Tato diplomová práce má název ''Projekt zavedení kojeneckých výživ firmy Hamé, a. s. na trh Ruské Federace‘‘. Jejím hlavním cílem je shromáždit co nejširší komplex informací o současné situaci na ruském trhu, tyto informace pak podrobně analyzovat a na základě analýzy navrhnout, jak úspěšně zavézt nový výrobek na trh.
Výše uvedené téma jsem si vybral z toho důvodu, že mě po studiu v Rusku začal stále více zajímat tento velmi perspektivní trh a dále navázaná spolupráce a zaměstnání ve společnosti Hamé, a. s. Téma zavedení nových výrobků na tento trh je pro české firmy velmi aktuálním a atraktivním. Je však také dosti specifickým a od trhů EU odlišným. Zajímal jsem se o to, jakým nejefektivnějším způsobem a na který segment zacílit prvotní uvedení výrobku na ruský trh.
V této práci jsem využil dotazníkového šetření, které jsem posléze analyzoval a vyvodil závěry a doporučení.
Annotation in English
The main purpose of this thesis is to inform about strategies of the Hamé, a.s. company to penetrate Russian market with the babyfood "Hamé". Based on materials that have been analyzed, this study evaluates theoretical possibilities of expanding to the Russian market, within the frame of Hamé, a.s.
The analytical part provides deep analysis of the company, the situation on current markets, company’s core competences and provides conjectural consequences of entering the Russian market. The thesis thoroughly analyzes all challenges connected with the expansion to new markets and provides concrete solutions the company should take into consideration. In addition, proposed solutions are evaluated according to economic demands, possible risks and challenges the company could face.
Russia, implementation, product, baby food, price, support of sale, advertisement, competition, Moscow, Saint-Petersburg
Length of the covering note
93 s., 7 s. obr. příloh
Language
CZ
Annotation
Tato diplomová práce má název ''Projekt zavedení kojeneckých výživ firmy Hamé, a. s. na trh Ruské Federace‘‘. Jejím hlavním cílem je shromáždit co nejširší komplex informací o současné situaci na ruském trhu, tyto informace pak podrobně analyzovat a na základě analýzy navrhnout, jak úspěšně zavézt nový výrobek na trh.
Výše uvedené téma jsem si vybral z toho důvodu, že mě po studiu v Rusku začal stále více zajímat tento velmi perspektivní trh a dále navázaná spolupráce a zaměstnání ve společnosti Hamé, a. s. Téma zavedení nových výrobků na tento trh je pro české firmy velmi aktuálním a atraktivním. Je však také dosti specifickým a od trhů EU odlišným. Zajímal jsem se o to, jakým nejefektivnějším způsobem a na který segment zacílit prvotní uvedení výrobku na ruský trh.
V této práci jsem využil dotazníkového šetření, které jsem posléze analyzoval a vyvodil závěry a doporučení.
Annotation in English
The main purpose of this thesis is to inform about strategies of the Hamé, a.s. company to penetrate Russian market with the babyfood "Hamé". Based on materials that have been analyzed, this study evaluates theoretical possibilities of expanding to the Russian market, within the frame of Hamé, a.s.
The analytical part provides deep analysis of the company, the situation on current markets, company’s core competences and provides conjectural consequences of entering the Russian market. The thesis thoroughly analyzes all challenges connected with the expansion to new markets and provides concrete solutions the company should take into consideration. In addition, proposed solutions are evaluated according to economic demands, possible risks and challenges the company could face.
Russia, implementation, product, baby food, price, support of sale, advertisement, competition, Moscow, Saint-Petersburg
Research Plan
Úvod
I. Teoretická část
Zpracujte rozbor literárních titulů k problematice zahraničního obchodu, cenové politiky a marketingu.
II. Praktická část
Proveďte analýzu současného stavu ruského trhu a analýzu konkurence.
Vytvořte strategii zavedení výrobku na trh dvou ruských hlavních měst.
Zpracujte projekt zavedení výrobku na trh v závislosti na výše uvedených bodech.
Závěr
Research Plan
Úvod
I. Teoretická část
Zpracujte rozbor literárních titulů k problematice zahraničního obchodu, cenové politiky a marketingu.
II. Praktická část
Proveďte analýzu současného stavu ruského trhu a analýzu konkurence.
Vytvořte strategii zavedení výrobku na trh dvou ruských hlavních měst.
Zpracujte projekt zavedení výrobku na trh v závislosti na výše uvedených bodech.
Závěr
Recommended resources
[1] KONEČNÝ, M. Ekonomika firmy. 1. vyd. Brno: Akademie Sting s. r. o., 2003. ISBN 80-86342-36-0
[2] Kolektiv autorů, Zahraniční obchod. 1. vyd. Praha: Aspi, 2006. ISBN 80-45332-87-0
[3] BENEŠ, V., kolektiv autorů, Zahraniční obchod. 1. vyd. Praha: Grada, 2004. 328 s. ISBN 80-247-0558-3
[4] MACHKOVÁ, H. Mezinárodní marketing. 2. vyd. Praha: Grada, 2006. 208 s. ISBN 80-247-1678-X
[4] MACHKOVÁ, H., ZAMYKALOVÁ, M., SATO, A., kolektiv, Mezinárovní obchod a podnikání. 1. vyd. Praha: Grada, 2006. 268 s. ISBN 80-247-0364-5
[6] MACHKOVÁ, H., ČERNOHLÁVKOVÁ, E., SATO, A., kolektiv, Mezinárodní obchodní operace. 1. vyd. Praha, 2005. 232 s. ISBN 80-247-0686-5
[7] Interní dokumenty firmy Hamé, a. s.
Recommended resources
[1] KONEČNÝ, M. Ekonomika firmy. 1. vyd. Brno: Akademie Sting s. r. o., 2003. ISBN 80-86342-36-0
[2] Kolektiv autorů, Zahraniční obchod. 1. vyd. Praha: Aspi, 2006. ISBN 80-45332-87-0
[3] BENEŠ, V., kolektiv autorů, Zahraniční obchod. 1. vyd. Praha: Grada, 2004. 328 s. ISBN 80-247-0558-3
[4] MACHKOVÁ, H. Mezinárodní marketing. 2. vyd. Praha: Grada, 2006. 208 s. ISBN 80-247-1678-X
[4] MACHKOVÁ, H., ZAMYKALOVÁ, M., SATO, A., kolektiv, Mezinárovní obchod a podnikání. 1. vyd. Praha: Grada, 2006. 268 s. ISBN 80-247-0364-5
[6] MACHKOVÁ, H., ČERNOHLÁVKOVÁ, E., SATO, A., kolektiv, Mezinárodní obchodní operace. 1. vyd. Praha, 2005. 232 s. ISBN 80-247-0686-5
[7] Interní dokumenty firmy Hamé, a. s.
Enclosed appendices
-
Appendices bound in thesis
illustrations, maps, graphs, schemes, tables
Taken from the library
Yes
Full text of the thesis
Appendices
Reviewer's report
Supervisor's report
Defence procedure record
doc. Dytrt
Dotaz k otázce týkající se vznikajícího konzumu v Rusku. Stimul tendence ke konzumu.
prof. Dvořák
Jaké jsou další prostředky identifikace - umělohmotné čipové karty.