, A. Management jakosti s podporou norem ISO 9000: 2000. Praha: Verlag Dashöfer, 2000. ISBN 80-86229-19-X
[2] NENADÁL, J. Měření v systémech managementu jakosti. Praha: Management Press, 2001. ISBN 80-7261-054-6
[3] NENADÁL, J. Moderní systémy řízení jakosti. Praha: Management Press, 2002. ISBN 80-7261-071-6
[4] ROSA, Z. a spol. Uplatnění požadavků normy ISO 9001-2000 v praxi. Praha: Český normalizační institut, 2001. ISBN 80-7283-051-1
[5] VEBER, J. Řízení jakosti a ochrana spotřebitele. Praha: Grada Publishing, 2002. ISBN 80-247-0194-4
Enclosed appendices
-
Appendices bound in thesis
tables
Taken from the library
Yes
Full text of the thesis
Appendices
Reviewer's report
Supervisor's report
Defence procedure record
doc. Dytrt
Dotaz k pojmu "měření spokojenosti". Jak spokojenost vzniká?
prof. Dvořák
Dotaz k optimalizaci.